Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 - SPOILERTRÅD

ankara

Anbefalte innlegg

Hvem tror dere står med hvem neste uke? Og forstår jeg det rett om det da enten er kongen eller dronningen som bestemmer hvem som ryker? Av de to som står bak samme gutt, altså. Spennende! Virker som nesten uke kan bli litt kulere.

Endret av ssophie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, ssophie skrev:

Hvem tror dere står med hvem neste uke? Og forstår jeg det rett om det da enten er kongen eller dronningen som bestemmer hvem som ryker? Av de to som står bak samme gutt, altså. Spennende! Virker som nesten uke kan bli litt kulere.

Det er nok dronningen som har makten på parsermonien hvertfall.. Utifra det lille man ser så tipper eg Eileen eller Nina.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det sånn at Lorden sjekker inn ila sesongen? Hugsar ikkje kven som er blitt nemnd tidligare i tråden, og orkar ikkje leite. Men såg Mayoo hadde lagt ut bilde av seg sjølv og han på premierefesten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig forutsett at Henning kom til å ryke, i det minste innså han at det var hans egen feil. Mistet tillit hos sin partner og begge alliansene, vet ikke hva kvalifikasjonen for å kunne kalle seg "smart" er ifølge disse folka men handlingene deres tyder i alle fall på det motsatte. 

Ser ut til at CA & co endelig møter noe motstand neste uke, gleder meg!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ambitious skrev:

Det var veldig forutsett at Henning kom til å ryke, i det minste innså han at det var hans egen feil. Mistet tillit hos sin partner og begge alliansene, vet ikke hva kvalifikasjonen for å kunne kalle seg "smart" er ifølge disse folka men handlingene deres tyder i alle fall på det motsatte. 

Ser ut til at CA & co endelig møter noe motstand neste uke, gleder meg!

Han tror han er vesentlig smartere enn det som er realiteten. Han virker noe virkelighetsfjern for å være ærlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Amantheia skrev:

Var det sånn at Lorden sjekker inn ila sesongen?

Tipper han er dommer i Mr. og Miss Paradise-konkurransen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Vedder på at Øystein vinner Mr Paradise siden alle jentene synes han ser best ut.

Anonymkode: 794ae...0b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, kindagirl skrev:

Ser sånn ut. er en mørkhudet hvertfall. Men hvem står hun med?

Hæ? Mulig jeg er veldig treg nå, men det ser ut som Celester sitter hvis hun er foran Malin? Og hvorfor står Malin bak henne igjen? Jeg skjønner veldig lite nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo le litt.. Er altså KUN Jonas som har hår under armane. Resten av gutane er meir barbert enn meg. :fnise:

IMG_3115_0.JPG?itok=qPufxgN0

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Den 15.4.2016 at 13.53, Amantheia skrev:

Må jo le litt.. Er altså KUN Jonas som har hår under armane. Resten av gutane er meir barbert enn meg. :fnise:

Jonas er den eneste som er sikkelig mann der inne!

Anonymkode: 05dcf...227

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Amantheia skrev:

Selv om jeg liker hår på brystet og magen også, så overlever jeg med barbert bryst (selv om jeg foretrekker med), men under armene skjønner jeg ikke hvorfor de barberer. 😩 Syntes bare det ser mandig og fint ut med hår under armene på menn, nesten noe litt sexy med armhulehår til og med (på menn). Tror det har noe med "usteltheten" å gjøre, men skal ikke være glatte og perfekte, de skal være røffe og barske. 😍 Nå er ikke Jonas helt min type heller, men han har i det minste skjønt at man skal være mann, og ikke en "pretty"boy.

Anonymkode: b7c87...5bd

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924

Er enig med de over som kommenterer at det er stygt å rakke ned på kroppene/utseende til deltakerne. Det blir litt usakelig, og spesielt kropp er noe man skal være forsiktig med å kommentere. Greit nok at man kanskje ikke er fan av Carl Aksel, Øystein og Sandra, og har derfor litt behov for å få ut "frustrasjon". Men så er det gjerne noen brukere her inne, som kanskje kjenner seg igjen i utseende til de som er nevnt i tråden. Da kan det være ganske sårende og lese slike kommentarer, når man allerede har et dårlig forhold til kroppen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å holde meg til trådens tema; 

1)  Celester Adjete sjekker inn på mandag. Snooka litt på profilen til vedkommende, og ser veldig ut om en sånn typisk afro-amerikansk kvinne med harry klesstil, hip hop attitude, hårfletter, etc. Hun ser ut til å skille seg ut fra mange av de andre kvinnene på hotellet, og det syntes jeg er veldig kult. 

2) Uka etter sjekker Vegard Sandvik Johannessen inn på hotellet. Ser veldig bra ut han å, veltrent, solbrun og passer mer inn som den typiske paradise Hotel deltakeren. 

3) Mayoo og Mikela sjekker etter all sannsynlighet inn igjen på hotellet. Mayoo avslørte seg selv i en live streaming med han og Synnøve, og Mikela nevnte nylig på bloggen sin at hun idag har mest kontakt med to deltakere som sjekker inn "senere i sesongen". Navn ble ikke nevnt, men utefra det jeg ser på Facebook og Instagram profilene, så er de to deltakerne nettopp Celeste og Vegard. 

4) Nevnt det før, men nevner det igjen; Carl Aksel avslørte i VGTV intervjuet at han tok siste flyet hjem fra Mexico, så etter all sannsynlighet sitter Aksel enten i juryen eller er en av finalistene. Han ordla seg i det intervjuet på veldig spesiell vis og skrøt av deltakelsen sin på en slik måte, at det faktisk er fullt mulig og legitimt å tro at han faktisk vant Paradise. Men det er umulig å  anta, da Aksel generelt sett er veldig Cooky. 

Ryktene sier at Nina og Eileen også tok siste flyet hjem, og enten er en av finalistene eller sitter i juryen. 

5) Øystein vinner ihvertfall ikke (Det klarte også Mayoo å avslørte i live streaminga si). Men om han derimot sitter i juryen eller ei er usikkert. 

Endret av Agent2840
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 minutter siden, Agent2840 skrev:

1)  Celester Adjete sjekker inn på mandag. Snooka litt på profilen til vedkommende, og ser veldig ut om en sånn typisk afro-amerikansk kvinne med harry klesstil, hip hop attitude, hårfletter, etc. Hun ser ut til å skille seg ut fra mange av de andre kvinnene på hotellet, og det syntes jeg er veldig kult. 

2) Uka etter sjekker Vegard Sandvik Johannessen inn på hotellet. Ser veldig bra ut han å, veltrent, solbrun og passer mer inn som den typiske paradise Hotel deltakeren. 

3) Mayoo og Mikela sjekker etter all sannsynlighet inn igjen på hotellet. Mayoo avslørte seg selv i en live streaming med han og Synnøve, og Mikela nevnte nylig på bloggen sin at hun idag har mest kontakt med to deltakere som sjekker inn "senere i sesongen". Navn ble ikke nevnt, men utefra det jeg ser på Facebook og Instagram profilene, så er de to deltakerne nettopp Celeste og Vegard. Paradise deltakerne møtes møter hverandre først og fremst på en felles premierefest når de kommer tilbake, og det er begrenset hvor stor god kontakt Mikela kunne ha fått med de to (i løpet av de få timene på festen), og som igjen gjør at hun anser disse to som sine "nærmeste venner" idag. Så hun sjekker nok inn igjen.  

4) Nevnt det før, men nevner det igjen; Carl Aksel avslørte i VGTV intervjuet at han tok siste flyet hjem fra Mexico, så etter all sannsynlighet sitter Aksel enten i juryen eller er en av finalistene. Han ordla seg i det intervjuet på veldig spesiell vis og skrøt av deltakelsen sin på en slik måte, at det faktisk er fullt mulig og legitimt å tro at han faktisk vant Paradise. Men det er umulig å  anta, da Aksel generelt sett er veldig Cooky. 

Ryktene sier at Nina og Eileen også tok siste flyet hjem, og enten er en av finalistene eller sitter i juryen. 

5) Øystein vinner ihvertfall ikke (Det klarte også Mayoo å avslørte i live streaminga si). Men om han derimot sitter i juryen eller ei er usikkert. 

Jonas da?? Noen som vet??

Anonymkode: 05dcf...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Agent2840 skrev:

Hva sa mayo om Øystein?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Agent2840 skrev:

3) Mayoo og Mikela sjekker etter all sannsynlighet inn igjen på hotellet. Mayoo avslørte seg selv i en live streaming med han og Synnøve, og Mikela nevnte nylig på bloggen sin at hun idag har mest kontakt med to deltakere som sjekker inn "senere i sesongen". Navn ble ikke nevnt, men utefra det jeg ser på Facebook og Instagram profilene, så er de to deltakerne nettopp Celeste og Vegard. 

I tillegg til alt dette tror jeg også Martine Storsve sjekker inn, etter Celester og Vegard. Og med tanke på at det var ca. 20 deltakere i årets PH (med Celester, Vegard og Martine er totalen 21) tror jeg ikke flere nye sjekker inn etter det. Vi er straks halvveis i spillet, og da er det mer sannsynlig, i tillegg til Mayoo og Mikela, at dersom flere av de første deltakerne som sjekket inn må sjekke ut får en ny sjanse senere i spillet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
55 minutter siden, Tapas skrev:

Hva sa mayo om Øystein?!

Er det ingen som leser tråden her? :sukk:

Han sa at Øystein ikke vant.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Miney skrev:

Antar man har lov til å spekulere her siden det trossalt står det er et spoilertråd? :-) i så fall, dersom dere spoler til minutter 31:00 i videon nedenfor, da de snakker om paradise. Der avslører Sophie Elise blant annet at mayoo kommer inn igjen (ved å blunke). hun sier også at hun vet hvem som vinner, og når hun Malin spør: "men da heier du på den som vinner?" Holder Sophie på å forsnakke seg, men blir stoppa før hun avslører noe... Synes det høres ut som hun skulle si: "nei fordi jeg heide/heier på han før jeg visste at han skulle vinne"? Og senere sier jo hun at hun heier på mayoo.. Kanskje mayoo vinner? 😁

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENDELIG noen som holder seg til tema! Til dere som kun diskuterer deltakere og episoden.. Det ER faktisk en egen tråd til det. Jeg kommer hit for å lese spoilers/spekulasjoner eller for å spoile selv, IKKE for å lese om deltakernes hårvekst, høyde og andre SJUKT unødvendige og overfladiske diskusjoner. Hold det til den andre tråden a. PLIS. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...