AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #1681 Skrevet 18. mai 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror du? Flere sendte jo klage i fjor, men ikke mye har endret seg Anonymkode: 2d931...6bb Ja, men til syvende og sist er det seertallene som viser hvorvidt de tjener penger. Anonymkode: f35a4...876 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #1682 Skrevet 18. mai 2016 Hvem ryker i dag? Noen som har sett Viaplay og kan skrive det her ? Anonymkode: 87a0c...d50
Mippi Skrevet 18. mai 2016 #1683 Skrevet 18. mai 2016 31 minutter siden, kindagirl skrev: Er litt redd for at han bytter henne ut eg... Det kommer an på CA. Det CA sier er jo det som skjer. Og CA snakket om å dokke Ø i ryggen for å øke egne vinnersjanser. Men før det vil han nok kanskje oppfordre Ø til å bytte partner. Da vet CA at Ø står svakere i finaleuken og i en eventuell finale. Og selv om Ø kanskje ser det selv, så tror jeg han har lett for å gjøre som CA befaler.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #1684 Skrevet 18. mai 2016 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Knallsterke dersom Øystein står med henne løpet ut. Anonymkode: f527d...9e1 Han gjør nok ikke det. Hvis du har fulgt med her i forumet tidligere, så har det bla kommet frem at Øystein ikke kommer til finalen, men ryker ut rett før (Mayyoo var bla så dum at han avslørte det på livestreaminga si, etter at en seer spurte om det samme i kommentarfeltet. Anonymkode: 87a0c...d50
kindagirl Skrevet 18. mai 2016 #1685 Skrevet 18. mai 2016 hahahahah! sitter å ser på viaplay nå xD Kan herved spoile at Øystein spiser sine egne busemenn som han graver ut av nesen! haha! 4
Charlotteh Skrevet 18. mai 2016 #1688 Skrevet 18. mai 2016 Herregud Caksel er så ekkel!!!! Måten han rapte til Mikela var så ekkel
Gætzby Skrevet 18. mai 2016 #1689 Skrevet 18. mai 2016 (endret) 26 minutter siden, Charlotteh skrev: Herregud Caksel er så ekkel!!!! Måten han rapte til Mikela var så ekkel Forakter Carl og det vet alle som har lest mine innlegg her tidligere. Men det er dette rap-battle dreier seg om - å totalt psyke ut motstanderen med alskens groveste personangrep etc. Sexisme, homofobi og rasisme er vesentlige del av dette. Så å angripe Caksel for akkurat dette blir bare latterlig. Gå inn på youtube og søk f.eks "skeez battle", som er en norsk variant av den amerikanske - mye verre ting som blir sagt der enn det Carl nevnte mot Mikela. Endret 18. mai 2016 av Gætzby
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #1690 Skrevet 18. mai 2016 11 minutter siden, Gætzby skrev: Forakter Carl og det vet alle som har lest mine innlegg her tidligere. Men det er dette rap-battle dreier seg om - å totalt psyke ut motstanderen med alskens groveste personangrep etc. Sexisme, homofobi og rasisme er vesentlige del av dette. Så å angripe Caksel for akkurat dette blir bare latterlig. Gå inn på youtube og søk f.eks "skeez battle", som er en norsk variant av den amerikanske - mye verre ting som blir sagt der enn det Carl nevnte mot Mikela. Spiller ingen rolle om det er meningen å være så ekkel som mulig. CA har ikke hatt noe problem med å være ekkel og frekk. Rapbattle eller ikke, synes det han sa var over grensen. Ikke greit. Anonymkode: df6d7...a06 12
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #1691 Skrevet 18. mai 2016 1 time siden, kindagirl skrev: hahahahah! sitter å ser på viaplay nå xD Kan herved spoile at Øystein spiser sine egne busemenn som han graver ut av nesen! haha! Ja, æsj. Det var ufattelig kvalmt. Han blir bare eklere og eklere for hver episode. Anonymkode: 8c4e6...1f9 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #1692 Skrevet 18. mai 2016 28 minutter siden, Gætzby skrev: Forakter Carl og det vet alle som har lest mine innlegg her tidligere. Men det er dette rap-battle dreier seg om - å totalt psyke ut motstanderen med alskens groveste personangrep etc. Sexisme, homofobi og rasisme er vesentlige del av dette. Så å angripe Caksel for akkurat dette blir bare latterlig. Gå inn på youtube og søk f.eks "skeez battle", som er en norsk variant av den amerikanske - mye verre ting som blir sagt der enn det Carl nevnte mot Mikela. Det går da en grense her for hva som er greit og ikke. Anonymkode: 8c4e6...1f9 2
Gætzby Skrevet 18. mai 2016 #1693 Skrevet 18. mai 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spiller ingen rolle om det er meningen å være så ekkel som mulig. CA har ikke hatt noe problem med å være ekkel og frekk. Rapbattle eller ikke, synes det han sa var over grensen. Ikke greit. Anonymkode: df6d7...a06 Dette er rap-battle, og takhøyden er høy. Så slikt er det bare, og han var langt ifra "over grensen".
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #1694 Skrevet 18. mai 2016 Den 15. mai 2016 at 1.48, AnonymBruker skrev: CA ser ut som en femtenåring. Anonymkode: 8c4e6...1f9 Var minst like ille det Jørgen sa om at Daniel ville ta Jonas i ræva. Jeg synes faktisk J er mye eklere enn CA sånn generelt. Han ser utrolig usjarmerende ut. Anonymkode: f527d...9e1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #1695 Skrevet 18. mai 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var minst like ille det Jørgen sa om at Daniel ville ta Jonas i ræva. Jeg synes faktisk J er mye eklere enn CA sånn generelt. Han ser utrolig usjarmerende ut. Anonymkode: f527d...9e1 Siterte feil bruker, beklager Anonymkode: f527d...9e1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #1696 Skrevet 18. mai 2016 Så utrolig irriterende de jentene er. Som noen fjortiser. Jeg forstår godt at Mikela synes det er irriterende. Anonymkode: 8c4e6...1f9 11
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #1697 Skrevet 18. mai 2016 30 minutter siden, Gætzby skrev: Dette er rap-battle, og takhøyden er høy. Så slikt er det bare, og han var langt ifra "over grensen". Uenig. Anonymkode: 8139f...cce 5
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #1698 Skrevet 18. mai 2016 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det går da en grense her for hva som er greit og ikke. Anonymkode: 8c4e6...1f9 Mikela er definitivt den mest umodne og irriterende av alle der inne. For noen uker tilbake i tid så var jo omtrent alle i dette forumet negative til kjerringa, men nå er hun plutselig "innafor" kun fordi kjerringa har byttet allianse? Har ikke en dritt å si for min del, selvom jeg heier på Nina, Jonas og Eileen. Mikela er ikke annet enn en negativ, pessimistisk og drama søkende kvinne. Anonymkode: b9711...e66
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #1699 Skrevet 18. mai 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så utrolig irriterende de jentene er. Som noen fjortiser. Jeg forstår godt at Mikela synes det er irriterende. Anonymkode: 8c4e6...1f9 Siterte feil bruker ista. Men Mikela er definitivt den mest umodne og irriterende av alle der inne. For noen uker tilbake i tid så var jo omtrent alle i dette forumet negative til kjerringa, men nå er hun plutselig "innafor" kun fordi kjerringa har byttet allianse? Har ikke en dritt å si for min del, selvom jeg heier på Nina, Jonas og Eileen. Mikela er ikke annet enn en negativ, pessimistisk og drama søkende kvinne. Anonymkode: b9711...e66
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #1700 Skrevet 18. mai 2016 30 minutter siden, Gætzby skrev: Dette er rap-battle, og takhøyden er høy. Så slikt er det bare, og han var langt ifra "over grensen". Mikela ble jo tydelig påvirket. Man så at hun ble lei seg. Han tok det på et altfor personlig plan og var ute etter å ta henne. Jeg synes ikke det var så greit. De andre synes jeg ikke var ille. Anonymkode: 8c4e6...1f9 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå