AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #1 Skrevet 8. januar 2016 Har den siste måneden omtrent opplevd økende smerter i beina. Det startet i anklene, som er vonde og til dels veldig stive etter at jeg har sittet/ligget en stund. Deretter begynte knærne mine å krangle. Det er smertefullt å bøye og rette ut knærne mens jeg sitter/ligger, og spesielt å reise seg fra gulvet er vondt. Kjennes ut som at smerten siden på siden av knærne, men ved stor belastning er hele kneet vondt. Den siste uka har jeg også opplevd økende smerter i hælene, hoftene og den ene stortåen. Jeg går turer på 4-8 km flere ganger i uka, noe jeg har gjort i mange år. Har dessverre blitt tyngre med årene, og etter siste svangerskap er jeg nå 75 kilo fordelt på 170 cm. Ikke kjempetungt, men allikevel bortimot 15 kilo tyngre enn jeg var tidligere. Dog har jeg hatt denne ekstra vekten siden jeg ble gravid for ett år siden, men smertene har først kommet den siste tida. Har ikke byttet skotøy eller turruter. Smertene blir mye mindre så fort jeg får beveget meg i gang igjen Må komme meg til lege hvis det vedvarer, men kanskje noen her har noen tanker om hva det kan være? Er det mest sannsynlig den økte vekten? Håper å gå ned i hvert fall noen kilo nå som jeg ikke lenger er gravid, kan jo hende det er alt som skal til. Anonymkode: 7b176...d4e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå