AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #781 Skrevet 22. april 2016 10 timer siden, Hasta skrev: Nei, Mats og Simone var vell ikke så greie med dem. Men nå var ikke ann Marielle og Aurora så veldig greie med dem tilbake heller. Simone og Mats var nok hakket verret, men kan ikke si Aurora og Ann Marielle var helt uskyldige. Nico derimot var vell grei, Labi var vell litt verre isåfall Nicolas var helt grei? Som kjeftet på AM og mente hun horet seg til finalen pga hun var hyggelig mot de nye gutta. Hva var det AM og Aurora gjorde som var så slemt? Utenom den ene episoden med tannbørsten? Anonymkode: 8139f...cce 2
Gjest Hasta Skrevet 22. april 2016 #782 Skrevet 22. april 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nicolas var helt grei? Som kjeftet på AM og mente hun horet seg til finalen pga hun var hyggelig mot de nye gutta. Hva var det AM og Aurora gjorde som var så slemt? Utenom den ene episoden med tannbørsten? Anonymkode: 8139f...cce Husker de var generelt ekle mot Mats utover, både med episoden med tannbørsten, innsekter i tingene hans, kommemtarer og at de etterlignet han. I tillegg kallte de Simone for Trailer trash og lo av henne. Så altså bei, de var ikke så greie alltid de heller. De eneste jeg kanskje føler bare var snille er Jeanette, Christer, Maria og Håkon.
Gjest Hasta Skrevet 22. april 2016 #783 Skrevet 22. april 2016 1 minutt siden, Hasta skrev: Husker de var generelt ekle mot Mats utover, både med episoden med tannbørsten, innsekter i tingene hans, kommemtarer og at de etterlignet han. I tillegg kallte de Simone for Trailer trash og lo av henne. Så altså bei, de var ikke så greie alltid de heller. De eneste jeg kanskje føler bare var snille er Jeanette, Christer, Maria og Håkon. og han fra Egersund som sjekket inn sammen med Lene. Husker ikke navnet.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #784 Skrevet 22. april 2016 Men, kan dere ikke holde dere til årets PH da??!!! Lag ny tråd for tidligere sesonger hvis dere absolutt må diskutere det. Anonymkode: 05dcf...227 14
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #785 Skrevet 22. april 2016 6 minutter siden, Hasta skrev: og han fra Egersund som sjekket inn sammen med Lene. Husker ikke navnet. rodrigo/gabriel Anonymkode: d0fc2...397 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #786 Skrevet 22. april 2016 16 timer siden, Ms.Sommerfugl skrev: Tipper det er Carl Aksel som får raserianfall. Jeg kan virkelig ikke se for meg noen andre enn han som kan bli ordentlig sinna over noe. Det er for tidlig å spekulere i hva som skjer når vi ikke har sett noe teaser enda. Jeg kan ikke se for meg at verken Mayoo, Nicklas, Jonas, Øystein eller Jørgen får "raserianfall". Etter dagens episode kan jeg godt se for meg at Jørgen, Nicklas og Øystein også kan få et raseriutbrudd. Tvilsomt at det er Nicklas i og med at han er relativt ny. Jørgen, Øystein og CA kan det godt være. Mye tyder på at det er en i hoffet som forsvinner. Hva med på onsdagen da? Da er det vel en jente som må sjekke ut. Hvem tror vi? Det kan umulig være Nina. Det tror jeg ikke produksjonen tillater helt enda. Anonymkode: 8c4e6...1f9
LadyBlaBla Skrevet 22. april 2016 #787 Skrevet 22. april 2016 Jeg tipper det er Jørgen som ryker på torsdag. Hørte på podcasten 110% Paradise der Sandra og Jørgen var gjester. Da fortalte han om noe han og Sandra gjorde sammen 'dagen etter VI kom hjem fra Mexico'. Så de to hadde helt tydelig vært på samme fly hjem til Norge. Så enten kommer Sandra inn igjen eller så sjekker Jørgen snart ut (jeg tipper det siste). 1
kindagirl Skrevet 22. april 2016 #788 Skrevet 22. april 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det Carl Aksel som blir Mr. Paradise? Det er vel hans arm og et tittelbånd? Anonymkode: 04972...0b9 Faen! Ser ut som det er carl aksel ja.. Tipper at Audun kjenner han fra før.. 7
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #789 Skrevet 22. april 2016 det skal visstnok krones en taper denne sesongen, så det kan jo være et taperbånd lol. i tillegg ser det ut som audun fortsatt sitter og vurderer andre deltakere på det klippet, som vil si at konkurransen ikke er ferdig og at det ikke er kronet en vinner ennå. "Stemningen i Paradise-campen er ikke helt på topp, og reaksjonene er delte når gjengen ser at det står «Mr. & Miss Paradise» på tavla ved frokostbordet. Det er gutta som skal ut i ilden, og dagen brukes på øving til strippeshow. Enkelte er mer komfortable enn andre. Når konkurransen skal til å starte, sjekker et velkjent fjes inn igjen, til deltakernes store glede. Nå gjelder det å imponere juryen, som også består av gamle kjenninger. Men det skal ikke bare kåres en vinner, taperen går en vanskelig fremtid i møte." Anonymkode: d0fc2...397
Gjest Hasta Skrevet 22. april 2016 #790 Skrevet 22. april 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: det skal visstnok krones en taper denne sesongen, så det kan jo være et taperbånd lol. i tillegg ser det ut som audun fortsatt sitter og vurderer andre deltakere på det klippet, som vil si at konkurransen ikke er ferdig og at det ikke er kronet en vinner ennå. "Stemningen i Paradise-campen er ikke helt på topp, og reaksjonene er delte når gjengen ser at det står «Mr. & Miss Paradise» på tavla ved frokostbordet. Det er gutta som skal ut i ilden, og dagen brukes på øving til strippeshow. Enkelte er mer komfortable enn andre. Når konkurransen skal til å starte, sjekker et velkjent fjes inn igjen, til deltakernes store glede. Nå gjelder det å imponere juryen, som også består av gamle kjenninger. Men det skal ikke bare kåres en vinner, taperen går en vanskelig fremtid i møte." Anonymkode: d0fc2...397 Tipper det er jentene han vurderer da. Ser ut som CA blir mr Paradise, også sitter de og skal kåre mrs Paraduse på bildet.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #791 Skrevet 22. april 2016 hvor er eileen på den på den nyeste videoen som er lagt ut her: https://www.facebook.com/paradisehotelnorge/ ihvertfall ikke på hotellet, lol. hun sjekker tydeligvis ut en gang før finalen. hvis den ikke er spilt inn før de sjekket inn da, men tror ikke det. Anonymkode: d0fc2...397
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #792 Skrevet 22. april 2016 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: hvor er eileen på den på den nyeste videoen som er lagt ut her: https://www.facebook.com/paradisehotelnorge/ ihvertfall ikke på hotellet, lol. hun sjekker tydeligvis ut en gang før finalen. hvis den ikke er spilt inn før de sjekket inn da, men tror ikke det. Anonymkode: d0fc2...397 Men, de har jo hatt "pool talk" med andre også.... Anonymkode: 05dcf...227
Gjest Phung Skrevet 22. april 2016 #793 Skrevet 22. april 2016 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: hvor er eileen på den på den nyeste videoen som er lagt ut her: https://www.facebook.com/paradisehotelnorge/ ihvertfall ikke på hotellet, lol. hun sjekker tydeligvis ut en gang før finalen. hvis den ikke er spilt inn før de sjekket inn da, men tror ikke det. Anonymkode: d0fc2...397 Var nok før de sjekket inn, er lagt ut flere med alle deltakerne som ble lagt ut både før og etter serien ble vist på TV.
ankara Skrevet 22. april 2016 Forfatter #794 Skrevet 22. april 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan det være at den mannlige deltakeren som sjekker inn på mandag og skaper *glede*, om nevnt i TV guiden faktisk er Audun og ikke Mayoo? Det verste som kan skje nå er at det heller ikke er Mikela som sjekker inn på tirsdag, men Sandra! Anonymkode: 87a0c...d50 Det er Mayoo. Sjekk reaksjonen til spesielt Jonas. Audun har allerede sjekket inn da Mayoo entrer scenen, det viste de jo i går. Kan fort være Sandra ja. Men etter det Mikela skriver og sier i sosiale medier om at hun er bestis med deltakere som ikke har sjekket inn enda (Celester er dog en av dem), tror jeg mest på at det er henne.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #795 Skrevet 22. april 2016 Men, Audun sjekker vel ikke inn som deltaker? Kun som dommer i Mr/Mrs Paradise.... Anonymkode: 05dcf...227
Gjest Phung Skrevet 22. april 2016 #796 Skrevet 22. april 2016 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men, Audun sjekker vel ikke inn som deltaker? Kun som dommer i Mr/Mrs Paradise.... Anonymkode: 05dcf...227 Regner med det, tviler på at han hadde fåt sjekke inn igjen med tanke på at han egentlig ble diska ifjor.
Amantheia Skrevet 22. april 2016 #797 Skrevet 22. april 2016 36 minutter siden, Phung skrev: Regner med det, tviler på at han hadde fåt sjekke inn igjen med tanke på at han egentlig ble diska ifjor. Eg såg ikkje på i fjor, så kva var grunnen til det?
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #798 Skrevet 22. april 2016 9 minutter siden, Amantheia skrev: Eg såg ikkje på i fjor, så kva var grunnen til det? Kan dere ikke diskutere tidl. sesonger i en annen tråd, takk! Anonymkode: 05dcf...227 1
Gjest Phung Skrevet 22. april 2016 #800 Skrevet 22. april 2016 40 minutter siden, Amantheia skrev: Eg såg ikkje på i fjor, så kva var grunnen til det? Han klappa til en av de andre deltakerene på en fest, så han ble fratatt retten til å stemme under finalen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå