Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 - SPOILERTRÅD

ankara

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

@Agent2840 Hva skjer neste uke?? Kan du gi oss noen "predictions"? :) 

Anonymkode: 05dcf...227

Mayoo sjekker inn på mandag, Mikela på tirsdag.
En jente ryker på Pandoras på onsdag.
En gutt (trolig ikke Niclas eller Mayoo) sjekker ut på torsdag.

Tipper Audun er dommer i Mr./Miss Paradise konkurransen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

hvis audun er dommer tipper jeg mayoo vinner mr. paradise (hvis han sjekker inn igjen) og at carl aksel kommer på siste plass. carl aksel er jo en wannabe, lol. har gått i klasse med audun og kjenner jeg han rett kommer han til å like mayoo, hehe.:P

Anonymkode: d0fc2...397

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, ankara skrev:

Nei, de venter en stund. I sesong 5 husker jeg f.eks de sendte Amir, Ariel, Mads og en til med samme fly. De dro rett på sydenferie sammen.

Her skriver i hverfall Isa ell at de stort sett reiser hjem alene. Kommer nok litt ann på flytidene, og evt om flere sjekker ut ca samtidig. http://sraad.blogg.no/1441076193_ting_du_ikke_visste_o.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 timer siden, Hasta skrev:

Her skriver i hverfall Isa ell at de stort sett reiser hjem alene. Kommer nok litt ann på flytidene, og evt om flere sjekker ut ca samtidig. http://sraad.blogg.no/1441076193_ting_du_ikke_visste_o.html

Juryen og vinnerne reiser sammen hjem. De som sjekket ut før uke 8, og som ikke skal inn igjen må fly hjem. I fjor fløy alle sammen samtidig hjem 2 dager etter finalen. Husker jeg så en videoblogg med Isabel og Emilie der de svarte på spørsmål og da sa de at de hadde dratt til Gardemoen for å møte alle når de landet.

Anonymkode: 1761c...d4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, ankara skrev:

Nei, de venter en stund. I sesong 5 husker jeg f.eks de sendte Amir, Ariel, Mads og en til med samme fly. De dro rett på sydenferie sammen.

Anonymkode: 8139f...cce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Juryen og vinnerne reiser sammen hjem. De som sjekket ut før uke 8, og som ikke skal inn igjen må fly hjem. I fjor fløy alle sammen samtidig hjem 2 dager etter finalen. Husker jeg så en videoblogg med Isabel og Emilie der de svarte på spørsmål og da sa de at de hadde dratt til Gardemoen for å møte alle når de landet.

Anonymkode: 1761c...d4b

Nettopp. Det jeg mener, derfor kan det virke som om Sandra og Jørgen begge kommer lang. Siden det virket som de kom hjem samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Hasta skrev:

Nettopp. Det jeg mener, derfor kan det virke som om Sandra og Jørgen begge kommer lang. Siden det virket som de kom hjem samtidig.

Da får vi håpe de er i juryen, i verste fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvilken jente som ryker på pandoras eg...Sikkert Eileen siden nesten alle jobber såhardt for å få henne ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 minutter siden, kindagirl skrev:

Lurer på hvilken jente som ryker på pandoras eg...Sikkert Eileen siden nesten alle jobber såhardt for å få henne ut..

Ja, hun må jo ryke på et eller annet tidspunkt. Siden de andre vil ha henne ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, kindagirl skrev:

Det blir slengt heftige gloser ifølge TV-guiden. Kan det tenkes at Mikela sjekker ut dagen etter hun sjekker inn? :fnise: Eller at det er kanskje er Malin/Stine/Sandra - en av de som ikke ryker i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hun må jo ryke på et eller annet tidspunkt. Siden de andre vil ha henne ut

Eileen kom også med siste fly hjem, så da kommer hun i så fall inn igjen.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, ankara skrev:

Det blir slengt heftige gloser ifølge TV-guiden. Kan det tenkes at Mikela sjekker ut dagen etter hun sjekker inn? :fnise: Eller at det er kanskje er Malin/Stine/Sandra - en av de som ikke ryker i kveld.

Hvordan vet dere at det er en jente som ryker på onsdag? Og det kan virke som at krangelen oppstår etter at personen har forlatt hotellet. Jeg tipper derfor at det er en i det såkalte Hoffet, og at CA og co. lager et helvete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 minutt siden, ssophie skrev:

Hvordan vet dere at det er en jente som ryker på onsdag? Og det kan virke som at krangelen oppstår etter at personen har forlatt hotellet. Jeg tipper derfor at det er en i det såkalte Hoffet, og at CA og co. lager et helvete.

Under pandoras på onsdag skal de sammeb bestemme hvilken gutt eller jente som må sjekke ut. Altså kan være hvem som helst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
16 timer siden, ankara skrev:

Flere som er castet. Lord Audun, Kristian René, Niklas Vindell.

Alle er castet. Skjønner ikke hva dere mener. Casting er prossesen rundt å velge ut f.eks. Deltagere. Men, det kan være disse er blitt spurt uten å ha meldt seg på. Men ALLE er castet.

Anonymkode: 52f2e...81f

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Torsdag 28.4
Planene til kveldens parseremoni blir snudd helt på hodet når noen av deltakerne finner ut at de plutselig er låst til partneren sin. Hva skjer nå? Dagen går stort sett til taktikkprat, og noen føler seg veldig utrygge. For å lette på stemningen kommer det brev: Det er boblefest. Dagsfylla! Gjengen jubler og kaster seg i bassenget. Når seremonien endelig går av stabelen på kvelden er det en kamp om å overleve. Én må pakke kofferten sin, og når det hele er avklart hvem det blir, får en av gutta et skikkelig raserianfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, ankara skrev:

Torsdag 28.4
Planene til kveldens parseremoni blir snudd helt på hodet når noen av deltakerne finner ut at de plutselig er låst til partneren sin. Hva skjer nå? Dagen går stort sett til taktikkprat, og noen føler seg veldig utrygge. For å lette på stemningen kommer det brev: Det er boblefest. Dagsfylla! Gjengen jubler og kaster seg i bassenget. Når seremonien endelig går av stabelen på kvelden er det en kamp om å overleve. Én må pakke kofferten sin, og når det hele er avklart hvem det blir, får en av gutta et skikkelig raserianfall.

Tipper det er Carl Aksel som får raserianfall. Jeg kan virkelig ikke se for meg noen andre enn han som kan bli ordentlig sinna over noe. Det er for tidlig å spekulere i hva som skjer når vi ikke har sett noe teaser enda. Jeg kan ikke se for meg at verken Mayoo, Nicklas, Jonas, Øystein eller Jørgen får "raserianfall". 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
20 minutter siden, Ms.Sommerfugl skrev:

Tipper det er Carl Aksel som får raserianfall. Jeg kan virkelig ikke se for meg noen andre enn han som kan bli ordentlig sinna over noe. Det er for tidlig å spekulere i hva som skjer når vi ikke har sett noe teaser enda. Jeg kan ikke se for meg at verken Mayoo, Nicklas, Jonas, Øystein eller Jørgen får "raserianfall". 

Er vel bare Carl Aksel som kan eksplodere av guttene. Å se noen av de andre få raserianfall, kan jeg ikke se for meg.

Blir interessant neste uke....mye som skjer visstnok. Jeg håper Øystein eller Carl Aksel må ut neste gang, men tvister og fredninger fører vel til noe helt annet. Man, kan bli litt koko av hele greia....:fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...