AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #741 Skrevet 21. april 2016 15 minutter siden, PH kongen skrev: Jeg ser på paradise uten å tenke over så mye som dere og synes ihvertfall Carl Aksel må være der inne for at det skal være gøy. Hadde han ikke vært høy på seg selv hadde det vært mye kjedligere Litt enig. Jeg håper hver uke at hoffe ryker på hode å ræva ut derifra, og sitter med 100 i puls under parsermonien og jublet i dag da Sandra røk! Men innser at det hadde blitt forferdelig kjedelig om C.A og hoffe ikke var der inne. "Vi elsker å ha noen å hate" og det spiller nok også TV3 fult ut på når de klipper og limer episodene slik at de "slemme" fremstilt enda dårligere og de "snille" fremstår bra. Anonymkode: b0f1c...54e 4
Gjest Hasta Skrevet 21. april 2016 #742 Skrevet 21. april 2016 20 minutter siden, ankara skrev: Carl Aksel er litt sånn som man må "hate", men jubler når han ryker. Og som regel kommer langt/inn igjen mot slutten. Sånn som Camilla og Andreas i sesong 4, Kristian René og Tina i sesong 5, Mats, Christer, Simone og Nico i sesong 6. I fjor var det vel egentlig ingen "bad guys" i den forstand, kun for dere haters som mislikte Martine Hæ, var Christer en "bad guy" følte nå han var veldig godt likt av alle egentlig.
Quitte Skrevet 21. april 2016 #743 Skrevet 21. april 2016 32 minutter siden, ankara skrev: I fjor var det vel egentlig ingen "bad guys" Da var vel jeg den eneste som hatet Harald? 4
Amantheia Skrevet 21. april 2016 #744 Skrevet 21. april 2016 12 minutter siden, Hasta skrev: Hæ, var Christer en "bad guy" følte nå han var veldig godt likt av alle egentlig. Eg tenkte det same om Andreas eigentleg... 4
Gjest Hasta Skrevet 21. april 2016 #745 Skrevet 21. april 2016 3 minutter siden, Amantheia skrev: Eg tenkte det same om Andreas eigentleg... Tenkte forsåvidt det samme om Mats og Nico også. Egenlig føler jeg vell ikke det har vært noen badguys i sesongene jeg har sett (5 og utover) måtte eventuelt vært Audun da han ikke var så veldig grei med Christer og Kevin på et tidspunkt.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #746 Skrevet 21. april 2016 9 minutter siden, Amantheia skrev: Eg tenkte det same om Andreas eigentleg... Andreas var jo totalt lost in space... Anonymkode: 4113a...8ce
Amantheia Skrevet 21. april 2016 #747 Skrevet 21. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Andreas var jo totalt lost in space... Anonymkode: 4113a...8ce Ja, men han var jo ikkje badguy...
Tapas Skrevet 21. april 2016 #748 Skrevet 21. april 2016 13 minutter siden, Quitte skrev: Da var vel jeg den eneste som hatet Harald? Du var ikke den eneste believe me. 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #749 Skrevet 21. april 2016 1 minutt siden, Amantheia skrev: Ja, men han var jo ikkje badguy... Tuller du? Han og Camilla, i samspill med Kristin og Dennis ville jo kaste alle de nye på huet og ræva ut og klarte det i en lang periode. Frem til Miguel sjekket inn for andre gang. Digga meg at han og Camilla tapte. Anonymkode: cd6f5...792 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #750 Skrevet 21. april 2016 7 minutter siden, Hasta skrev: Tenkte forsåvidt det samme om Mats og Nico også. De var jo kjempeslemme mot Ann Marielle og Aurora. Begge to. Mats sa jo at de ikke en gang burde regnes som mennesker. Folk glemmer fort ass. Anonymkode: cd6f5...792 2
ankara Skrevet 21. april 2016 Forfatter #751 Skrevet 21. april 2016 De var jo kjempeslemme mot Ann Marielle og Aurora. Begge to. Mats sa jo at de ikke en gang burde regnes som mennesker. Folk glemmer fort ass. 4
ankara Skrevet 21. april 2016 Forfatter #752 Skrevet 21. april 2016 2 minutter siden, Tapas skrev: Du var ikke den eneste believe me. Hatet han en periode, men ikke da kom inn igjen på slutten. 1
ankara Skrevet 21. april 2016 Forfatter #753 Skrevet 21. april 2016 9 minutter siden, Hasta skrev: Egenlig føler jeg vell ikke det har vært noen badguys i sesongene jeg har sett (5 og utover I sesong 5 var det jo virkelig ille. Kristian René, Tina, Magne, Oda, Charlotta. Stakkars Isabell, Sander og Birger. Heldigvis ble sesongen "reddet" delvis av Mari , Isabell og "The Birger Show"
Gjest Hasta Skrevet 21. april 2016 #754 Skrevet 21. april 2016 1 minutt siden, ankara skrev: De var jo kjempeslemme mot Ann Marielle og Aurora. Begge to. Mats sa jo at de ikke en gang burde regnes som mennesker. Folk glemmer fort ass. Nei, Mats og Simone var vell ikke så greie med dem. Men nå var ikke ann Marielle og Aurora så veldig greie med dem tilbake heller. Simone og Mats var nok hakket verret, men kan ikke si Aurora og Ann Marielle var helt uskyldige. Nico derimot var vell grei, Labi var vell litt verre isåfall
Gjest Hasta Skrevet 21. april 2016 #755 Skrevet 21. april 2016 2 minutter siden, ankara skrev: I sesong 5 var det jo virkelig ille. Kristian René, Tina, Magne, Oda, Charlotta. Stakkars Isabell, Sander og Birger. Heldigvis ble sesongen "reddet" delvis av Mari , Isabell og "The Birger Show" På hvilken måte var de slemme? De spillte kanskje litt hard ja, men gjore de egentlig noe galt?
Tapas Skrevet 21. april 2016 #756 Skrevet 21. april 2016 Kristian Renee var vanskelig å hate. Han hadde en viss sjarm ved seg. Mulig mange er uenig med meg haha 2
ankara Skrevet 21. april 2016 Forfatter #757 Skrevet 21. april 2016 4 minutter siden, Hasta skrev: Nico derimot var vell grei Den bikkjekommentaren om at Aurora skulle avlives var altfor drøy.
ankara Skrevet 21. april 2016 Forfatter #758 Skrevet 21. april 2016 4 minutter siden, Hasta skrev: På hvilken måte var de slemme? De spillte kanskje litt hard ja, men gjore de egentlig noe galt? "Mari kan egentlig bare putte huet sitt i en bøtte og drukne der lissom" I rest my case. PS: Glemte Christina i sesong 4. Hun er kanskje den verste av dem alle, bortsett fra Simone. Spyttet til og med på Miguel. 3
Gjest Hasta Skrevet 21. april 2016 #759 Skrevet 21. april 2016 (endret) 3 minutter siden, Tapas skrev: Kristian Renee var vanskelig å hate. Han hadde en viss sjarm ved seg. Mulig mange er uenig med meg haha Helt enig! Jeg føler egentlig det samme ovenfor Carl Aksel også, men der tror jeg at jeg står ganske alene Endret 21. april 2016 av Hasta
Ms.Sommerfugl Skrevet 21. april 2016 #760 Skrevet 21. april 2016 52 minutter siden, PH kongen skrev: Carl Aksel er favoritt blant de som ser på Paradise for gøy og når de har tid, de som blir avhengig av Paradise og tenker at alle må ha det bra der inne hater han Hvis du ærlig talt mener at Carl Aksel er favoritt blant de som ser på Paradise, bør du ta en titt på "Paradise Hotel 2016"-tråden og kommentarene på sosiale medier. Du kan for øvrig lese denne tråden også, men jeg vil si at de aller fleste heier på Nina og Jonas. Underdogs er alltid favoritter! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå