AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #21 Skrevet 9. januar 2016 Som gravid selv gjorde det forferdelig vondt å lese dette. Har du mulighet til å ta med deg ungene og dra idag? Du må vekk med en gang. Anonymkode: a4f49...06f
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #22 Skrevet 9. januar 2016 Ta med deg barna og dra til et krisesenter. Når du kommer dit forteller du hvordan det ligger an og så blir det deres ansvar også, og du er ikke alene om det. Anonymkode: 4a5d5...8c2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #23 Skrevet 9. januar 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er gravid i uke 24, og gift med en mann som har ett stort alkohol og sinneproblem. Han drikker seg dritings 2-3 ganger i uken, og slår meg og er aggressiv mot meg hver gang. Han vil ikke få hjelp til å slutte å drikke eller få hjelp mot sinnet sitt. Han skylder på at han har ADHD, er det en unnskyldning? I tillegg til at jeg er gravid, så har han to barn fra ett tidligere forhold som kun bor hos oss. Barna er livredde for faren sin, og det har kommet tre bekymringsmeldinger på ett år fordi barnehagene mistenker vold i hjemmet fra far. Siden jeg ikke tørr å si noe til barnevernet så kan dem heller ikke bevise at det skjer vold i hjemmet. Jeg er helt ødelagt innvendig, og har kjempe dårlig samvittighet for at barn må oppleve en far som bare skriker til dem for de minste ting, og drikker seg dritings mens dem ser på. Jeg har blitt i forholdet fordi jeg ikke vil barna hans skal være alene med han, de er veldig avhengig av meg og de er kun vant til at det er jeg som tar vare på dem. Nå som jeg er gravid og han har truet med å drepe barnet i magen min, så har jeg bestemt meg for å dra. Men hva gjør jeg med hans barn? Burde jeg fortelle sannheten til barnevernet så de ikke lider mer? Redd far lyver til barnevernet så jeg og barna ikke blir trodd. Hjelp! Anonymkode: 44370...4e6 Selvsagt må du si ifra. Jeg hadde tatt med meg barna hans på krisehjem når jeg reiste dit og tatt det derfra. Anonymkode: a6e95...db1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå