Tapas Skrevet 21. april 2016 #761 Del Skrevet 21. april 2016 1 minutt siden, Hasta skrev: Helt enig! Jeg føler egentlig det samme ovenfor Carl Aksel også, men der tror jeg at jeg står ganske alene Hahah Carl Aksel er flink til å overtale. Han er en naturlig leder og det er vanskelig å hate det og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #762 Del Skrevet 21. april 2016 husker dere lene fra sesong 1 eller? https://www.youtube.com/watch?v=J28YoCIW0Fw Anonymkode: d0fc2...397 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quitte Skrevet 21. april 2016 #763 Del Skrevet 21. april 2016 9 minutter siden, Ms.Sommerfugl skrev: Hvis du ærlig talt mener at Carl Aksel er favoritt blant de som ser på Paradise, bør du ta en titt på "Paradise Hotel 2016"-tråden og kommentarene på sosiale medier. Du kan for øvrig lese denne tråden også, men jeg vil si at de aller fleste heier på Nina og Jonas. Underdogs er alltid favoritter! Tror han mener de 12 åringene som ser på Paradise Hotel og kommenterer ting som "omg så kjekk <3333" på Carl sin Instagram bruker. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tørkestativ Skrevet 21. april 2016 #764 Del Skrevet 21. april 2016 1 time siden, ankara skrev: Dette vet vi om neste uke: Mayoo sjekker inn mandag, Mikela/Sandra på tirsdag. En ryker på Pandoras på onsdag hvor det blir krangel og dårlig stemning og glosene flyr. En ryker på parseremonien på torsdag, hvor en av guttene får raserianfall. Kan vi drømme om at enten CA eller Øystein ryker på torsdag? Håååper eileen velger mayoo over øystein! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjørda Skrevet 21. april 2016 #765 Del Skrevet 21. april 2016 Sånn serr, gidder dere å diskutere om dere digger Caksel eller mimre fra tidligere sesonger i en annen tråd, eller? Vi trenger spoilers/synsing om hva som skjer her, driter i hvem dere liker og ikke ass ( ) (ja, jeg meldte meg inn kun for å si det!) 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #766 Del Skrevet 21. april 2016 3 minutter siden, kjørda skrev: Sånn serr, gidder dere å diskutere om dere digger Caksel eller mimre fra tidligere sesonger i en annen tråd, eller? Vi trenger spoilers/synsing om hva som skjer her, driter i hvem dere liker og ikke ass ( ) (ja, jeg meldte meg inn kun for å si det!) husker du da simone lå å rullet naken i dusjen i sesong 6? Anonymkode: d0fc2...397 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ankara Skrevet 21. april 2016 Forfatter #767 Del Skrevet 21. april 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: husker dere lene fra sesong 1 eller? https://www.youtube.com/watch?v=J28YoCIW0Fw Anonymkode: d0fc2...397 Uff ja. Stakkars Margrethe. Ble kalt pedohore fordi hun, en jente på 25, flørtet med en gutt på 20. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjørda Skrevet 21. april 2016 #768 Del Skrevet 21. april 2016 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambitious Skrevet 21. april 2016 #769 Del Skrevet 21. april 2016 (endret) Yesss! Nina er herlig, endelig en som tørr å gå mot strømmen og gjør det som trengs! Blir kvalm av dobbeltmoralen til CA & co! Snakker om at Nina ikke kan sende ut en av dem pga. det skaper "dårlig stemning"; men henne kan de prøve å kaste ut under enhver mulighet! På ingen måte ville det å kaste ut Celester hjulpet Nina, hun er ingen trussel og kan faktisk være noen å alliere seg med, de andre ville fortsatt ha arbeided aktivt for å kaste Nina ut fremover og nå med Sandra ute er det en trussel mindre! CA & co har bare svevd gjennom hele oppholdet, fått beholde alle dem vil og sendt ut alle de vil, nå kan de endelig begynne å kjenne på "spillet". Det å se Jonas så fornøyd med hvem som sjekker inn neste uke sier meg at det er Mayoo som kommer, gleder meg)) Endret 21. april 2016 av Ambitious 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amantheia Skrevet 21. april 2016 #770 Del Skrevet 21. april 2016 Elska forresten at Jonas dreit i kva resultatet på parseremonien blei 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ankara Skrevet 22. april 2016 Forfatter #771 Del Skrevet 22. april 2016 49 minutter siden, Ambitious skrev: Yesss! Nina er herlig, endelig en som tørr å gå mot strømmen og gjør det som trengs! Blir kvalm av dobbeltmoralen til CA & co! Snakker om at Nina ikke kan sende ut en av dem pga. det skaper "dårlig stemning"; men henne kan de prøve å kaste ut under enhver mulighet! På ingen måte ville det å kaste ut Celester hjulpet Nina, hun er ingen trussel og kan faktisk være noen å alliere seg med, de andre ville fortsatt ha arbeided aktivt for å kaste Nina ut fremover og nå med Sandra ute er det en trussel mindre! CA & co har bare svevd gjennom hele oppholdet, fått beholde alle dem vil og sendt ut alle de vil, nå kan de endelig begynne å kjenne på "spillet". Det å se Jonas så fornøyd med hvem som sjekker inn neste uke sier meg at det er Mayoo som kommer, gleder meg)) Det er Mayoo. Også mest trolig Mikela på tirsdag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hasta Skrevet 22. april 2016 #772 Del Skrevet 22. april 2016 1 time siden, ankara skrev: "Mari kan egentlig bare putte huet sitt i en bøtte og drukne der lissom" I rest my case. PS: Glemte Christina i sesong 4. Hun er kanskje den verste av dem alle, bortsett fra Simone. Spyttet til og med på Miguel. Ja, stemmer. Tina var vell ganske kjip mot Mari. Men Magne og Kristian René, var vell aldri slemme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #773 Del Skrevet 22. april 2016 Er det Carl Aksel som blir Mr. Paradise? Det er vel hans arm og et tittelbånd? Anonymkode: 04972...0b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amantheia Skrevet 22. april 2016 #774 Del Skrevet 22. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det Carl Aksel som blir Mr. Paradise? Det er vel hans arm og et tittelbånd? Anonymkode: 04972...0b9 Hadde ikkje forbausa meg. Ugh, kan berre sjå føre meg korleis han blir om han vinn.. "Det er jeg som styrer spillet, det er jeg som er kongen, og da er det selvsagt at denne tittelen er min" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #775 Del Skrevet 22. april 2016 Kan det være at den mannlige deltakeren som sjekker inn på mandag og skaper *glede*, om nevnt i TV guiden faktisk er Audun og ikke Mayoo? Det verste som kan skje nå er at det heller ikke er Mikela som sjekker inn på tirsdag, men Sandra! Anonymkode: 87a0c...d50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #776 Del Skrevet 22. april 2016 3 timer siden, Amantheia skrev: Hadde ikkje forbausa meg. Ugh, kan berre sjå føre meg korleis han blir om han vinn.. "Det er jeg som styrer spillet, det er jeg som er kongen, og da er det selvsagt at denne tittelen er min" Altså, det er så forbanna typisk. Hvis han vinner og tillegg blir imun, da er jo alt komplett. Anonymkode: 05dcf...227 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #777 Del Skrevet 22. april 2016 9 timer siden, ankara skrev: Den bikkjekommentaren om at Aurora skulle avlives var altfor drøy. Aurora og Ann Marielle tok jo tannbørsten til Mats oppi skrittet. De var ikke akkurat noen engler selv. Det der var drøyt, og ekstremt ekkelt Anonymkode: 1761c...d4b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alethia Skrevet 22. april 2016 #778 Del Skrevet 22. april 2016 Hvis CA blir Mr. Paradise håper jeg virkelig Nina slår til og blir Mrs 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #779 Del Skrevet 22. april 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: De var jo kjempeslemme mot Ann Marielle og Aurora. Begge to. Mats sa jo at de ikke en gang burde regnes som mennesker. Folk glemmer fort ass. Anonymkode: cd6f5...792 Mats vendte jo totalt om da AM og Aurora ble venner. Da likte han ikke AM lengre og ble med i mobbegjengen. Anonymkode: 8139f...cce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #780 Del Skrevet 22. april 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: De var jo kjempeslemme mot Ann Marielle og Aurora. Begge to. Mats sa jo at de ikke en gang burde regnes som mennesker. Folk glemmer fort ass. Anonymkode: cd6f5...792 Anonymkode: 8139f...cce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå