embla1807 Skrevet 13. april 2016 #441 Del Skrevet 13. april 2016 Nå klarte Mayoo å drite seg ut på direkten. Han hadde livestream på Facebook for 10 min siden og klarte å si høyt at Øystein ikke vant. Var rundt 900 stk som så på, så dette blir nok bot 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #442 Del Skrevet 13. april 2016 1 minutt siden, embla1807 skrev: Nå klarte Mayoo å drite seg ut på direkten. Han hadde livestream på Facebook for 10 min siden og klarte å si høyt at Øystein ikke vant. Var rundt 900 stk som så på, så dette blir nok bot Øystein er bare en brikke i spillet til Caksel. Det er allerede bestemt hvem som vinner...tror jeg. Anonymkode: 05dcf...227 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ssophie Skrevet 13. april 2016 #443 Del Skrevet 13. april 2016 11 minutter siden, embla1807 skrev: Nå klarte Mayoo å drite seg ut på direkten. Han hadde livestream på Facebook for 10 min siden og klarte å si høyt at Øystein ikke vant. Var rundt 900 stk som så på, så dette blir nok bot Oi! Har han slettet livestreamen? Jeg finner den ikke igjen på siden hans, og det skal jo gå an å se på livesendinger etterpå også... Merket han selv at han forsnakket seg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambitious Skrevet 13. april 2016 #444 Del Skrevet 13. april 2016 Vittig at nå er jo 95% av hotellets deltakere på CA sin "allianse", eneste er jo Nina og Jonas som ikke er helt der. Så sier Henning at Nina kan "komme over" til alliansen, Den alliansen går i flammer når de må begynner å hive ut folk i "alliansen" sin neste uke dersom Jonas faktisk ryker. Faktisk så håper jeg CA fortsetter å være en liten overlegen dritt som hiver ut folk i hytt å pine, slik at til slutt har ingen noe til overs for ham. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Sommerfugl Skrevet 13. april 2016 #445 Del Skrevet 13. april 2016 Jeg forventer egentlig at Carl Aksel blir konge neste uke, noe annet ville vært ekstremt overraskende. For det første, så er han dødsgod til å få ALLE de nye til og like han (minner meg om Magne fra sesong 5, som kastet seg over alle de nye), og for det andre så vet produksjonen at Carl Aksel som offisiell "konge av pærra" hadde satt i gang kok på tv. Noen som vet hvem som sjekker inn på mandag, btw? Mener og huske at det har vært bedre "spoiling" tidligere sesonger. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
embla1807 Skrevet 13. april 2016 #446 Del Skrevet 13. april 2016 7 minutter siden, ssophie skrev: Oi! Har han slettet livestreamen? Jeg finner den ikke igjen på siden hans, og det skal jo gå an å se på livesendinger etterpå også... Merket han selv at han forsnakket seg? Han har slettet det ja. Synøve sa rett etterpå 'det her må vi serriøst slette med en gang' så endte de livestreamen kort tid etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ssophie Skrevet 13. april 2016 #447 Del Skrevet 13. april 2016 4 minutter siden, embla1807 skrev: Han har slettet det ja. Synøve sa rett etterpå 'det her må vi serriøst slette med en gang' så endte de livestreamen kort tid etterpå Jeg ser noen på Jodel skriver om det nå. At han røpte at Øystein ikke vinner, pluss at han selv og Mikela kommer inn igjen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #448 Del Skrevet 13. april 2016 8 minutter siden, ssophie skrev: Jeg ser noen på Jodel skriver om det nå. At han røpte at Øystein ikke vinner, pluss at han selv og Mikela kommer inn igjen. Haha! Stakkars! Hvordan klarte han å røpe det hvis det ikke var meningen? Anonymkode: b9edc...8c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ankara Skrevet 13. april 2016 Forfatter #449 Del Skrevet 13. april 2016 1 time siden, embla1807 skrev: Øystein ikke vant. Det betyr vel at Carl Aksel vant da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ankara Skrevet 13. april 2016 Forfatter #450 Del Skrevet 13. april 2016 54 minutter siden, Ambitious skrev: Faktisk så håper jeg CA fortsetter å være en liten overlegen dritt som hiver ut folk i hytt å pine, slik at til slutt har ingen noe til overs for ham. This 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ankara Skrevet 13. april 2016 Forfatter #451 Del Skrevet 13. april 2016 54 minutter siden, Ms.Sommerfugl skrev: Noen som vet hvem som sjekker inn på mandag, btw? Mener og huske at det har vært bedre "spoiling" tidligere sesonger. Alle som sjekker inn, so far, har blitt spoilet her lenge før de sjekket inn. Jørgen, Malin, Niclas. Snart kommer Vegard. Jeg har noen tips angående jenta som sjekker inn på mandag. Se litt bakover i tråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ankara Skrevet 13. april 2016 Forfatter #452 Del Skrevet 13. april 2016 48 minutter siden, ssophie skrev: Jeg ser noen på Jodel skriver om det nå. At han røpte at Øystein ikke vinner, pluss at han selv og Mikela kommer inn igjen. Bilde? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ankara Skrevet 13. april 2016 Forfatter #453 Del Skrevet 13. april 2016 Mikela "røpte" vel også på bloggen sin her om dagen at hun sjekker inn igjen. De hun har best kontakt med utenfor hotellet, og som er hennes favoritter inne på hotellet har enda ikke sjekket inn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ssophie Skrevet 13. april 2016 #454 Del Skrevet 13. april 2016 1 minutt siden, ankara skrev: Mikela "røpte" vel også på bloggen sin her om dagen at hun sjekker inn igjen. De hun har best kontakt med utenfor hotellet, og som er hennes favoritter inne på hotellet har enda ikke sjekket inn Haha, det er temmelig avslørende, ja! Jeg tok dessverre ikke screenshot av Jodel-samtalene om Mayoos livestream, og nå er de borte. Alt man skriver der blir bare liggende en time. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #455 Del Skrevet 13. april 2016 1 time siden, Ambitious skrev: Vittig at nå er jo 95% av hotellets deltakere på CA sin "allianse", eneste er jo Nina og Jonas som ikke er helt der. Så sier Henning at Nina kan "komme over" til alliansen, Den alliansen går i flammer når de må begynner å hive ut folk i "alliansen" sin neste uke dersom Jonas faktisk ryker. Faktisk så håper jeg CA fortsetter å være en liten overlegen dritt som hiver ut folk i hytt å pine, slik at til slutt har ingen noe til overs for ham. (11-2)/11*100=82, ikke 95 Anonymkode: cbf2b...5ec 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amantheia Skrevet 14. april 2016 #456 Del Skrevet 14. april 2016 11 minutter siden, ankara skrev: Mikela "røpte" vel også på bloggen sin her om dagen at hun sjekker inn igjen. De hun har best kontakt med utenfor hotellet, og som er hennes favoritter inne på hotellet har enda ikke sjekket inn Kva er bloggen hennar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurcos Skrevet 14. april 2016 #457 Del Skrevet 14. april 2016 1 minutt siden, Amantheia skrev: Kva er bloggen hennar? http://mikelaa.blogg.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #458 Del Skrevet 14. april 2016 Den 11. april 2016 at 21.43, ankara skrev: Tror det var en t-skjorte Mats hadde. Ja, stemmer Anonymkode: 4ca9d...5da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
johma92 Skrevet 14. april 2016 #459 Del Skrevet 14. april 2016 Angående fargefesten som var! Tror dere det bare var en fest for å få litt reaksjoner og fucke opp litt? Eller tror dere at fargene i dag kanskje vil komme opp under parsermonien? Jeg føler det blir alt for "enkelt" om Henning og Jonas stiller seg bak Nina. Det hadde vært utrolig kult om det hadde vært en tvist i dag, som bringer fargene fra festen "opp på bordet" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
johma92 Skrevet 14. april 2016 #460 Del Skrevet 14. april 2016 Synes ikke det har vært så mange valg å ta uka her, med tanke på tema.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå