Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 - SPOILERTRÅD

ankara

Anbefalte innlegg

Huff, stakkars Mikela som ble kalt dum.

Hva med at hun kaller Carl Aksel "like ekkel som Lekka". Lekka, som ikke engang har mulighet til å forsvare seg.

Æsj. For meg er Mikela bare tåpelig. Sandra/Øystein/Jørgen også. Sandra har bare vært teit og irriternede fra første dag. Buhu, jeg er en tom vase. Han var såå sint. Sto og løy folk oppi trynet over hvor sint Lekka var og at det ikke var noe insekt, som hun selv plukket opp. Han sa unnskyld og hun bare "det går bra", før hun gikk til gruppa og løy.

"I'm baaaack" - der var min PH-sesong over. Knuller Øystein uten å si noe til Jørgen (som må være stokk dum for å like ho der), også gjør ho det faen meg igjen?

Jeg digger Carl Aksel, men paradoksalt nok ikke Øystein eller hvordan CA - og noen ganger andre sterke spillere for øvrig - blir båret gjennom programmet.

Det er så tydelig. PH er et bra konsept, men det må være fair.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha jeg hadde helt glemt den tomme vasen kommentaren og hvordan Sandra sa han kasta ting for han var så sinna.
Hvordan kan du finne på å lyve sånn til gruppa når du VET det vil vises på TV etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, kindagirl skrev:

Hvem tror dere ryker av jentene imorgen?

Regner med det er Martine men hvem blir den andre?? Mikela kanskje?

Eg er livredd for at Øystein bytter ut Eileen...

Tror Martine og Stine ryker, men veldig usikker. Tror ikke Øystein ville byttet ut Eileen. Han står mye sterkere sammen med Eileen i en eventuell finale enn han ville gjort med noen av de andre jentene, da Eileen også vil sanke han stemmer fra motsatt allianse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, kjørda skrev:

Hva med at hun kaller Carl Aksel "like ekkel som Lekka". Lekka, som ikke engang har mulighet til å forsvare seg.

Æsj. For meg er Mikela bare tåpelig. Sandra/Øystein/Jørgen også. Sandra har bare vært teit og irriternede fra første dag. Buhu, jeg er en tom vase. Han var såå sint. Sto og løy folk oppi trynet over hvor sint Lekka var og at det ikke var noe insekt, som hun selv plukket opp. Han sa unnskyld og hun bare "det går bra", før hun gikk til gruppa og løy.

"I'm baaaack" - der var min PH-sesong over. Knuller Øystein uten å si noe til Jørgen (som må være stokk dum for å like ho der), også gjør ho det faen meg igjen?

Jeg digger Carl Aksel, men paradoksalt nok ikke Øystein eller hvordan CA - og noen ganger andre sterke spillere for øvrig - blir båret gjennom programmet.

Nå synes jeg du viser stygg holdning. Huff, Mikela ble kalt dum..?? Nei kjære deg, hun ble faktisk kalt for hore, som er det folk reagerer på! 

Get your facts straight! 

Anonymkode: 3036f...b87

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 timer siden, kjørda skrev:

Jeg ser ikke helt hvorfor du må bagatellisere kommentarene Mikela fikk servert for å få frem hennes dårlige oppførsel. Det går faktisk an å mene at CA var drøy samtidig som at man legger frem at Mikelas oppførsel heller ikke er så grei. Eller synes du det var greit at Mikela ble kalt hore fordi hun hadde sex med Øystein? 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde igrunn vært kult om Carl Aksel kom til finalen og enten 

1) Fikk mye mindre stemmer enn det andre paret og tapte..

2) Vant og så slapp partneren kulen..

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
9 minutter siden, kindagirl skrev:

Det hadde igrunn vært kult om Carl Aksel kom til finalen og enten 

1) Fikk mye mindre stemmer enn det andre paret og tapte..

2) Vant og så slapp partneren kulen..

Hadde vært priceless å sett trynet på CA om han og partneren fikk færre stemmer enn motstander-paret. Tror nok han innbiller seg at han har alle i sin hule hånd og er godt likt av så godt som alle. 

Anonymkode: 05dcf...227

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde vært priceless å sett trynet på CA om han og partneren fikk færre stemmer enn motstander-paret. Tror nok han innbiller seg at han har alle i sin hule hånd og er godt likt av så godt som alle. 

Gøy hvis noen fra hoffet ikke stemmer på han. LOL.  Han hadde nok blitt blodig fornærmet! :snurt: 

Anonymkode: df6d7...a06

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gøy hvis noen fra hoffet ikke stemmer på han. LOL.  Han hadde nok blitt blodig fornærmet! :snurt: 

Anonymkode: df6d7...a06

Sånn som han oppfører seg nå er det ikke helt rart å tro at flere vil snu seg mot han. Martine har jo allerede gjort det, og det hadde jo faktisk ikke vært en nødvendighet. Alle forstår jo at han heller vil stå med Malin, men i det minste kunne han vært ærlig og redelig og prøvd å redde henne på en annen måte. Jaja, synd for han. Der mistet han en stemme. 

Stine går vel ut i dag, men ettersom hun virkelig ikke klarer å sette ned foten for hvordan hun har blitt behandlet av egen allianse, primært CA, tviler jeg på at hun vil ta et særlig fornuftig stemmevalg. Hun har jo rett og slett blitt behandlet som dritt av CA, men det virker som om alt det er glemt nå. Snodig. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er jo en jente for mye før par-sermonien i kveld. Så jeg tipper at Stine ryker ut par-sermonien.

Da er Eileen tilbake hos Øystein og kveldens "høydare" blir hvem Daniel velger mellom Mikela og Martine. Tror uansett at han står sterkest med Mikela. Ja, hun har mange motstandere, men Martine har vært så kort tid der inne, at det taler mer mot enn for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo en jente for mye før par-sermonien i kveld. Så jeg tipper at Stine ryker ut par-sermonien.

Da er Eileen tilbake hos Øystein og kveldens "høydare" blir hvem Daniel velger mellom Mikela og Martine. Tror uansett at han står sterkest med Mikela. Ja, hun har mange motstandere, men Martine har vært så kort tid der inne, at det taler mer mot enn for.

Det er to jenter for mye i kveld, så to jenter sjekker ut.

Jeg tror Mikela og Eileen ryker i dag. CA og Co kommer til å kjempe for Stine og Martine (faktisk), fordi de ønsker heller Martine der enn Mikela.

Jeg tenker for øvrig at Stine må føle seg jævlig dum som kasta ut Nicklas. What goes around comes around, ellerno?

Anonymkode: 7d8ce...de8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde elsket om det kom en liten overraskelse i kveld og at en gutt også må ut. Og at CA er i fare. Han er så kvalm og barnslig og høy på seg selv at det er kvalmt. 

Malin høres ut som en parodi på seg selv  nå hun snakker. Virker ikke særlig smart.  Sandra er bare jævlig slitsom. Syns det er interessant hvor fort hun ligger med Øystein, mens Jørgen aldri kommer til. Må være kos å se i ettertid. Men på den andre siden hadde jo Jørgen jævlig lyst på både Mikaela, Stine og Martine. Det ble bare aldri noe av... 

Og så Øystein da. Hva er det med han?? Benner 24/7 og ligger med, blir sugd og kliner med den mest tilgjengelige. Delikat! Tipper jentene etterpå fniser  og syns det er morsomt. Høy IQ der inne! 

Og så spiste han busen sin mens han sto i dusjen i går! ÆSJ!!!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er to jenter for mye i kveld, så to jenter sjekker ut.

Jeg tror Mikela og Eileen ryker i dag. CA og Co kommer til å kjempe for Stine og Martine (faktisk), fordi de ønsker heller Martine der enn Mikela.

Jeg tenker for øvrig at Stine må føle seg jævlig dum som kasta ut Nicklas. What goes around comes around, ellerno?

Anonymkode: 7d8ce...de8

Det var jo det jeg skrev. Derfor ryker en i løpet av dagen og en på par-sermonien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var jo det jeg skrev. Derfor ryker en i løpet av dagen og en på par-sermonien.

Hvorfor ikke begge på parsermonien da? Det har jo skjedd før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke begge på parsermonien da? Det har jo skjedd før. 

Det var bare et forslag/synsing til hva som KAN skje i kveld. Har ikke fasiten, og jeg gidder heller ikke gå gjennom alle scenarioer. 

Så for all del - kan godt være begge ryker på par-sermonien.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Merkelig hvordan CA får Mikela til å være "hore", men Malin som også spratt opp beina og knullet sin første kveld inne på hotellet er visst ikke det. 

Veldig merkelig at ikke Øystein er like stor hore. 

CA er den største snørrvalpen som har eksistert i Norge, noen gang. 

Anonymkode: 3036f...b87

Eventuel den minste. ;) 

:fnise: 

Anonymkode: b7c87...5bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Er forøvrig temmelig sikker på at CA vinner hele opplegget, lagt opp fra starten, var nok ikke meningen at noen andre en gang skulle ha en sjanse. Med tanke på hvordan han oppfører seg i ettertid, og hvordan han får mest PR utenfor hotellet, OG at de i grunn burde omdøpe programmet til Caksel hotel. Håper jeg tar feil, men jeg blir ikke å se på mer, og kommer ikke til å se på i fremtiden heller om det faktisk er han som vinner...

Har forresten møtt gutten på byen, sammen sin trofaste lakei, også det gjorde at jeg tror han vinner. Jeg gidder jo ikke snakke med fyren, men de kommer bort til bordet vårt og skal være skikkelig kompis... Øystein snakker som om han ikke var med i ph selv, men er promotoren til CA, skikkelig tøffel. Snakker om at ca aldri har fri, fordi han alltid selger seg selv og at han er et varemerke, og at nå er han faktisk på jobb, slev om de er ute, det ee derfor han snakker med alle og er då kul. Han før betalt for det liksom. (Måten Øystein forklarte det på, behøvde ikke de ti teskjeene liksom :fnise: ) Men ja, hadde vært rart om Øystein snakket om han som om CA var paradise hotel nærmest, om det ikke var han som vant. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er forøvrig temmelig sikker på at CA vinner hele opplegget, lagt opp fra starten, var nok ikke meningen at noen andre en gang skulle ha en sjanse. Med tanke på hvordan han oppfører seg i ettertid, og hvordan han får mest PR utenfor hotellet, OG at de i grunn burde omdøpe programmet til Caksel hotel. Håper jeg tar feil, men jeg blir ikke å se på mer, og kommer ikke til å se på i fremtiden heller om det faktisk er han som vinner...

Har forresten møtt gutten på byen, sammen sin trofaste lakei, også det gjorde at jeg tror han vinner. Jeg gidder jo ikke snakke med fyren, men de kommer bort til bordet vårt og skal være skikkelig kompis... Øystein snakker som om han ikke var med i ph selv, men er promotoren til CA, skikkelig tøffel. Snakker om at ca aldri har fri, fordi han alltid selger seg selv og at han er et varemerke, og at nå er han faktisk på jobb, slev om de er ute, det ee derfor han snakker med alle og er då kul. Han før betalt for det liksom. (Måten Øystein forklarte det på, behøvde ikke de ti teskjeene liksom :fnise: ) Men ja, hadde vært rart om Øystein snakket om han som om CA var paradise hotel nærmest, om det ikke var han som vant. 

Ja, jeg har også lagt merke til at måten Carl Aksel opptrer på sosiale medier skiller seg kraftig ut fra hvordan de andre deltakerne opptrer.

Jeg trodde lenge at Carl Aksel ble hjulpet videre i spillet for å bygge opp en karakter som alle hatet for så å sende ham ut på en knusende måte, men jeg begynner å innse at produksjonen faktisk ønsket at Carl Aksel skal vinne. At de i det hele tatt kunne tro at noen andre enn 14 år gamle barn ville like den karakteren er for meg helt uforståelig. 

Fant forresten en psykopat-test på nettet som jeg tok med Carl Aksel i tankene (http://www.klikk.no/helse/doktoronline/psykiskhelse/article410984.ece). Carl Aksel fikk da 31 poeng. Over 25 poeng tilsier at personen har psykopatiske personlighetsforstyrrelser. Jeg kjenner riktignok ikke CA personlig, så dette må tas med en knipe salt, men synes det var litt morsomt. Siden jeg ikke vet noe om han har en kriminell fortid eller hans ungdom gav jeg 0 poeng på alle spørsmål som dreide seg om dette, så det er godt mulig han kunne scoret enda høyere.

Anonymkode: babf0...5c7

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

er nå bekreftet at carl aksel vant finalen sammen eileen. ingen slapp kula.

Anonymkode: d0fc2...397

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

er nå bekreftet at carl aksel vant finalen sammen eileen. ingen slapp kula.

Anonymkode: d0fc2...397

hvor er det bekreftet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...