Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 - SPOILERTRÅD

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stine og Martine har bare seg selv å takke. Stine skulle aldri ha valgt CA fremfor Niclas og Martine skulle aldri ha valgt (og beholdt) CA som konge.

• Liker 9
Skrevet
Et øyeblikk siden, ankara skrev:

Stine og Martine har bare seg selv å takke. Stine skulle aldri ha valgt CA fremfor Niclas og Martine skulle aldri ha valgt (og beholdt) CA som konge.

Sant det.. Men innerst inne tror eg nå at Stine vet at Carl Aksel og gjengen ikke er tl å stole på.. Så eg tror ikke de skal være så sikker på å få hennes stemme i en finale. Slik eg ser det så kan både Stine og Martine finne på å stemme på feks Jonas og Nina om de står i finalen

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Stine er ikke villig til å "selge seg selv" (egne ord) med Daniel. Hun virket da veldig villig da det var snakk om Øystein og å få ut Eileen....

Anonymkode: 8c4e6...1f9

• Liker 5
Skrevet

Tenker ofte på hva som hadde skjedd denne sesongen dersom Henning hadde brukt fredningen mot Carl Aksel slik han skulle i starten av sesongen, før han gikk i mot Gjengen Allianse. Hvem skulle produksjonen båret frem da?

• Liker 4
Skrevet

Var jammen ikke lett å se hvem som røk neste uke.. Alle griner jo xD

Men djevelen er en mann. Muligens Nicklas?? Ser faktisk ut som han står bak Nina.. Ser heller ikke Carl Aksel..Han skal ta med seg en gutt og en jente.

Skrevet

Ser og ut som Øystein har to jenter bak seg på parsermonien på torsdag..

Men eg kan jo se fullstendig feil...

Skrevet

DRIT I DET EG HAR SKREVET!:P Eg ser bare feil..
tror noen andre skal få ta seg av å tolke hva som skjer i neste uke:P

Skrevet

Mandag 23.05:
Deltakerne på Paradise Hotel går inn i den nest siste uka, og får noia når de ser at det står «Svarteboka» på tavla. Det blir ikke bedre når de finner ut at boka er tildelt, og at én av dem skal sendes til de dødes tårn for å hente den – og makten som følger med. Det blir mer svart magi under Djevelens seremoni, der djevelen kan peke ut én hotellgjest, som umiddelbart må sjekke ut. Derfor er det viktig å skaffe seg livets amulett!

Tirsdag 24.05:
Gutta har mulighet til å sikre seg Usynlighetshatten, som kan redder dem fra Djevelen, men samtidig sørger for at de ikke får stå med partneren sin i ukens parseremoni. Vil noen knuse hodeskallen og gripe sjansen? Deltakerne får angst når de oppdager en kiste med et brev ved bassenget. Det er tid for De dødes fest. Hotellgjestene har naturlig nok vanskelig for å slappe av når de vet hva som venter: Djevelen skal komme, og peke ut én i gruppa som må pakke sakene sine og reise.

Onsdag 25.05:
Mer dramatikk på Paradise Hotel. Et nytt eksemplar av livets amulett skal deles ut, men å bli enige om hvem som skal ha den, er ikke alltid like lett. Det er det heller ikke når deltakerne må gjennom en chili-utfordring. Den som klarer å spise den aller sterkeste chilien, vinner en premie. De to deltakerne som har forlatt hotellet denne uken kommer inn til Pandoras eske, og skal gjette hvem som er innehaver av Svarteboka. Hvis de gjetter riktig, får de sjekke inn igjen, og Svartebokens eier må sjekke ut, sammen med enda en hotellgjest.

Torsdag 26.05:
Semifinaleukens siste dag skal avsluttes med en parseremoni utenom det vanlige. Den tredje og siste av livets amulett skal deles ut, og amulettene avgjør hvem som skal sitte i seremonien. Naturligvis står taktikkpraten i fokus når det står om flere av deltakernes skjebne, og avtaler inngås og brytes over en lav sko. Når selve seremonien går av stabelen kjenner flere av hotellgjestene på hele følelsesregisteret, og desperasjon blir til lykkerus for én i gruppa.

Skrevet
6 minutter siden, kindagirl skrev:

Men djevelen er en mann. Muligens Nicklas?? Ser faktisk ut som han står bak Nina.. Ser heller ikke Carl Aksel..Han skal ta med seg en gutt og en jente.

Altså, djevelen blir utpekt av Stine. Altså en som er på hotellet nå.

Skrevet
1 minutt siden, ankara skrev:

Når selve seremonien går av stabelen kjenner flere av hotellgjestene på hele følelsesregisteret, og desperasjon blir til lykkerus for én i gruppa.

Det er vel Carl Aksel det da... :angry:

• Liker 3
Skrevet

Kan ikke tro det ikke kom en tvist eller noe som helst. Denne uka her har vært ufattelig tragisk uten noen tvister, oppdrag osv.. IKKE EN DRITT har skjedd denne uka.. Bare at de to kråkene sjekket inn igjen.. Fatter ikke hva slags idiotisk påfunn det var

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, kindagirl skrev:

Var jammen ikke lett å se hvem som røk neste uke.. Alle griner jo xD

Siden alle gråter så tipper jeg det er Eileen som ryker

Anonymkode: 570cb...427

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siden alle gråter så tipper jeg det er Eileen som ryker

Anonymkode: 570cb...427

Sandra ville ALDRI felt en tåre for Eileen

Anonymkode: 13ebf...4f8

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ei heller Malin. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje det er Caksel? Siden jeg så at Malin, Sandra og Øystein gråt.. men det lar vel ikke produksjonen skje.

Anonymkode: e5130...7a8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men skulle ikke djevelen ta med seg to? Kanskje det blir en fra hver allianse?

Skrevet
21 minutter siden, ankara skrev:

Altså, djevelen blir utpekt av Stine. Altså en som er på hotellet nå.

Tror ikke djevelen blir utpekt av stine.. Man ser jo djevelen gå rundt på hotellet og folket ville jo merket om en av guttene manglet..

• Liker 5
Skrevet

Det er så frustrerende at mongo-alliansen får nok en fordel ved at kun Stine fikk bestemme over den svarteboka. Tipper hun velger Øystein til djevel. Tror ikke hun er dum nok til å gi Caksel mer makt og tror heller ikke hun ville risikert sine beste venninner der inne (slufsa og hufsa) ettersom denne djevelen ryker dersom de utstedte klarer å gjette hvem det er. 

Håper uansett det blir litt action i neste uke ettersom denne uka var gørr. Håper den som blir djevelen gjør et taktisk valg å stemmer ut folk fra egen alliansen. 

• Liker 2
Skrevet

Eg gidder ikke en gang å håpe at CA ryker.. For eg vet at enten ryker han ikke eller så kommer han inn igjen like fort som han sjekket ut..

Vi ser jo at Nina gråter og blir trøstet av Sandra.. Kan det være Jonas??Dette var forvirrende:P

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Var det Nina som ble trøstet på slutten der? Da blir vel Jonas tatt av djevelen....av jentene tipper jeg det blir Mikela.

Anonymkode: 05dcf...227

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...