AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #661 Del Skrevet 20. april 2016 6 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: Jeg heier så klart på Nina, Jonas, Eileen eller Mayoo Men er jeg den eneste som håper at Carl Aksel hadde vunnet med Sandra, for så å slippe kula? Ikke fordi han fortjener å vinne på noen som helst måte, men for å lære Sandra og de andre fotsoldatene en lekse: Karma is a bitch. Det hadde vært gøy og tror han er typen til å slippe kula. For han er jo så høy på seg selv. Anonymkode: 6d83f...59c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #662 Del Skrevet 20. april 2016 Jeg tror Carl Aksel kommer til finale uka, men ikke til finalen. Derimot siden han er casta, så tipper jeg han har betalt for å være med. Vinn - vinn situasjon for tosken!! Anonymkode: 05dcf...227 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #663 Del Skrevet 20. april 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror Carl Aksel kommer til finale uka, men ikke til finalen. Derimot siden han er casta, så tipper jeg han har betalt for å være med. Vinn - vinn situasjon for tosken!! Anonymkode: 05dcf...227 Hva mener du med at han er casta? Det er vel bare rykter... Anonymkode: cbf2b...5ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linaria Skrevet 20. april 2016 #664 Del Skrevet 20. april 2016 Har vært på ferie de siste to ukene og gidder ikke se meg opp. Har det skjedd noe nytt? Eller er CA fortsatt høy på seg selv/iriiterende og folk ligger og halvsover ved bassengkanten halve dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dunkel Skrevet 20. april 2016 #665 Del Skrevet 20. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror Carl Aksel kommer til finale uka, men ikke til finalen. Derimot siden han er casta, så tipper jeg han har betalt for å være med. Vinn - vinn situasjon for tosken!! Anonymkode: 05dcf...227 Carl Aksel ble anbefalt av Pierre Louis til castingen av paradise, så han har ikke betalt for å være med. Jeg synes helt ærlig det hadde vært kjedelig om han røk ut, fordi han lager god TV. Og han er med i finalen på en eller annen måte, enten som finalist, eller som jury. Det ble bekreftet både på Isabell Raad sin blogg før programmet startet, samt på på et eller annet intervju. For min del hadde det vært gøy hvis han vant, og slapp kulen foran en av de som hadde stolt så veldig på ham hele veien, for han er slu! Men så har det jo vært en del rykter om at Mayoo vinner da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 20. april 2016 #666 Del Skrevet 20. april 2016 Jeg synes det hadde vært ufattelig kjedelig hvis Carl Aksel hadde vunnet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alethia Skrevet 20. april 2016 #667 Del Skrevet 20. april 2016 Hadde vært utrolig kult om Øystein "sviktet" sin egen allianse på en eller annen måte i morgen. Håper han slår seg sammen med Nina og Jonas også. Er nok enkleste måten for han å beholde Eileen på siden omtrent hele alliansen hans vil ha henne ut. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #668 Del Skrevet 20. april 2016 @Agent2840 Hva skjer neste uke?? Kan du gi oss noen "predictions"? Anonymkode: 05dcf...227 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #669 Del Skrevet 20. april 2016 Er det ingen som har nerdet på sosiale medier for å finne ut hvem som er med lenge denne gangen? Ellers; herreguuud, Eileen. "Jeg slakter ikke f**** mi på TV" (eller noe i den duren.) Heia Eileen! Og Ninas Game of Thrones sammenligning stemmer på en prikk. Anonymkode: c16a7...2f1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #670 Del Skrevet 20. april 2016 Tenkte over de tidligere sesongene, og tendensen er jo at de "snille" vinner. Eller, de kommer i hvert fall til finalen. Mitt håp er at de snille favoriseres av produksjonen og hjelpes frem til finalen. Carl Aksel lager jo ikke god TV engang, han kaller seg bare konge og er ufyselig. Sesong 1 - Petter og Benedicte (Tydelig favorisert av produksjonen, men også likt av seerne. Benedicte husker jeg ikke, hun kom inn den siste uken. De vant bare pga Petter) Sesong 2 - Carl og Tine (Likt av både produksjonen og seerne, de vant over fæle Lene) Sesong 3 - Madelen og Niklas (Niklas var vel ganske favorisert av begge deler, og sikkert Madelen også..?) Sesong 4 - Vida og Miguel + Stian (Vida skapte jo god TV, tror nok hun var favoritt hos begge, Miguel var jo hatet av seerne, og de vant over Camilla og Andreas.) Sesong 5 - Sander og Tina ("gode gjengen og slemme gjengen samla. KR var helt klart favorisert av produksjonen, og alle seerne heia på de snille med Birger og Isabel) Sesong 6 - Aurora og Nicolai + Ann Marielle (Her var definitiv AM og Aurora favoritter.) Sesong 7 - Pierre og Martine (Denne er vrien. Selv heia jeg på Sara, men de fleste var jo ganske blæh denne sesongen. Bortsett fra CF, Elin og Fredrik <3) Så stort sett har "de snille" vunnet. Produksjonen kan jo ikke unngå å favorisere, og jeg synes helt klart jeg merker at selv Triana ikke klarer å holde igjen på stikk til de "slemme". Anonymkode: c16a7...2f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #671 Del Skrevet 20. april 2016 8 timer siden, kindagirl skrev: Alt tyder på at Sandra ryker altså. Sandra gråter skikkelig, Jørgen er fortvilet, Carl Aksel er forbanna osv.. LA OSS HÅPE:D Og at hun ikke kommer inn igjen! Hun ryker ut og kommer inn igjen. Det har hun selv sagt, så det tviler jeg ikke på. Anonymkode: 52665...e3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hasta Skrevet 20. april 2016 #672 Del Skrevet 20. april 2016 Da Sandra og Jørgen gjestet podcasten 110% Paradise, snakte de om en hendelse som skjedde to dager etter de kom hjem fra Mexico. Hørtes ut som de kom hjem samtidig, så kan virke som de kommer så langt at de havner enten i juryen eller finalen. sykt gøy at de er et par nå, håper de vinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miney Skrevet 20. april 2016 #673 Del Skrevet 20. april 2016 Vet ikke om dere har lagt merke til det, men ser ut som at hele gjengen er venner og skikkelig glad i hverandre nå. Utenom Sandra og Eileen. De har ikke noe særlig kontakt ser det ut som. Dersom man ser på insta profilene til hele gjengen, er det bare hjerter og gode ord å finne fra -til hverandre liksom. Gjør det enda vanskeligere for oss å skjønne hvem som holder med hvem inne fremover når alle er så glad i hverandre🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #674 Del Skrevet 20. april 2016 Så lenge ikke CA, Stine, Malin eller Sandra vinner er jeg fornøyd. Anonymkode: 8c4e6...1f9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ankara Skrevet 20. april 2016 Forfatter #675 Del Skrevet 20. april 2016 8 timer siden, PH kongen skrev: Daniel Romero, Vegard Sandvikjo og Martine Storsve er de siste nye deltakerne som skal sjekke inn Jepp. Vegard Sandvik Johannessen, Daniel Romero og Martine Storsve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ankara Skrevet 20. april 2016 Forfatter #676 Del Skrevet 20. april 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du med at han er casta? Det er vel bare rykter... Anonymkode: cbf2b...5ec Flere som er castet. Lord Audun, Kristian René, Niklas Vindell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ankara Skrevet 20. april 2016 Forfatter #677 Del Skrevet 20. april 2016 23 minutter siden, Hasta skrev: Da Sandra og Jørgen gjestet podcasten 110% Paradise, snakte de om en hendelse som skjedde to dager etter de kom hjem fra Mexico. Hørtes ut som de kom hjem samtidig, så kan virke som de kommer så langt at de havner enten i juryen eller finalen. sykt gøy at de er et par nå, håper de vinner. Eller at de dro med samme fly hjem i pulja FØR de som var i finalen/juryen. Tror de pleier å dra i 2-3 puljer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hasta Skrevet 20. april 2016 #678 Del Skrevet 20. april 2016 1 minutt siden, ankara skrev: Eller at de dro med samme fly hjem i pulja FØR de som var i finalen/juryen. Tror de pleier å dra i 2-3 puljer. Trodde de ble sendt hjem direkte jeg, med mindre de skulle inn igjen. Det jeg har hørt i hvertfall. Men vet jo ikke selvsagt, bare en teori eller ønsketenking Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ankara Skrevet 20. april 2016 Forfatter #679 Del Skrevet 20. april 2016 9 timer siden, kindagirl skrev: men kjenner eg produksjonen rett så sender vel de henne inn igjen.. Kanskje det er hun som sjekker inn igjen allerede neste uke og ikke Mikela? Tror det er Mikela. Hun er god venn med både Daniel (som sjekker inn senere) og Celester, så det er nok Mikela. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ankara Skrevet 20. april 2016 Forfatter #680 Del Skrevet 20. april 2016 Et øyeblikk siden, Hasta skrev: Trodde de ble sendt hjem direkte jeg, med mindre de skulle inn igjen. Det jeg har hørt i hvertfall. Men vet jo ikke selvsagt, bare en teori eller ønsketenking Nei, de venter en stund. I sesong 5 husker jeg f.eks de sendte Amir, Ariel, Mads og en til med samme fly. De dro rett på sydenferie sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå