AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #1701 Del Skrevet 18. mai 2016 Merkelig hvordan CA får Mikela til å være "hore", men Malin som også spratt opp beina og knullet sin første kveld inne på hotellet er visst ikke det. Veldig merkelig at ikke Øystein er like stor hore. CA er den største snørrvalpen som har eksistert i Norge, noen gang. Anonymkode: 3036f...b87 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kindagirl Skrevet 18. mai 2016 #1702 Del Skrevet 18. mai 2016 Hvem tror dere ryker av jentene imorgen? Regner med det er Martine men hvem blir den andre?? Mikela kanskje? Eg er livredd for at Øystein bytter ut Eileen... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ankara Skrevet 18. mai 2016 Forfatter #1703 Del Skrevet 18. mai 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er også ferdig med Paradise for i år, tror ikke jeg kommer til å se på neste sesong heller. Det er mange som sier at personer som CA er grunnen til at det blir god tv, men når han får så mange fordeler og to av de mest lojale fra hans allianse sjekker inn rett før finalen, blir det for dumt. Synes ikke dette er god TV. Det er også ironisk at "mantraet" i PH er at man trenger en partner man kan stole på for å vinne, men i de siste ukene er det så mange utskiftninger (flere kommer inn og går ut i samme uke) at det er ganske umulig å holde seg til partneren man har stått med lenge, hvis de klarer det er det pga en "tvist" som produksjonen har lagt til for å sikre at favorittparet kommer til finalen. Anonymkode: 5b9ef...cb0 Helt enig. Om ikke en eller flere av "power puff jentene" sjekker ut i morgen orker jeg ikke mer. Uansett hvordan det går i finalen om to uker er det Jonas og Nina som er årets moralske vinnere. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ankara Skrevet 18. mai 2016 Forfatter #1704 Del Skrevet 18. mai 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Det skjønner jeg godt. Selv skal jeg gi denne uken en sjanse. Dersom CA vinner denne sesongen, derimot, er nok PH Norge slutt for min del. Anonymkode: 8c4e6...1f9 Me too. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ankara Skrevet 18. mai 2016 Forfatter #1705 Del Skrevet 18. mai 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, men til syvende og sist er det seertallene som viser hvorvidt de tjener penger. Anonymkode: f35a4...876 Har ofte tenkt at PH vurde vært avgjort ved seerstemmer (slik Robinson ekspedisjonen ble en gang for lenge siden mener jeg). Da tror jeg faktisk vi hadde fått mer rettferdige vinnere (MEN, da hadde det ikke blitt noen troskapstest). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ankara Skrevet 18. mai 2016 Forfatter #1706 Del Skrevet 18. mai 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Veldig merkelig at ikke Øystein er like stor hore. I know. I gårsdagens episode: Først har han sex med Sandra på natta. Så suger Stine han på ettermiddagen neste dag, og minutter senere hooker (for å bruke et Skam-uttrykk) han med Eileen. Skittent og ekkelt. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #1707 Del Skrevet 18. mai 2016 I følge Elin fra tidligere sesong så er det sannsynlig at Carl Aksel vinner paradise.. Det stemmer jo med tanke på all tv tid han får i forhold til de andre deltagerne. Slik var det jo når Martine og Pierre vant også. Anonymkode: 60ea6...20d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #1708 Del Skrevet 18. mai 2016 Først, hvor gammel er Øystein?! Står og spiser busa si, liksom. Det slutta man med når man var 3 år gammel. For det andre; Carl Aksel gikk langt over streken med Mikela. Det er ikke diskutabelt en gang. Dette var ikke rap-battle fra ghettoen i USA, men en "rap-battle" blant paradise hotel deltakere. Anonymkode: 7d8ce...de8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joppe Skrevet 18. mai 2016 #1709 Del Skrevet 18. mai 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Først, hvor gammel er Øystein?! Står og spiser busa si, liksom. Det slutta man med når man var 3 år gammel. Anonymkode: 7d8ce...de8 Å der ble jeg kvalm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #1710 Del Skrevet 18. mai 2016 Seriøst!! Kan du ikke holde kjeft Eileen?? Springer å sladrer med en gang. Hva med å være litt diskre?? Anonymkode: 05dcf...227 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #1711 Del Skrevet 18. mai 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Seriøst!! Kan du ikke holde kjeft Eileen?? Springer å sladrer med en gang. Hva med å være litt diskre?? Anonymkode: 05dcf...227 Ja, og ikke minst synes jeg det er litt dårlig gjort mot Martine. Det er jo åpenbart at Øystein vil ta det videre til CA som en trofast lakei. Anonymkode: 8c4e6...1f9 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
johma92 Skrevet 18. mai 2016 #1712 Del Skrevet 18. mai 2016 Produksjonen har mye å lære av den danske versjonen! DER er det liv og røre. Synes denne sesongen er helt jalla.. Alt de gjør er å bære Caksel igjennom hele oppholdet. Tåpelige tvister 🙄 Tviler ikke på at CA når til finalen. Håper faen meg noen moser den kula rett i bakken, slik som Vida Lill gjorde mot Miguel. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #1713 Del Skrevet 18. mai 2016 Hvor kan man se Paradise Danmark??? Anonymkode: d48e9...93d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #1714 Del Skrevet 18. mai 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor kan man se Paradise Danmark??? Anonymkode: d48e9...93d Det blir lagt ut på Tv3 play når denne sesongen er ferdig. Anonymkode: 6d83f...59c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agent2840 Skrevet 18. mai 2016 #1715 Del Skrevet 18. mai 2016 Det sier seg selv at Stine ryker ut imorga. Hun har jo ikke en sjans bak Jørgen eller Øystein. Ellers tror jeg at både Martine og Mikela går bak Daniel, og Martine ryker der. Daniel hadde isåfall skuffet meg veldig om han hadde sendt ut Mikela nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #1716 Del Skrevet 18. mai 2016 7 minutter siden, Agent2840 skrev: Det sier seg selv at Stine ryker ut imorga. Hun har jo ikke en sjans bak Jørgen eller Øystein. Ellers tror jeg at både Martine og Mikela går bak Daniel, og Martine ryker der. Daniel hadde isåfall skuffet meg veldig om han hadde sendt ut Mikela nå. Selvfølgelig har Stine en sjans bak Øystein, med sjefshøna CA fortsatt inne på hotellet, som kan pistre og gnåle som ei lita bikkje helt til Øystein til slutt gjør som han sier. Anonymkode: 3036f...b87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agent2840 Skrevet 18. mai 2016 #1717 Del Skrevet 18. mai 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig har Stine en sjans bak Øystein, med sjefshøna CA fortsatt inne på hotellet, som kan pistre og gnåle som ei lita bikkje helt til Øystein til slutt gjør som han sier. Anonymkode: 3036f...b87 Nei. Det tror jeg ikke har noe å si. De har vært partnere alt for lenge til at Øystein vil ta bryet med å bytte henne ut, og skjer det så kan du gjerne gi meg kontonummeret ditt og jeg overfører en tusenlapp imorga! Forutsett at det ikke kommer noe makt;/fredning imorgen, så er det garantert at Eileen er trygg. Det står rett og slett i mellom Stine, Martine og Mikela og jeg tipper at begge blondinene må forlate den synkende skip. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #1718 Del Skrevet 18. mai 2016 Blir så forbanna at horestemple skal dras så raskt frem igjen og igjen ovenfor jenter. Mikaela er en hore fordi hun spredde beina første kveld mens ingen nevner Øystein Anonymkode: b0f1c...54e 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #1719 Del Skrevet 18. mai 2016 Øystein er tåpen om han sender ut Eileen. Er han taktisk er det den beste han kan stå med i en finale! Da hadde de fått masse stemmer fra begge alliansens! Anonymkode: b0f1c...54e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmz Skrevet 18. mai 2016 #1720 Del Skrevet 18. mai 2016 Dere har rett, CA er en dust.. Men merkelig nok digger jeg det, han lager litt liv og "røre" som gjør at det blir gøy å følge med på av en eller annen grunn. Min mening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå