ankara Skrevet 14. april 2016 Forfatter #481 Del Skrevet 14. april 2016 Den 12.4.2016 at 23.04, ankara skrev: Mandag 18.4 Deltakerne våkner opp til en ny Paradise-uke. På tavla står det «Kongen befaler» og på enden av frokostbordet står det en trone. Ingen skjønner hva som videre skal skje. Men plutselig sjekker det inn et fyrverkeri av en jente. Hun skal i løpet av dagen krone en konge på Paradise Hotel. For kongen venter selvsagt en rekke fordeler. Han kan blant annet velge seg et nytt rom, om det skulle være ønskelig. Men hvem er det som ender opp med kronen og tronen? Tirsdag 19.4 Kongen på Paradise Hotel sitter med makten. I dag skal han splitte et par. Undersåttene reiser seg når han ankommer frokost, og en fanfare blir spilt. Med sin flagrende kappe setter han seg på tronen og tar det skjebnesvangre valget. På kvelden arrangerer kongen fest, og befaler drikkeleker og strippeshow. Folket jubler og stemningen er på topp. Men én av deltakerne er spesielt populær blant jentene, noe som ikke bare er positivt. Onsdag 20.4 For kongen er det fortsatt fryd og gammen i paradis. Han får ta med seg to av sine beste venninner på en romantisk date. Samtidig skjer noe han kanskje ikke hadde forventet på hotellet. En dronning skal krones bak kongens rygg. Jentene som er igjen må gjennom et kappløp for å stikke av med den gjeve tittelen. Når kongen vender hjem og oppdager dronningen, får han litt av et sjokk. Når Pandoras eske åpnes, skal en ny tittel deles ut. Det skal nemlig kåres en hoffnarr. Hvem blir gjort til latter? Torsdag 21.4 Sjokket slår ned som et lyn ved frokostbordet. En ny Paradise-uke er over, og kongen og dronningen skal ut i duell. Vinneren får bestemme hvem som får bli og hvem som må reise hjem på kveldens parseremoni. Når duellen er over, har én av de kongelige mistet all sin makt. Det resulterer i sinne og dramatikk. Under parseremonien blir det ikke bedre. Én av deltakerne tar et overraskende valg, noe som sørger for at tårene triller. Håper Nina blir dronningen! Carl Aksel tar aldri i verden henne med på date! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ankara Skrevet 14. april 2016 Forfatter #482 Del Skrevet 14. april 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men gikk han ikke til Nina likevel?? Anonymkode: 05dcf...227 Han gikk til Nina. Men hun valgte selvfølgelig Jonas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #483 Del Skrevet 14. april 2016 Helt utrolig at en episode med parseremoni kan være så gruelig kjedelig! Men klippene fra neste uke ut så interessante ut da :D Anonymkode: b9edc...8c1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #484 Del Skrevet 14. april 2016 1 minutt siden, ankara skrev: Onsdag 20.4 For kongen er det fortsatt fryd og gammen i paradis. Han får ta med seg to av sine beste venninner på en romantisk date. Samtidig skjer noe han kanskje ikke hadde forventet på hotellet. En dronning skal krones bak kongens rygg. Jentene som er igjen må gjennom et kappløp for å stikke av med den gjeve tittelen. Når kongen vender hjem og oppdager dronningen, får han litt av et sjokk. Når Pandoras eske åpnes, skal en ny tittel deles ut. Det skal nemlig kåres en hoffnarr. Hvem blir gjort til latter? Torsdag 21.4 Sjokket slår ned som et lyn ved frokostbordet. En ny Paradise-uke er over, og kongen og dronningen skal ut i duell. Vinneren får bestemme hvem som får bli og hvem som må reise hjem på kveldens parseremoni. Når duellen er over, har én av de kongelige mistet all sin makt. Det resulterer i sinne og dramatikk. Under parseremonien blir det ikke bedre. Én av deltakerne tar et overraskende valg, noe som sørger for at tårene triller. Håper Nina blir dronningen! Carl Aksel tar aldri i verden henne med på date! Så det er caksel som blir konge?? Faen!! Anonymkode: 05dcf...227 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ankara Skrevet 14. april 2016 Forfatter #485 Del Skrevet 14. april 2016 Hvorfor skrev produksjonen mars? LOL. Serien var jo over i begynnelsen av mars. Episodene som sendes nå ble spilt inn i tidlig februar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kindagirl Skrevet 14. april 2016 #486 Del Skrevet 14. april 2016 Hva tenker folk om neste uke??? Utifra det eg ser så er det ikke Eileen som ryker i hvertfall. Virker som det går utover allinsen til CA? Siden Malin og Sandra gråter og åpenbart er sur på Eileen.. for meg ser det og ut som Malin ikke står bak CA på parsermonien?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ankara Skrevet 14. april 2016 Forfatter #487 Del Skrevet 14. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så det er caksel som blir konge?? Faen!! Vet ikke, men jeg regner jo nesten med det. ALT går jo hans vei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kindagirl Skrevet 14. april 2016 #488 Del Skrevet 14. april 2016 Eg tror hvertfall Nina eller Eileen blir dronningen. Tror muligens at Stine sjekker ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ankara Skrevet 14. april 2016 Forfatter #489 Del Skrevet 14. april 2016 1 minutt siden, kindagirl skrev: Eg tror hvertfall Nina eller Eileen blir dronningen. Tror muligens at Stine sjekker ut... Håper det blir Nina Stine kan godt sjekke ut, men håper det blir Sandra. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kindagirl Skrevet 14. april 2016 #490 Del Skrevet 14. april 2016 Utifra det eg ser så står jo Malin bak Jonas på parsermonien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kindagirl Skrevet 14. april 2016 #491 Del Skrevet 14. april 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det står mellom Sandra og ei til (ikke Eileen og ikke Malin), siden kameraet prøvde å skjule at hun stod med Jørgen - og sikkert ei til jente på sida der. Så det står mest sannsynlig mellom Sandra og Stine? Med mindre de på veldig kort tid blir så glad i hun nye da. Men Sandra og ei til så det ut som. Og Malin virker bare så sykt tragisk, hun kunne like gjerne vært 12 år gammel slik hun oppfører seg. Anonymkode: b9edc...8c1 Tipper hun jenten vi ikke ser er hun nye som sjekker inn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #492 Del Skrevet 14. april 2016 Kan dette være en fremtidelig deltaker? Ser at flere av de nåværende deltakerne har likt og kommentert. Anonymkode: 4d1ef...0d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ankara Skrevet 14. april 2016 Forfatter #493 Del Skrevet 14. april 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan dette være en fremtidelig deltaker? Ser at flere av de nåværende deltakerne har likt og kommentert. Spennende. Neste uke tror jeg en av disse sjekker inn: Martine Storsve eller Celester Adjete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dunkel Skrevet 14. april 2016 #494 Del Skrevet 14. april 2016 2 minutter siden, ankara skrev: Spennende. Neste uke tror jeg en av disse sjekker inn: Martine Storsve eller Celester Adjete. Hvis et "fyrverkeri av en kvinne" sjekker inn, så er det vel i så fall førstnevnte. Hun ser veldig pen ut på facebook i hvert fall. Med mindre de mener fyrverkeri som i en som har mye energi da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kindagirl Skrevet 14. april 2016 #495 Del Skrevet 14. april 2016 Lurer på korfor Malin står bak Jonas eg.. Det syns eg var rart.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #496 Del Skrevet 14. april 2016 Et fyrverkeri av en kvinne kan vel også være Mikela? Savner noen som virkelig tør å gå imot Carl Aksel og co ;-) Anonymkode: 5971c...291 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #497 Del Skrevet 14. april 2016 1 minutt siden, kindagirl skrev: Lurer på korfor Malin står bak Jonas eg.. Det syns eg var rart.. Jeg oppfattet det ikke slik. Var vel heller kameravinkelen... Anonymkode: 05dcf...227 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smookiekins Skrevet 14. april 2016 #498 Del Skrevet 14. april 2016 Kan godt være kameravinkelen. Men det er nok Celester Adjete som sjekker inn og står i bildet her: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kindagirl Skrevet 14. april 2016 #499 Del Skrevet 14. april 2016 2 minutter siden, Smookiekins skrev: Kan godt være kameravinkelen. Men det er nok Celester Adjete som sjekker inn og står i bildet her: Ser sånn ut. er en mørkhudet hvertfall. Men hvem står hun med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smookiekins Skrevet 14. april 2016 #500 Del Skrevet 14. april 2016 3 minutter siden, kindagirl skrev: Ser sånn ut. er en mørkhudet hvertfall. Men hvem står hun med? Det klarer jeg ikke å se. Lurer på om det er Jørgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå