Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg og noen jenter på 18-19 år skal til Alcudia i sommer. Det vi da lurer på er om det er noen hoteller for oss der nede? Ikke alt for bråkete, men et med litt liv :-)

Anonymkode: c77ec...205

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når dere først skal til Mallorca vile jeg ha valgt et annet sted enn Alcudia.Hva er poenget med å reise bort hvis man skal dra dit hvor 90% resten av Ola Nordmann drar?Og av de igjen er 85% barnefamilier. Jeg vil heller anbefale Playa de Palma.

Anonymkode: b7fed...c06

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sier meg veldig enig i at Alcudia ikke er plassen å dra til for å feste. Det er jo dit alle barnefamiliene drar!

Anonymkode: 2797b...a1f

Skrevet

Dette kan jeg skrive under på. 

Dere tenker sikkert at plassen skal være litt California-preg over, med litt uteliv selv om det ikke er det viktigste. Jeg kan ikke anbefale dere å dra til Alcudia, men dere kommer til å kose dere. Hvis dere ønsker en GØY jenteferie hvor dere blir mange erfaringer rikere så anbefaler jeg å reise til Rhodos. Nærmeste bestemt Rhodos By. Mange gode shoppingmuligheter, fine strender, bargaten er peis full av nordmenn og svensker i alder 18-25. 

Alcudia? Pfff... ;)

Anonymkode: 1203d...64b

Skrevet

Jeg har vært på Alcudia mange ganger, og det er kjempe fint der (selvom det er stappfullt av turister og lite ekte spansk liksom) men det er ikke noe feststed. Det er ett typisk småbarnsfamiliested. 

Var der på jentetur i 2009 og vi hadde det kjempe kjekt. Men vi var over 30 begge to å ønsket bare en uke med avslapping.

Skulle jeg reist til Mallorca på jentetur igjen ville jeg valgt Palma by. Kjempe fine strender, bra shopping, bra mat og utesteder men ikke noe flatfyllsted som feks Magaluf. (Stay away!!!!! Det er blodharry og flatfyll over alt. Umulig å unngå det.)

Gjest Ms. Daisy
Skrevet

Magaluf er et nei nei, men man har Palma Nova - der er det faktisk ganske greit + ikke så lang kjøretur til Palma by om man vil shoppe.

Skrevet
1 time siden, Ms. Daisy skrev:

Magaluf er et nei nei, men man har Palma Nova - der er det faktisk ganske greit + ikke så lang kjøretur til Palma by om man vil shoppe.

Enig i det. Palma Nova er ålreit. Da vi var i Magaluf (big mistake....) gikk vi til Palma Nova hver kveld for å spise middag så vi kom oss vekk fra rølpingen i Magaluf....

Men jeg syns Palma finere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...