Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 - SPOILERTRÅD

ankara

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Kassiopeia skrev:

Hahahaha JEG ELSKER NINA!!! Måten hun sammenlignet CA med Jeoffrey i Game of Thrones er det mest briljante og korrekte jeg har hørt fra PH. Hun ER virkelig dronningen av alle kvinnelige deltagere som har vært med på norsk Paradise. Hun er bare så utrolig oppegående og smart i forhold til hvordan en typisk ph-deltager er, og skiller seg ut på et helt annet nivå! 

CA kunne ikke dummet seg mer ut enn i dag. For det første var det helt ufyselig og uakseptabelt å kalle Ninas smil for et "jævla torskesmil". Det falske ekle smilet hans ga meg heller frysninger, når Nina fortalte at hun var dronning. CA som den dårlige taperen han er måtte selvsagt ty til å slenge dritt om Ninas utseende når han ikke fikk det som han ville.

For det andre visste han bare hvor en lite smart og taktisk spiller han faktisk er ved å kjøre på så hardt for å sette Eileen i fare, når Øystein visstnok er hans beste venn. 

Øystein har glemt alt dette i mårra. Så lojal er han mot Carl Aksel, og det er egentlig ganske fælt å se. Jeg takler ikke Carl Aksel lenger, han er bare en flue som irriterende summer på tv-skjermen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Ms.Sommerfugl skrev:

Jeg ser for meg dette:

Eileen + Øystein
Malin + Jonas
Nina + Carl Aksel
Stine + Nicklas

Og så er det Sandra + Celester bak Jørgen. Nina er dronning, og har all makt (siden vi ser CA sitte uten krona og kappen), så hun tar Sandra ut. Nina kan sikkert velge mellom de to. Det ser i alle fall ut som Celester og Sandra står bak Jørgen.

Så jeg tipper Sandra ryker i morgen. Da skal jeg virkelig godte meg! Hun er en av CA sine mest lojale følgere (hvis du ser bort i fra Malin), så dette kan bli bra!

Forsvinner Sandra blir det mindre baksnakking på hotellet hvertfall.. Og den ekle trekløveren til Stine, Malin og Sandra oppløses.

men kjenner eg produksjonen rett så sender vel de henne inn igjen.. Kanskje det er hun som sjekker inn igjen allerede neste uke og ikke Mikela?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caksel sier han er kongen av debatt. Det der var ikke en debatt, det var han som var en trassig liten drittunge og nektet å inngå kompromiss. Tror han bør slå opp hva debatt er...Tulling!

Håper Øystein innser noen ting om Caksel nå.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da kan vi jo håpe caksel ryker neste uke. Nina går garantert til Jonas. Malin kan jo bytte med Mikela eller stå med Mayoo. Nei, vent...han vil vel ha Eileen. 

Haha....suppa er komplett. 

Anonymkode: 05dcf...227

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, kindagirl skrev:

Forsvinner Sandra blir det mindre baksnakking på hotellet hvertfall.. Og den ekle trekløveren til Stine, Malin og Sandra oppløses.

men kjenner eg produksjonen rett så sender vel de henne inn igjen.. Kanskje det er hun som sjekker inn igjen allerede neste uke og ikke Mikela?

Tviler på det. Da hadde jo folk der inne blitt happy! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Smookiekins skrev:

Tviler på det. Da hadde jo folk der inne blitt happy! 

Det står at ikke alle er like fornøyde med personen som koommer. Så kan like godt være Sandra som kommer inn igjen.

eg er mest spent på kem som ryker ut Onsdag i neste uke eg.. Da skal det visst smelle skikkelig mellom de gjenværende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, kindagirl skrev:

Tror ikke Sandra kommer inn igjen da, altså. Det er nok Mikela, mest fordi noen over her skrev at Mikela og Celester er gode venninner på utsiden. Det kan være tilfeldig, men jeg går ut i fra at det er Mikela siden det tydeligvis var "til deltakernes store misnøye". De fleste syns vel at Mikela var litt too  much.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
26 minutter siden, kindagirl skrev:

Alt tyder på at Sandra ryker altså.

Sandra gråter skikkelig, Jørgen er fortvilet, Carl Aksel er forbanna osv..

LA OSS HÅPE:D Og at hun ikke kommer inn igjen!

Hvorfor står ikke Sandra bak Jørgen? 

Anonymkode: df6d7...a06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg håper bare Nina og Eileen klarer å klore seg fast der inne! Øystein også. Ser man bortifra at han ligger rundt så er han igrunn ikke den verste der inne..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper heller på Mikela enn Sandra for å si det sånn.. Så nå at det stod: "Ikke alle er like fornøyde med at det står en tidligere utstemt deltaker på hotellområdet."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Smookiekins skrev:

Håper heller på Mikela enn Sandra for å si det sånn.. Så nå at det stod: "Ikke alle er like fornøyde med at det står en tidligere utstemt deltaker på hotellområdet."

Jeg regner med at det er Mikela. Hun laget mye drama, og produksjonen vil jo lage best mulig tv. Sandra koser bare med Jørgen, og baksnakker.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt er Øystein er gigantisk horebukk av en player, det er jo så åpenlyst som at himmelen er blå. Trenger man virkelig å bekrefte det? Skal vi snakke om at gresset er grønt og at døgnet har 24 timer også...? 

Øystein visste seg å være hotellets player helt i starten av PH, og det er liksom blitt snakket nok om.

Det gjør IKKE handlingen til Sandra, Stine og Malin noe mindre ekkel og sjokkerende av den grunn, og det gjør IKKE Stine til en mindre slut av den grunn heller. Sandra, som den pimpen hun tydeligvis er, planla nøye sammen med jentene sine at i løpet av kvelden var omme skulle hun få Øystein til å hoppe i seng med Stine, for å svekke hans forhold til Eileen. Dette var noe de ondskapsfult satt å planla, og lo og skrattet av på vegne av at de skulle vise Eileen hvem som er sjefskjerringene. 

Altså, Øystein ville jo hoppet til seng med en gråstein så lenge det hadde vært en f*tte fast til den, så det var jo ikke all verdens mesterplan de kokte sammen. Poenget er hva disse jentene bevisst planla på forhånd og hvorfor Stine skulle pule Øystein.

Det er derfor alle er så sjokkerte over disse jentenes oppførsel, kontra Øysteins som bare gjorde noe som egentlig var forventet av han..

Anonymkode: 3036f...b87

Har ingenting med at "det er sjokkerende" å gjøre, det er bare rett og slett godt gammeldags dobbeltmoral ute og går, og du bekrefter den bare nok en gang i dette innlegget. Guttenes oppførsel seiler gjennom med et "player" stempel uansett hva dem foretar seg, mens jenter bli slut-shamed og får "hore" slengt etter seg for alt fra klesstil, språkbruk, sex og alt annet. Typisk

Endret av Ambitious
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imorgen ryker Sandra, i traileren til morgendagens episode kan vi se Sandra og Celester bak samme gutt og Nina har makt til å sende hjem hvem hun vill

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tipper Nina blir dronning, siden vi hverken får se Carl Aksel eller Nina på fremblikk til parsermonien, de har kanskje på seg kronene. Går ut i fra makten blir hos dronningen og Eileen får skylden for valget de/Nina tar om at Sandra/Malin/Stine ryker. Vi får se at Malin og Sandra gråter, men vi ser ikke Stine. Vet ikke om det er vinkelen eller om Malin faktisk står bak Jonas og Sandra ser ut til å stå bak Jørgen. Spørst om Nina går for å svekke Carl Aksel med å sende ut Malin, om hun ønsker å fjerne Sandra som ser ut til å være "lederen" av de tre jentene eller den letteste - Stine. Det smarteste er å velge Sandra, men det mest forutsigbare er Stine. Om jeg ikke husker feil så gråter vel Jørgen, så da stemmer det nok at Sandra ryker og Celester blir hans nye partner på torsdag. 

Anonymkode: f86d1...c14

Da kan vi vel konstatere at det er Sandra som ryker, for Celester står også med Jørgen i følge fremblikket. :popcorn:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da kan vi vel konstatere at det er Sandra som ryker, for Celester står også med Jørgen i følge fremblikket. :popcorn:

Fremblikket?:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daniel Romero, Vegard Sandvikjo og Martine Storsve er de siste nye deltakerne som skal sjekke inn

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
9 minutter siden, kindagirl skrev:

Ja.har du et bedre ord?

Anonymkode: cc22b...f62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, kindagirl skrev:

Ja, det som sendes på slutten av hver episode, en smakebit på hva som skjer i morgen. :) Carl Aksel har ikke på seg krone, det har Nina. Celester står med gutten ved siden av Carl Aksel, som er Jørgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for screenshot fra sosiale medier og svar til dette.

Kragebein, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924

Jeg heier så klart på Nina, Jonas, Eileen eller Mayoo :hjerter:

Men er jeg den eneste som håper at Carl Aksel hadde vunnet med Sandra, for så å slippe kula? Ikke fordi han fortjener å vinne på noen som helst måte, men for å lære Sandra og de andre fotsoldatene en lekse: Karma is a bitch.

Kan for så vidt være motsatt og, Sandra slipper på CA.

Endret av ElizabethTaylor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...