Johnny the Mud Skrevet 19. april 2016 #561 Del Skrevet 19. april 2016 10 timer siden, Kassiopeia skrev: Holy shiiiiiiiiit, hvem er det Øystein har sex med???? Det ligna ikke på Eileen nemlig!! Stine. Ho hadde svarte kjola på seg i bassenget. Eileen gikk i beige på den festen 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #562 Del Skrevet 19. april 2016 Får vondt av å se hvordan de jentene er mot Eileen og hvis det blir enda værre idag orker jeg faktisk ikke se på :/ Anonymkode: e2355...2e8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #563 Del Skrevet 19. april 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Får vondt av å se hvordan de jentene er mot Eileen og hvis det blir enda værre idag orker jeg faktisk ikke se på :/ Anonymkode: e2355...2e8 Nå får du gi deg. Det her er absolutt ingenting i forhold til mobbingen mot Elin og Emilie i fjor, eller mot Ann Marielle året før. Jentene mobber ikke Eileen. De spiller mot hverandre. De fester og har det gøy sammen ellers. Litt baksnakking er det alltid i reality, sånn er det bare Anonymkode: 1761c...d4b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #564 Del Skrevet 19. april 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå får du gi deg. Det her er absolutt ingenting i forhold til mobbingen mot Elin og Emilie i fjor, eller mot Ann Marielle året før. Jentene mobber ikke Eileen. De spiller mot hverandre. De fester og har det gøy sammen ellers. Litt baksnakking er det alltid i reality, sånn er det bare Anonymkode: 1761c...d4b Jeg synes faktisk det er litt mobbing. Slik som Malin sprang rett til de andre, en etter en i går å plapra....OMG! Jentene slikker Eileen oppetter ryggen når de er med henne og så fort hun snur ryggen, så spytter de etter henne. Mobbing for meg! Anonymkode: 05dcf...227 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #565 Del Skrevet 19. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes faktisk det er litt mobbing. Slik som Malin sprang rett til de andre, en etter en i går å plapra....OMG! Jentene slikker Eileen oppetter ryggen når de er med henne og så fort hun snur ryggen, så spytter de etter henne. Mobbing for meg! Anonymkode: 05dcf...227 Da har vi forskjellig syn på det. Jeg syntes hvertfall ikke det er ordentlig mobbe-tendenser. Sånn oppførseler har det vært hvert år på Paradise, Tina og Charlotta mot Isabelle i sesong 5, for eksempel. Kan egentlig bare ramse opp år etter år. Anonymkode: 1761c...d4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agent2840 Skrevet 19. april 2016 #566 Del Skrevet 19. april 2016 Det er jo velkjent at Mayoo sjekker inn igjen neste mandag og Mikela på tirsdag, men nå har jeg også kommet i kontakt med noen meget troverdige kilder som mener at Mayoo faktisk vinner årets Paradise. Hvorvidt sistnevnte påstand er troverdig eller ei, gjenstår å se. For de som ellers har lest mine kommentarer her tidligere i tråden, er nok kjent med at jeg sjeldent tar feil i mine synsinger. Og her kommer mine uformelle antakelser for resten av uka; 1) Caksel sitter med makta idag og velger å splitte Øystein og Eileen. Eileen på Solo. 2) Imorgen tar Carl med seg to av sine nærmeste venninner på date, og det ser ut til å være Sandra + Malin. 3) De resterende kvinnene på hotellet (altså Celester, Nina, Eileen og Stine) vil kjempe i et kappløp om å bli en kronet med dronningtittelen, uten at Carl selv er klar over det. 4)Kongen blir nok veldig sjokkert over resultatet når han kommer tilbake på hotellet. Derfor er det logisk å tro at enten Nina eller Eileen blir dronning. Er veldig 50-50 på hvem av de to som kan bli dronning, men jeg har en litt større følelse av at det blir sistnevnte. 5) På torsdagen skal Aksel og sannsynligvis Eileen (eller muligens Nina) ut i duell, der dem kjemper mot hverandre for å vinne autoritet og makt over par-seremonine. Uavhenging av om dronninga er Eileen eller Nina, så vil Carl Aksel tape denne kampen og må gi fra seg hele makta til dronninga. Dermed antar jeg at enten Nina eller Eileen (sannsynligvis) sitter med makta på par seremonien, og sender da ut Stine. Det er fortsatt en betydelig sannsynlighet for Sandra eller Malin også kan ryke ut, men oddsen peker for at det blir Stine som må forlate den synkende skuta. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joppe Skrevet 19. april 2016 #567 Del Skrevet 19. april 2016 4 minutter siden, Agent2840 skrev: Det er jo velkjent at Mayoo sjekker inn igjen neste mandag og Mikela på tirsdag, men nå har jeg også kommet i kontakt med noen meget troverdige kilder som mener at Mayoo faktisk vinner årets Paradise. Hvorvidt sistnevnte påstand er troverdig eller ei, gjenstår å se. For de som ellers har lest mine kommentarer her tidligere i tråden, er nok kjent med at jeg sjeldent tar feil i mine synsinger. Og her kommer mine uformelle antakelser for resten av uka; 1) Caksel sitter med makta idag og velger å splitte Øystein og Eileen. Eileen på Solo. 2) Imorgen tar Carl med seg to av sine nærmeste venninner på date, og det ser ut til å være Sandra + Malin. 3) De resterende kvinnene på hotellet (altså Celester, Nina, Eileen og Stine) vil kjempe i et kappløp om å bli en kronet med dronningtittelen, uten at Carl selv er klar over det. 4)Kongen blir nok veldig sjokkert over resultatet når han kommer tilbake på hotellet. Derfor er det logisk å tro at enten Nina eller Eileen blir dronning. Er veldig 50-50 på hvem av de to som kan bli dronning, men jeg har en litt større følelse av at det blir sistnevnte. 5) På torsdagen skal Aksel og sannsynligvis Eileen (eller muligens Nina) ut i duell, der dem kjemper mot hverandre for å vinne autoritet og makt over par-seremonine. Uavhenging av om dronninga er Eileen eller Nina, så vil Carl Aksel tape denne kampen og må gi fra seg hele makta til dronninga. Dermed antar jeg at enten Nina eller Eileen (sannsynligvis) sitter med makta på par seremonien, og sender da ut Stine. Det er fortsatt en betydelig sannsynlighet for Sandra eller Malin også kan ryke ut, men oddsen peker for at det blir Stine som må forlate den synkende skuta. Håper du har rett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #568 Del Skrevet 19. april 2016 Ikke at det kommer som en overraskelse, men endelig har jeg fått det bekreftet. Sandra og Jørgen er et par utenfor PH. Anonymkode: 13ebf...4f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ankara Skrevet 19. april 2016 Forfatter #569 Del Skrevet 19. april 2016 43 minutter siden, Agent2840 skrev: men nå har jeg også kommet i kontakt med noen meget troverdige kilder som mener at Mayoo faktisk vinner årets Paradise. Dette ble også spekulert i tidligere da Sophie Elise snakket om han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ankara Skrevet 19. april 2016 Forfatter #570 Del Skrevet 19. april 2016 43 minutter siden, Agent2840 skrev: Det er jo velkjent at Mayoo sjekker inn igjen neste mandag og Mikela på tirsdag, men nå har jeg også kommet i kontakt med noen meget troverdige kilder som mener at Mayoo faktisk vinner årets Paradise. Hvorvidt sistnevnte påstand er troverdig eller ei, gjenstår å se. For de som ellers har lest mine kommentarer her tidligere i tråden, er nok kjent med at jeg sjeldent tar feil i mine synsinger. Og her kommer mine uformelle antakelser for resten av uka; 1) Caksel sitter med makta idag og velger å splitte Øystein og Eileen. Eileen på Solo. 2) Imorgen tar Carl med seg to av sine nærmeste venninner på date, og det ser ut til å være Sandra + Malin. 3) De resterende kvinnene på hotellet (altså Celester, Nina, Eileen og Stine) vil kjempe i et kappløp om å bli en kronet med dronningtittelen, uten at Carl selv er klar over det. 4)Kongen blir nok veldig sjokkert over resultatet når han kommer tilbake på hotellet. Derfor er det logisk å tro at enten Nina eller Eileen blir dronning. Er veldig 50-50 på hvem av de to som kan bli dronning, men jeg har en litt større følelse av at det blir sistnevnte. 5) På torsdagen skal Aksel og sannsynligvis Eileen (eller muligens Nina) ut i duell, der dem kjemper mot hverandre for å vinne autoritet og makt over par-seremonine. Uavhenging av om dronninga er Eileen eller Nina, så vil Carl Aksel tape denne kampen og må gi fra seg hele makta til dronninga. Dermed antar jeg at enten Nina eller Eileen (sannsynligvis) sitter med makta på par seremonien, og sender da ut Stine. Det er fortsatt en betydelig sannsynlighet for Sandra eller Malin også kan ryke ut, men oddsen peker for at det blir Stine som må forlate den synkende skuta. Håper alt stemmer Nå må snart noen i Hoffet sjekke ut syns jeg!!!! Digg at han endelig møter litt motgang i morgen, Carl Aksel. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #571 Del Skrevet 19. april 2016 Vet ikke om dette blir i feil PH tråd, men er det noen som vet når finalen sendes - hvor mange episoder det er igjen? Anonymkode: 05dcf...227 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agent2840 Skrevet 19. april 2016 #572 Del Skrevet 19. april 2016 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke om dette blir i feil PH tråd, men er det noen som vet når finalen sendes - hvor mange episoder det er igjen? Anonymkode: 05dcf...227 Er vel 48 episoder som i tidligere sesonger. Så etter at denne uken er omme, så er vi eksakt halvveis i programmet. Syntes den norske bør følge den danske til neste år, som hadde vel noe sånt som 78 episoder(?) om jeg husker riktig. I tillegg til mer drama og action mellom deltakerne. Men den norske har derimot flere uforutsigbare twister, og det kan vel sånn sett være positivt for spenningen, i og med at det blir vanskeligere å spoile og anta hva som vil skje. (men negativ for spillet i den forstand at produksjonen styrer spillet etter sine prinsipper, og deltakerne har betydelig lite de ellers kan gjøre for å endre resultatet) Endret 19. april 2016 av Agent2840 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Sommerfugl Skrevet 19. april 2016 #573 Del Skrevet 19. april 2016 Dette er mitt drømmescenario. Eileen/Nina tar ut Malin, og setter Celester med Carl Aksel. Da står CA utrygt videre i spillet. Så kommer Mayoo inn, får en fredning og stiller seg med Celester. Da har ikke Øystein noe annet valg enn å spille med Eileen, Jonas, Nina og Mayoo. Den andre alliansen er svake uten Carl Aksel. Så for min del så håper jeg enten Sandra eller Malin ryker ut, rett og slett fordi det er smartest for den andre alliansen. Men hvis Stine ryker ut (noe jeg tror er mer sannsynlig, og mer "trygt" for Eileen/Nina) så er jo det bra også, men ikke bra ift spillet. Malin, Sandra, Carl Aksel og Jørgen står utrolig sterkt med hverandre. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kindagirl Skrevet 19. april 2016 #574 Del Skrevet 19. april 2016 Ser ut som det er Nina som blir dronning:) 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #575 Del Skrevet 19. april 2016 Lurer veldig på hva Eileen synes om at Øystein har sex med Stine. Gleder meg til hoffet til CA begynner å slå sprekker! Anonymkode: f6be6...e07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #576 Del Skrevet 19. april 2016 1 minutt siden, kindagirl skrev: Ser ut som det er Nina som blir dronning:) Hadde vært så forbanna digg om det stemmer Anonymkode: 05dcf...227 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kindagirl Skrevet 19. april 2016 #577 Del Skrevet 19. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hadde vært så forbanna digg om det stemmer Anonymkode: 05dcf...227 Utifra klippet på viaplay om onsdagens episode så virker det sånn. Sandra, Stine og Malin er hvertfall veldig nervøse. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #578 Del Skrevet 19. april 2016 Noen som har sett dagens episode? Hvem var det Øystein hadde seg med i bassenget? Anonymkode: 05dcf...227 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adelia Skrevet 19. april 2016 #579 Del Skrevet 19. april 2016 Helt sykt at Øystein holder på slikt. Skulle ikke mye til før han hadde sex med Stine. Tredje personen han har sex med inne på hotellet. Fint at Eileen får vite det i morn. Ser ut som det er Nina som blir dronning, og det er perfekt! 😃 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #580 Del Skrevet 19. april 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som har sett dagens episode? Hvem var det Øystein hadde seg med i bassenget? Anonymkode: 05dcf...227 Stine. Anonymkode: 13ebf...4f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå