Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 - SPOILERTRÅD

ankara

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kevin (?) og Audun som dommere ja.

Se på gjensynsgleden når Mayoo sjekker inn :hjerte:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette vet vi om neste uke:

Mayoo sjekker inn mandag, Mikela/Sandra på tirsdag.
En ryker på Pandoras på onsdag hvor det blir krangel og dårlig stemning og glosene flyr.
En ryker på parseremonien på torsdag, hvor en av guttene får raserianfall.

Kan vi drømme om at enten CA eller Øystein ryker på torsdag?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, ankara skrev:

En ryker på Pandoras på onsdag hvor det blir krangel og dårlig stemning og glosene flyr.

Om Sandra kjem inn igjen på tysdag, er jo eigentleg heile kongen befaler-veka og makta Nina fekk, bortkasta, så håpar verkeleg det er Mikela som sjekker inn. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, ankara skrev:

Åhh, det hadde vært fantastisk! :vin:

Håper Mikela sjekker inn. Er jo teit om Sandra kommer inn bare noen dager etter hun røk ut (nøyaktig to).

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tar alle det som skjer inne på hotellet så personlig, Carl Aksel lager show og spiller fair. Skjønner ikke hvorfor folk hater han her inne

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Herregud, de kan ikke sende Sandra inn igjen allerede neste uke. Det blir for dumt. 

Anonymkode: 8139f...cce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, PH kongen skrev:

Hvorfor tar alle det som skjer inne på hotellet så personlig, Carl Aksel lager show og spiller fair. Skjønner ikke hvorfor folk hater han her inne

Det er forskjell på å være idiotisk og å lage show. Og nei, han spiller ikke "fair". Lol.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Fashionistaen skrev:

Er jo teit om Sandra kommer inn bare noen dager etter hun røk ut (nøyaktig to).

Ja, men både Maren og Nora i sesong 3 kom faktisk inn dagen etter (!) de sjekket ut. Det samme gjorde Ann Marielle i sesong 6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alt gikk som forventet denne uken, men kan jo godt skje at produksjonen sender henne innigjen senere. Neste uke får vi et gjensyn med Audun som dommer, hvem vil han favorisere til Mr. eller Miss paradise? Ser for meg han liker Jonas sitt strippeshow eller Mayoo. Av jentene kommer han nok til å like Eileen. Men hvem flere sitter i juryen? Deltakere fra i år eller tidligere? Om det blir et gjensyn med Isabel og Pierre regner jeg med at de stemmer på CA. De to nyinnsjekkede gjestene blir Mayoo og Mikaela å regne, ser ikke for meg de sender innigjen Sandra med en gang og Synnøve har allerede fått en sjanse tidligere. Hvem ryker onsdag og hvem ryker torsdag? Den dårlige stemningen på onsdag tenker jeg kommer fra Hoffet, de ser ut til å ta ting personlig og skape dårlig stemning. Raseriannfallet på torsdag må jo bare komme fra CA. Så det er å anta at neste uke også ikke går Kongens vei. Kan det bety at Eileen velger Mayoo på ny ovenfor Øystein og det får CA til å se rødt? :skratte:

Anonymkode: f86d1...c14

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, PH kongen skrev:

Jeg hater han da virkelig ikke. Misliker er vel heller riktige ordet. Grunnen er at han er hyklersk og dobbeltmoralsk. Når Gjengen alliansen går mot han, til tross for at de vet at de er fiender, så spiller de ifølge CA uærlig og ljuger. Mens når han selv timen etter smisker med Nina og ljuger henne opp i ansiktet; da er det ikke løgn. Ingen klikket i vinkel da Mayoo røk ut, mens når Sandra røk ut, da var det helvete løs. Også synes jeg han er kvalmt høy på seg selv og nedlatende i forhold til de andre. At han lager show er bra det, men trenger ikke å være så himla dobbeltmoralsk.

Endret av Fashionistaen
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvem flere sitter i juryen? Deltakere fra i år eller tidligere?

Så ut som Kevin Soleng Hansen fra forrige sesong i hvert fall. Usikkert om det er to eller flere i juryen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Fashionistaen skrev:

Grunnen er at han er hyklersk og dobbeltmoralsk. Når Gjengen alliansen går mot han, til tross for at de vet at de er fiender, så spiller de ifølge CA uærlig og ljuger. Mens når han selv timen etter smisker med Nina og ljuger henne opp i ansiktet; da er det ikke løgn. Ingen klikket i vinkel da Mayoo røk ut, mens når Sandra røk ut, da var det helvete løs. Også synes jeg han er kvalmt høy på seg selv og nedlatende i forhold til de andre.

Det er så sant som det er sagt. Dobbeltmoralen lenge lever mener jeg. Håper de selv ser hvor hyklerske de fremstår på TV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem ryker onsdag og hvem ryker torsdag? Den dårlige stemningen på onsdag tenker jeg kommer fra Hoffet, de ser ut til å ta ting personlig og skape dårlig stemning. Raseriannfallet på torsdag må jo bare komme fra CA. Så det er å anta at neste uke også ikke går Kongens vei. Kan det bety at Eileen velger Mayoo på ny ovenfor Øystein og det får CA til å se rødt? :skratte:

Håper det er noe sånt :fnise: :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Fashionistaen skrev:

Jeg hater han da virkelig ikke. Misliker er vel heller riktige ordet. Grunnen er at han er hyklersk og dobbeltmoralsk. Når Gjengen alliansen går mot han, til tross for at de vet at de er fiender, så spiller de ifølge CA uærlig og ljuger. Mens når han selv timen etter smisker med Nina og ljuger henne opp i ansiktet; da er det ikke løgn. Ingen klikket i vinkel da Mayoo røk ut, mens når Sandra røk ut, da var det helvete løs. Også synes jeg han er kvalmt høy på seg selv og nedlatende i forhold til de andre.

Jeg ser på paradise uten å tenke over så mye som dere og synes ihvertfall Carl Aksel må være der inne for at det skal være gøy. Hadde han ikke vært høy på seg selv hadde det vært mye kjedligere

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, PH kongen skrev:

Jeg ser på paradise uten å tenke over så mye som dere og synes ihvertfall Carl Aksel må være der inne for at det skal være gøy. Hadde han ikke vært høy på seg selv hadde det vært mye kjedligere

Nei faktisk ikke. Tror det hadde vært gøyere uten han. Jeg er i alle fall dritt lei skytinga og "jeg er best" holdningen.

Anonymkode: 8139f...cce

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Carl Aksel er litt sånn som man må "hate", men jubler når han ryker. Og som regel kommer langt/inn igjen mot slutten.

Sånn som Camilla og Andreas i sesong 4, Kristian René og Tina i sesong 5, Mats, Christer, Simone og Nico i sesong 6. I fjor var det vel egentlig ingen "bad guys" i den forstand, kun for dere haters som mislikte Martine :hjerte:

Endret av ankara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, PH kongen skrev:

Synes ikke han gjør det svært mye morsommere, han får meg bare til å himle med øynene noen ekstra ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carl Aksel er favoritt blant de som ser på Paradise for gøy og når de har tid, de som blir avhengig av Paradise og tenker at alle må ha det bra der inne hater han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...