a l'orange Skrevet 11. januar 2016 #101 Skrevet 11. januar 2016 (endret) ⭐ Endret 12. oktober 2020 av a l'orange 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #102 Skrevet 11. januar 2016 4 timer siden, a l'orange skrev: For å være helt ærlig, så synes jeg det har vært i overkant mange avsporinger i denne tråden allerede. Men, dersom du klarer å finne frem en gammel eller opprette en ny tråd om "tips og triks", så lover jeg å joine! Simpelt , uempatisk og usedvanlig naivt vrøvl du kommer med. Du bare leter opp ting for bortforklare de mest innlysende forståelser av denne situasjonen mes veldig sårbare jente og åpenbart kynisk, gammel og samtidig merkelige uerfaren gris. Tror hele tråden er BS. Anonymkode: 87c48...efd 3
Trøndermann Skrevet 12. januar 2016 #103 Skrevet 12. januar 2016 12 timer siden, a l'orange skrev: For å være helt ærlig, så synes jeg det har vært i overkant mange avsporinger i denne tråden allerede. Men, dersom du klarer å finne frem en gammel eller opprette en ny tråd om "tips og triks", så lover jeg å joine! Hehe,du har vel litt rett i det da Men temaet er jo meget interessant egentlig....;)
Trøndermann Skrevet 12. januar 2016 #104 Skrevet 12. januar 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Sub.. Anonymkode: 8ecb1...bd1 Interessant....:P
a l'orange Skrevet 12. januar 2016 #105 Skrevet 12. januar 2016 (endret) ⭐ Endret 12. oktober 2020 av a l'orange 5
KatyP Skrevet 12. januar 2016 #106 Skrevet 12. januar 2016 4 timer siden, a l'orange skrev: Ja, jeg ser at det kan virke sånn. Nå vet ikke jeg hvem du er, men jeg ser for meg at du er en ung og vakker dame som liker unge og vakre menn, og ikke helt kan forstå at det går an å like anderledes? Og at dersom man gjør det likevel, så er man en komplett fuckup og må reddes fra seg selv? Så kommer jeg her og sier at det må man ikke. Det høres uempatisk ut, jeg ser den! Men for dere som likevel skulle finne på å lure på hvorfor jeg gjør det: Det er en hjertesak for meg at man ikke skal gjøre mennesker til større offer enn det de føler seg som. Når man nekter mennesker å utfolde seg som de personene de er, når man nekter dem å reise seg på sin egen måte, når man nekter dem å finne ut av hva de selv liker, eller nekter dem å faktisk gjøre det de liker, ja, da nekter man dem faktisk også å gjeninnta kontrollen over seg selv, forlate offerrollen. Man er med på å holde dem nede. Dette minner på mange måter om victim blaming, man legger ekstra sten til byrden hos noen som allerede er slått til bakken. I min verden er ikke dette nødvendigvis det samme som empati. Det er aldri offerets feil at de er blitt utsatt for et overgrep. Det å bli utsatt for et overgrep er alvorlige saker, og man skal ikke dømme et menneske for hvordan det reagerer på dette, eller blame dem for å ikke følge den åpenbare og innlysende veien opp igjen. Ja, man kan absolutt si fra hvordan man selv ville reagert, eller kanskje har reagert, eller hva forskning og statistikk viser. Men, man kan ikke si hvordan akkurat dette ene mennesket har det inni seg, og hva som er best for akkurat han eller hun. For det vet vi ikke, vi er ikke dem. Med dette melder jeg meg ut av tråden for nå, og så håper jeg at TS har gjort seg noen tanker om temaet. Jeg synes alltid det er et godt tegn når mennesker ber om andres råd, lytter til det som fremstår fornuftig og tar seg i egne feilspor. Det er en god begynnelse når man vil oppnå høyere grad av erkjennelse Lykke til, og god tirsdag til dere alle, enige som uenige! Jeg har lyst til screenshotte hele dette innlegget og dele det alle mulige steder Takk! 3
a l'orange Skrevet 12. januar 2016 #107 Skrevet 12. januar 2016 (endret) ⭐ Endret 12. oktober 2020 av a l'orange
KatyP Skrevet 12. januar 2016 #108 Skrevet 12. januar 2016 1 time siden, a l'orange skrev: For et fantastisk kompliment! Det er tidvis nokså tøft å holde motet oppe her inne, og det er de nydelige tilbakemeldingene innimellom som gjør at jeg fortsetter. Så takk til deg også! Og selvfølgelig, det er bare å dele videre! Ja, noen her tror diskusjon betyr å krangle mest mulig. jeg skal faktisk det. Skal også vise dette til kjæresten min. 😊 1
Nevian Skrevet 12. januar 2016 #109 Skrevet 12. januar 2016 Den 8.1.2016 at 22.29, AnonymBruker skrev: Bare finn et kodeord for stopp, og resten vil være greit. Anonymkode: 8d516...a0c Hvis jeg noen gang skal begi meg ut på den slags skal mitt kodeord være smurf! Se for deg at du ligger med begge hendene fastspent og roper smuurf! Smuuuuurf!!
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2016 #110 Skrevet 1. oktober 2016 Jeg er submissive. Lykkelig gift med ham jeg ønsker skal være dominant. Han liker å være dominant. Når jenta sier hun ikke liker å lære opp, så blir det vanskelig for ts å vite hva hun vil. Jeg liker at mannen tar kontrollen og binder meg og jeg får bind for øynene. Elsker at han bruker butt-plugg på meg. Men liker ikke å bli slått på noen som helst måte. Her om dagen tok han er grått slips og bandt hendene mine mens jeg fikk øyenbind. Tok for seg mens jeg lå og nøt. I et gjensidig forhold, der begge er inneforstått med grenser og hva man tenner på, er dette helt greit. Anonymkode: 07958...949
Gjest Coolaid Skrevet 3. oktober 2016 #111 Skrevet 3. oktober 2016 På 9.1.2016 den 21.59, AnonymBruker skrev: Altså, jeg tror de fleste kan være enige om at en kropp i 20 årene er mer sexy enn en kropp i 50 årene. Det betyr allikevel ikke at en 20 åring nødvendigvis ter seg mer sexy enn en 50 åring, men rent visuelt tror jeg de fleste kan være enige om det. Anonymkode: d2249...530 Så alle som tenner på kroppen til "modne" menn og kvinner tar feil altså? Jeg tenner mer på kroppen til en kvinne på 40 enn en 18 -19 eller 20 åring..... sånn er det bare i mange tilfeller. Hva vi finner vakkert eller seksuelt opphissende er ulikt - det er jo greit å like ulike ting ellers.
a l'orange Skrevet 3. oktober 2016 #112 Skrevet 3. oktober 2016 (endret) ⭐ Endret 12. oktober 2020 av a l'orange 1
lokmeister2016 Skrevet 3. oktober 2016 #113 Skrevet 3. oktober 2016 Dere er samme alder som meg og mannen han er like gammel som deg og jeg like gammel som henne haha spennende !! Vi og driver med bdsm hehe morsomt..
SlemUlv Skrevet 20. oktober 2016 #114 Skrevet 20. oktober 2016 For en fin tråd, med masse gode råd! :D glad den kom opp igjen 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #115 Skrevet 20. oktober 2016 På 8.1.2016 den 22.29, AnonymBruker skrev: Bare finn et kodeord for stopp, og resten vil være greit. Anonymkode: 8d516...a0c Mitt stoppord er smurf Anonymkode: 25143...b2d
Blod Skrevet 21. desember 2016 #116 Skrevet 21. desember 2016 Dette kommer vel naturlig. Man starter jo sjelden rett på veldig røff sex, man må ta det rolig og finner ut av hvor grensene går og hva man liker. Snakk underveis under akten
Nordvesta Skrevet 21. desember 2016 #117 Skrevet 21. desember 2016 Tråden ryddet for brukerdebatt Nordvesta, mod.
SlemUlv Skrevet 21. desember 2016 #118 Skrevet 21. desember 2016 12 timer siden, Blod skrev: Dette kommer vel naturlig. Man starter jo sjelden rett på veldig røff sex, man må ta det rolig og finner ut av hvor grensene går og hva man liker. Snakk underveis under akten Uhm.. nei, man prater sammen om grenser FØR man begynner. Selvfølgelig må man også snakke etterpå, men om man ikke har snakket sammen om BDSM, og hva man vil prøve FØR man begynner, skal man heller ikke gjøre noe. Informert samtykke er det noe som heter, og det er veldig viktig. 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #119 Skrevet 21. desember 2016 På 9.1.2016 den 23.43, AnonymBruker skrev: Nå er jeg veldig forvirret her. Snakket med henne igjen i dag på skype. Plutselig betrodde hun seg til meg at hun har blitt misbrukt av voksne menn i barndommen. Det slo ned som en bombe. Jeg fikk sjokk og tenkte bare . NEI NEI NEI. Dette blir HELT OG FULSTENDIG FEIL!!! Skal jeg drive og ha kinky sex med en dame basert på at hun er skada seksuelt i oppveksten. Følte meg plutselig som en overgriper selv, og sa at vi burde avblåse hele greia. Men hun var uenig. Som hun sa, så er det jo ikke jeg som har gjort henne noe galt. Og det er ikke min feil at hun i dag har et tenningsmønster og tilbøyeligheter som er et produkt av denne oppveksten. I dag VIL hun jo ha sex på denne måten, frivillig. Med meg. Og som hun også sa; skal hun nektes et sexliv med de hun har lyst på fordi hun har blitt gjort urett mot i barndommen, så blir det på en måte en DOBBEL straff for henne. Kjenner at jeg er i villrede her nå. Har aldri vært borti sånne ting før. Vet ikke om jeg kan gjennomføre noe sånt. Er det moralsk riktig av meg å gå inn i et slikt forhold. Hun er som sagt en nydelig jente, og jeg må innrømme at jeg fremdeles er tent på henne, selv om tenningen har fått en liten slagside av den nye informasjonen som har kommet frem. Trenger litt synspunkter og innfallsvinkler her nå. TS Anonymkode: 2060f...03c Hvis dette stemmer trenger hun nok en mer erfaren dom. Som nyskilt og på jakt etter litt spenning hadde nok jeg heller valgt en som ikke hadde med seg en sånn ryggsekk Anonymkode: 811d7...a32
a l'orange Skrevet 21. desember 2016 #120 Skrevet 21. desember 2016 (endret) ⭐ Endret 12. oktober 2020 av a l'orange 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå