AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #621 Skrevet 19. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg vet, det er noe som er litt rart med den tvvinkelen, nesten så det kan se redigert ut med tanke på dimensjonene. Kan godt hende Kongen og Dronningen blir låst som nevnt ovenfor, da er det kanskje mer forståelig om Malin skulle stå bak Jonas. Eventuelt om Celester faktisk står forran Malin kan jo det være at hun nettopp har blitt sendt hjem av sin partner på parsermonien men blir så reddet/benådet av dronningen og velger da av enten fri vilje å stille seg mellom Malin og partneren hennes (Carl Aksel?) eller om Dronningen bestemer at hun skal bytte plass med Malin. Anonymkode: f86d1...c14 Men, vil det ikke være litt rart å dra konge/dronning greia inn i en ny uke? At de to flyttet sammen, burde jo blitt gjort i begynnelsen av denne uken om det skulle hatt noen "effekt". Men, gudene må vite....blir litt sprø av å tolke i hytt å pine Anonymkode: 05dcf...227
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #622 Skrevet 19. april 2016 Hva skjer på den utspørringen i morgen da? Eller er det bare vanlig pandoras? Jeg skjønner ikke hvor de castingen finner disse guttene ( minus Jonas). Klarer ikke å ligge ved siden av noen uten å tenke på sex. Det er jo ikke normalt. Bra hvis Øystein får dårlig samvittighet nå, men tviler sterkt på der. Anonymkode: 0ca9b...a6b
djevelsk Skrevet 19. april 2016 #623 Skrevet 19. april 2016 (endret) - Endret 19. april 2016 av djevelsk
Ambitious Skrevet 20. april 2016 #624 Skrevet 20. april 2016 (endret) Synes det er en del dobbeltmoral ute og går her. Ja, det er feil å bevisst planlegge å forføre noen for å såre noen andre. Men når det er sagt så gjorde Stine først og fremst ikke noe særlig for å "forføre" øystein, det var han som kysset folk i hytt og pine og begynte når hun bare lå der. Han trengtes ikke å forføre engang. Han er jo like mye en del av det, og etter at det er gjort så prøver han å skjule det for Eileen (som ikke kunne bry seg mindre), han er like skyldig selv. Smålig, barnslig og smakløst er hvordan jeg ville beskrevet oppførselen til jentene, men her er det som vanlig slut-shaming og og ord som "hore" ute og går. Ser ingen nevne noe slikt overfor Øystein som har hatt seg med tre ulike jenter alt, men Stine har allerede fått stempelet. Det er idiotisk når slike ord brukes uten å engang ta hensyn til hva det står for, og selv da unødvendige å bruke. Endret 20. april 2016 av Ambitious 7
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #625 Skrevet 20. april 2016 8 timer siden, Ambitious skrev: Synes det er en del dobbeltmoral ute og går her. Ja, det er feil å bevisst planlegge å forføre noen for å såre noen andre. Men når det er sagt så gjorde Stine først og fremst ikke noe særlig for å "forføre" øystein, det var han som kysset folk i hytt og pine og begynte når hun bare lå der. Han trengtes ikke å forføre engang. Han er jo like mye en del av det, og etter at det er gjort så prøver han å skjule det for Eileen (som ikke kunne bry seg mindre), han er like skyldig selv. Smålig, barnslig og smakløst er hvordan jeg ville beskrevet oppførselen til jentene, men her er det som vanlig slut-shaming og og ord som "hore" ute og går. Ser ingen nevne noe slikt overfor Øystein som har hatt seg med tre ulike jenter alt, men Stine har allerede fått stempelet. Det er idiotisk når slike ord brukes uten å engang ta hensyn til hva det står for, og selv da unødvendige å bruke. Selvsagt er Øystein er gigantisk horebukk av en player, det er jo så åpenlyst som at himmelen er blå. Trenger man virkelig å bekrefte det? Skal vi snakke om at gresset er grønt og at døgnet har 24 timer også...? Øystein visste seg å være hotellets player helt i starten av PH, og det er liksom blitt snakket nok om. Det gjør IKKE handlingen til Sandra, Stine og Malin noe mindre ekkel og sjokkerende av den grunn, og det gjør IKKE Stine til en mindre slut av den grunn heller. Sandra, som den pimpen hun tydeligvis er, planla nøye sammen med jentene sine at i løpet av kvelden var omme skulle hun få Øystein til å hoppe i seng med Stine, for å svekke hans forhold til Eileen. Dette var noe de ondskapsfult satt å planla, og lo og skrattet av på vegne av at de skulle vise Eileen hvem som er sjefskjerringene. Altså, Øystein ville jo hoppet til seng med en gråstein så lenge det hadde vært en f*tte fast til den, så det var jo ikke all verdens mesterplan de kokte sammen. Poenget er hva disse jentene bevisst planla på forhånd og hvorfor Stine skulle pule Øystein. Det er derfor alle er så sjokkerte over disse jentenes oppførsel, kontra Øysteins som bare gjorde noe som egentlig var forventet av han.. Anonymkode: 3036f...b87 22
kindagirl Skrevet 20. april 2016 #626 Skrevet 20. april 2016 HAHA! Nina ble dronning!:D Carl Aksel og Nina er låst på torsdag :D 9
Blablaa Skrevet 20. april 2016 #627 Skrevet 20. april 2016 11 minutter siden, kindagirl skrev: HAHA! Nina ble dronning!:D Carl Aksel og Nina er låst på torsdag :D HAHAHA omg stakkars Nina 😂😂😂
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #628 Skrevet 20. april 2016 2 minutter siden, Blablaa skrev: HAHAHA omg stakkars Nina 😂😂😂 Nei!!! Da må jo Jonas stå med Malin eller Celester Anonymkode: 05dcf...227
rh1 Skrevet 20. april 2016 #629 Skrevet 20. april 2016 ENDELIG en episode hvor det skjer litt ting! :D 2
Amarinda Skrevet 20. april 2016 #630 Skrevet 20. april 2016 Dere tror ikke Eileen stiller seg med Jonas da?
kindagirl Skrevet 20. april 2016 #631 Skrevet 20. april 2016 Utifra det eg ser om ka som skal skje imorgen så er det NIna som sitter med makten. På parsermonien sitter Carl aksel uten krone samme med de andre guttene mens Nina har krone på seg:) Og vi ser på reaksjonene til CA og jentene at dette går utover de:P 4
kindagirl Skrevet 20. april 2016 #632 Skrevet 20. april 2016 6 minutter siden, tally skrev: Dere tror ikke Eileen stiller seg med Jonas da? Eileen står bak Øystein ser eg.. Mens Malin står bak Jonas. eg tror faktisk det er Sandra som ryker imorgen.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #633 Skrevet 20. april 2016 Hadde jeg vært Øystein hadde jeg ALDRI stolt på CA igjen. Fy faen så egoistisk han er! Driter i om det hadde fått konsekvenser for "bestekompisen" sin der inne. Og at han i det hele tatt benekter at Sandra er den største baksnakkeren på hotellet. LOL. Anonymkode: 13ebf...4f8 13
kindagirl Skrevet 20. april 2016 #634 Skrevet 20. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hadde jeg vært Øystein hadde jeg ALDRI stolt på CA igjen. Fy faen så egoistisk han er! Driter i om det hadde fått konsekvenser for "bestekompisen" sin der inne. Og at han i det hele tatt benekter at Sandra er den største baksnakkeren på hotellet. LOL. Anonymkode: 13ebf...4f8 CA tror han er god å spille men han er jo ikke det... 1
Cærrråp Skrevet 20. april 2016 #635 Skrevet 20. april 2016 Hahhaha, digger Ninas referanse om at Carl Aksel er som King Joffrey i GoT! 17
kindagirl Skrevet 20. april 2016 #636 Skrevet 20. april 2016 Alt tyder på at Sandra ryker altså. Sandra gråter skikkelig, Jørgen er fortvilet, Carl Aksel er forbanna osv.. LA OSS HÅPE:D Og at hun ikke kommer inn igjen! 15
Gjest Joppe Skrevet 20. april 2016 #637 Skrevet 20. april 2016 Jeg tolket det slik at de kun er låst ut uka. Altså i morgen er det fritt valg igjen. Men, kan godt være jeg misforstod.
kindagirl Skrevet 20. april 2016 #638 Skrevet 20. april 2016 1 minutt siden, Joppe skrev: Jeg tolket det slik at de kun er låst ut uka. Altså i morgen er det fritt valg igjen. Men, kan godt være jeg misforstod. De er låst på torsdagens parsermoni:) Man ser at Nina står bak Carl Aksel og der hadde hun aldri stått om de ikke var låst:P Regner med det blir sur stemning på det rommet etter parsermonien imorgen:P
Kassiopeia Skrevet 20. april 2016 #639 Skrevet 20. april 2016 (endret) Hahahaha JEG ELSKER NINA!!! Måten hun sammenlignet CA med Jeoffrey i Game of Thrones er det mest briljante og korrekte jeg har hørt fra PH. Hun ER virkelig dronningen av alle kvinnelige deltagere som har vært med på norsk Paradise. Hun er bare så utrolig oppegående og smart i forhold til hvordan en typisk ph-deltager er, og skiller seg ut på et helt annet nivå! CA kunne ikke dummet seg mer ut enn i dag. For det første var det helt ufyselig og uakseptabelt å kalle Ninas smil for et "jævla torskesmil". Det falske ekle smilet hans ga meg heller frysninger, når Nina fortalte at hun var dronning. CA som den dårlige taperen han er måtte selvsagt ty til å slenge dritt om Ninas utseende når han ikke fikk det som han ville. For det andre visste han bare hvor en lite smart og taktisk spiller han faktisk er ved å kjøre på så hardt for å sette Eileen i fare, når Øystein visstnok er hans beste venn. Jeg håper forresten Sandra skjemmes ENDA mer nå over egen oppførsel, der hun står på norsk skjerm og fremstiller seg som såååå ærlig og oppriktig. Er det ikke pinlig hvor ironisk? Hun lyver jo så det renner av henne når hun sier det, for hun er jo den største baksnakkeren og ryktesprederen på hotellet som vi har sett gang på gang!!! Endret 20. april 2016 av Kassiopeia 17
Ms.Sommerfugl Skrevet 20. april 2016 #640 Skrevet 20. april 2016 Jeg ser for meg dette: Eileen + Øystein Malin + Jonas Nina + Carl Aksel Stine + Nicklas Og så er det Sandra + Celester bak Jørgen. Nina er dronning, og har all makt (siden vi ser CA sitte uten krona og kappen), så hun tar Sandra ut. Nina kan sikkert velge mellom de to. Det ser i alle fall ut som Celester og Sandra står bak Jørgen. Så jeg tipper Sandra ryker i morgen. Da skal jeg virkelig godte meg! Hun er en av CA sine mest lojale følgere (hvis du ser bort i fra Malin), så dette kan bli bra! 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå