Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 - SPOILERTRÅD

ankara

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå får du gi deg. Det her er absolutt ingenting i forhold til mobbingen mot Elin og Emilie i fjor, eller mot Ann Marielle året før. Jentene mobber ikke Eileen. De spiller mot hverandre. De fester og har det gøy sammen ellers. Litt baksnakking er det alltid i reality, sånn er det bare

Anonymkode: 1761c...d4b

Har vel ikke sagt det er mobbing? Hahah. Sa bare det var fæl oppførsel ;) forskjell på litt baksnakking og å bruke hver dag (slik det ser ut som på TV) på å rakke nes på hu

Anonymkode: e2355...2e8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Stine må vel føle seg litt dum når hu ser hvor likegyldig Eileen er til at de hadde sex, ser jo også at Eileen ikke ryker på torsdag når Malin, Sandra osv gråter :P med mindre det skjer en twist igjen da men tror egentlig produksjonen vil ha eileen der :) 

Anonymkode: e2355...2e8

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tipper Nina blir dronning, siden vi hverken får se Carl Aksel eller Nina på fremblikk til parsermonien, de har kanskje på seg kronene. Går ut i fra makten blir hos dronningen og Eileen får skylden for valget de/Nina tar om at Sandra/Malin/Stine ryker. Vi får se at Malin og Sandra gråter, men vi ser ikke Stine. Vet ikke om det er vinkelen eller om Malin faktisk står bak Jonas og Sandra ser ut til å stå bak Jørgen. Spørst om Nina går for å svekke Carl Aksel med å sende ut Malin, om hun ønsker å fjerne Sandra som ser ut til å være "lederen" av de tre jentene eller den letteste - Stine. Det smarteste er å velge Sandra, men det mest forutsigbare er Stine. Om jeg ikke husker feil så gråter vel Jørgen, så da stemmer det nok at Sandra ryker og Celester blir hans nye partner på torsdag. 

Anonymkode: f86d1...c14

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tipper Nina blir dronning, siden vi hverken får se Carl Aksel eller Nina på fremblikk til parsermonien, de har kanskje på seg kronene. Går ut i fra makten blir hos dronningen og Eileen får skylden for valget de/Nina tar om at Sandra/Malin/Stine ryker. Vi får se at Malin og Sandra gråter, men vi ser ikke Stine. Vet ikke om det er vinkelen eller om Malin faktisk står bak Jonas og Sandra ser ut til å stå bak Jørgen. Spørst om Nina går for å svekke Carl Aksel med å sende ut Malin, om hun ønsker å fjerne Sandra som ser ut til å være "lederen" av de tre jentene eller den letteste - Stine. Det smarteste er å velge Sandra, men det mest forutsigbare er Stine. Om jeg ikke husker feil så gråter vel Jørgen, så da stemmer det nok at Sandra ryker og Celester blir hans nye partner på torsdag. 

Kan dronningen velge å sende ut en jente, selv om hun velger å stå med en annen. Altså ikke gå bak den samme som den hun vil ha ut??

Anonymkode: 05dcf...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan dronningen velge å sende ut en jente, selv om hun velger å stå med en annen. Altså ikke gå bak den samme som den hun vil ha ut??

"Torsdag 21.4
Sjokket slår ned som et lyn ved frokostbordet. En ny Paradise-uke er over, og kongen og dronningen skal ut i duell. Vinneren får bestemme hvem som får bli og hvem som må reise hjem på kveldens parseremoni. Når duellen er over, har én av de kongelige mistet all sin makt. Det resulterer i sinne og dramatikk. Under parseremonien blir det ikke bedre. Én av deltakerne tar et overraskende valg, noe som sørger for at tårene triller."

Nøyaktig hvordan Kongen eller Dronningen får bestemme står det ikke... Så det blir bare spekulering. Jeg ser for meg tre scenarioer, om det ikke finnes flere twister. Mest sannsynlig får den med makten velge av de to jentene som står bak samme partner, eller omgjøre valget hans etter det er tatt (1). Jeg tror ikke makten er en fredning når den ikke kan bli utført av begge når allerede den ene (kongen) sitter (2). Det kan jo også være slik at den utstemte jenten kan bli reddet av kongen eller dronningen og bli byttet ut med en av de andre jentene, men et lignende scenario har jo nettopp vært med bukketten (3).

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Torsdag 21.4
Sjokket slår ned som et lyn ved frokostbordet. En ny Paradise-uke er over, og kongen og dronningen skal ut i duell. Vinneren får bestemme hvem som får bli og hvem som må reise hjem på kveldens parseremoni. Når duellen er over, har én av de kongelige mistet all sin makt. Det resulterer i sinne og dramatikk. Under parseremonien blir det ikke bedre. Én av deltakerne tar et overraskende valg, noe som sørger for at tårene triller."

Nøyaktig hvordan Kongen eller Dronningen får bestemme står det ikke... Så det blir bare spekulering. Jeg ser for meg tre scenarioer, om det ikke finnes flere twister. Mest sannsynlig får den med makten velge av de to jentene som står bak samme partner, eller omgjøre valget hans etter det er tatt (1). Jeg tror ikke makten er en fredning når den ikke kan bli utført av begge når allerede den ene (kongen) sitter (2). Det kan jo også være slik at den utstemte jenten kan bli reddet av kongen eller dronningen og bli byttet ut med en av de andre jentene, men et lignende scenario har jo nettopp vært med bukketten (3).

Håper bare Nina, Jonas og Eileen får bli - og at ikke Nina tar en for laget og går til Caksel. Da blir det kaos i hodet mitt.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Håper bare Nina, Jonas og Eileen får bli - og at ikke Nina tar en for laget og går til Caksel. Da blir det kaos i hodet mitt.

Ja det tror jeg, men det kan jo hende som du sier at Nina går til Carl Aksel siden vi får se Malin ved Jonas. Håper egentlig det bare er vinkelen som gjør at det ser sånn ut. De er mine favoritter også pluss Mayoo :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det tror jeg, men det kan jo hende som du sier at Nina går til Carl Aksel siden vi får se Malin ved Jonas. Håper egentlig det bare er vinkelen som gjør at det ser sånn ut. De er mine favoritter også pluss Mayoo :) 

Er Malin bak Jonas?? WTF!! Nei, da må hun pinadø sendes hjem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 timer siden, Agent2840 skrev:

Det er jo velkjent at Mayoo sjekker inn igjen neste mandag og Mikela på tirsdag, men nå har jeg også kommet i kontakt med noen meget troverdige kilder som mener at Mayoo faktisk vinner årets Paradise. Hvorvidt sistnevnte påstand er troverdig eller ei, gjenstår å se. For de som ellers har lest mine kommentarer her tidligere i tråden, er nok kjent med at jeg sjeldent tar feil i mine synsinger. Og her kommer mine uformelle antakelser for resten av uka;

1) Caksel sitter med makta idag og velger å splitte Øystein og Eileen. Eileen på Solo.

2) Imorgen tar Carl med seg to av sine nærmeste venninner på date, og det ser ut til å være Sandra + Malin. 

3) De resterende kvinnene på hotellet (altså Celester, Nina, Eileen og Stine) vil kjempe i et kappløp om å bli en kronet med dronningtittelen, uten at Carl selv er klar over det. 

4)Kongen blir nok veldig sjokkert over resultatet når han kommer tilbake på hotellet. Derfor er det logisk å tro at enten Nina eller Eileen blir dronning.  Er  veldig 50-50 på hvem av de to som kan bli dronning, men jeg har en litt større følelse av at det blir sistnevnte. 

5) På torsdagen skal Aksel og sannsynligvis Eileen (eller muligens Nina) ut i duell, der dem kjemper  mot hverandre for å vinne autoritet og makt over par-seremonine. 

Uavhenging av om dronninga er Eileen eller Nina, så vil Carl Aksel tape denne kampen og må gi fra seg hele makta til dronninga. 

Dermed antar jeg at enten Nina eller Eileen (sannsynligvis) sitter med makta på par seremonien, og sender da ut Stine. 

Det er fortsatt en betydelig sannsynlighet for Sandra eller Malin også kan ryke ut, men oddsen peker for at det blir Stine som må forlate den synkende skuta.

Men, stemmer det at Malin står bak Jonas?? :ohmy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Agent2840 skrev:

Er vel 48 episoder som i tidligere sesonger. Så etter at denne uken er omme, så er vi eksakt halvveis i programmet. 

Syntes den norske bør følge den danske til neste år, som hadde vel noe sånt som 78 episoder(?) om jeg husker riktig. I tillegg til  mer drama og action mellom deltakerne. Men den norske har derimot flere uforutsigbare twister, og det kan vel sånn sett være positivt for spenningen, i og med at det blir vanskeligere å spoile og anta hva som vil skje. (men negativ for spillet i den forstand at produksjonen styrer spillet etter sine prinsipper, og deltakerne har betydelig lite de ellers kan gjøre for å endre resultatet) 

Enig. Danskene har jo hatt godt over 70 episoder.

Rekorden hos PH Norge var i sesong 6 da Aurora vant, med 60 episoder. I fjor var det tilbake til skuffende 48 episoder.

Finalen er torsdag 2.juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om dette blir i feil PH tråd, men er det noen som vet når finalen sendes -  hvor mange episoder det er igjen?

Torsdag 2.juni. På torsdag er vi halvveis. Da er det 24 episoder igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er Malin bak Jonas?? WTF!! Nei, da må hun pinadø sendes hjem. 

Nei jeg tror (håper) egentlig ikke det, i så fall burde det være en avtale med Nina siden hun sa keep your friends close and enemies closer angående Carl Aksel forrige uke. Men satser bare på at det er en rar tv vinkel. Prøver å legge til bilde, første gang jeg gjør det. Om ikke finner du samme bilde fra parsermonien noen sider bak her.

image.png

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei jeg tror (håper) egentlig ikke det, i så fall burde det være en avtale med Nina siden hun sa keep your friends close and enemies closer angående Carl Aksel forrige uke. Men satser bare på at det er en rar tv vinkel. Prøver å legge til bilde, første gang jeg gjør det. Om ikke finner du samme bilde fra parsermonien noen sider bak her.

image.png

Min teori er at muligens Nina og Carl Aksel må stå sammen. Siden de er konge og dronning.. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min teori er at muligens Nina og Carl Aksel må stå sammen. Siden de er konge og dronning.. 

Håper virkelig ikke det. Litt rart om de drar "konge uken" inn i en ny uke.... 

Uansett, spennende å se. Herregud, jeg blir jo helt tussete av PH. Min guilty pleasure :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok mulig. 

Uansett så har det ingen ting å si da Nina sitter med makten, og kan også vende tilbake til Jonas uka etter.  

Eileen, Nina og Celester er med andre ord så godt som trygge på par seremonien, og sannsynligvis er det Stine som ryker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

image.png

Det ser ut som at Malin står bak celester? At celester sitter liksom?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal sies at jeg begynner å bli noenlunde mer optimist nå. 

For hvis Stine ryker ut nå på torsdag, så har Aksel tre gutter (Øystein, Niclas, Jørgen) og to jenter (Malin og Sandra) på sin side, altså 6 stk totalt. 

Den andre alliansen er på nåværende tidspunkt riktignok to stk (Nina/Jonas) med Celester og Eileen på vippen. 

Men husk at Mayoo og Mikela sjekker inn neste uke, og da er dem plutselig fire i teorien. Celester er idag veldig god venn med Mikela (ifølge min research på deres profiler i sosiale medier), og jeg antar derfor at hun vil velge å spille med gjengen-allianse fremover. Dermed er dem 5, og da blir det en veldig jevn makt-fordeling mellom begge alliansene og mer spenning. Når det gjelder Eileen er jeg veldig usikker, men jeg håper for spenningens del at hun fortsatt velger å holde seg til Gjengen-allianse, slik at det faktisk blir 6 mot 6. 

Mye kan skje ved neste uke, men jeg håper VIRKELIG IKKE at Jonas ryker - for da er vi tilbake til da gjengen-allianse ble oppløst (for to uker tilbake i tid)..  Et mareritt scenario. Nå skal det også sies at det er ikke er 100% sikkert at det faktisk er Mayoo og Mikela som sjekker inn, men mye tider på nettopp det. 

Endret av Agent2840
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, Agent2840 skrev:

Det skal sies at jeg begynner å bli noenlunde mer optimist nå. 

For hvis Stine ryker ut nå på torsdag, så har Aksel tre gutter (Øystein, Niclas, Jørgen) og to jenter (Malin og Sandra) på sin side, altså 6 stk totalt. 

Den andre alliansen er på nåværende tidspunkt riktignok to stk (Nina/Jonas) med Celester og Eileen på vippen. 

Men husk at Mayoo og Mikela sjekker inn neste uke, og da er dem plutselig fire i teorien. Celester er idag veldig god venn med Mikela (ifølge min research på deres profiler i sosiale medier), og jeg antar derfor at hun vil velge å spille med gjengen-allianse fremover. Dermed er dem 5, og da blir det en veldig jevn makt-fordeling mellom begge alliansene og mer spenning. Når det gjelder Eileen er jeg veldig usikker, men jeg håper for spenningens del at hun fortsatt velger å holde seg til Gjengen-allianse, slik at det faktisk blir 6 mot 6. 

Mye kan skje ved neste uke, men jeg håper VIRKELIG IKKE at Jonas ryker - for da er vi tilbake til da gjengen-allianse ble oppløst (for to uker tilbake i tid)..  Et mareritt scenario.

Så lenge Nina har litt makt, ryker nok ikke Jonas. Men, jeg er også redd for at det skal komme tvister som gjør at en i gjengen-allianse må ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Miney skrev:

Det ser ut som at Malin står bak celester? At celester sitter liksom?

Ja jeg vet, det er noe som er litt rart med den tvvinkelen, nesten så det kan se redigert ut med tanke på dimensjonene. Kan godt hende Kongen og Dronningen blir låst som nevnt ovenfor, da er det kanskje mer forståelig om Malin skulle stå bak Jonas.

Eventuelt om Celester faktisk står forran Malin kan jo det være at hun nettopp har blitt sendt hjem av sin partner på parsermonien men blir så reddet/benådet av dronningen og velger da av enten fri vilje å stille seg mellom Malin og partneren hennes (Carl Aksel?) eller om Dronningen bestemer at hun skal bytte plass med Malin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...