Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 - SPOILERTRÅD

ankara

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingenting skjer med henning. Noen har hatt ett hemmelig oppdrag og tatt ett bilde. Stine sitt er borte.

Anonymkode: 8852b...e4d

Henning oppdaterer CA og co. om alt som har skjedd i Gjengen allianse de første fire ukene. Det var det jeg siktet til.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ingenting skjer med henning. Noen har hatt ett hemmelig oppdrag og tatt ett bilde. Stine sitt er borte.

Noen? Det var vel Niclas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Siden det er han nye som tok bilde, tror dere at han vil stå med Stine og Jonas da ikke får stå med henne? 

Anonymkode: e2355...2e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skal det kun være samme som skjer hver jævla uke? De nye hører på CA og gjør alt han vil. Han skryter av hvor fantastisk han er og han er kongen over alle konger.  Det er et lite håp om at de andre skal få viljen sin og ting går de sin vei, men nei. Herregud, det er så kjedelig. Skulle nesten tro produksjonen har bedt de nye om å gjøre som CA sier.

Anonymkode: 6d83f...59c

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle nesten tro produksjonen har bedt de nye om å gjøre som CA sier.

I know. Helt enig. Tragisk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Begynte å få bittelitt sansen for Sandra igjen, men etter dagens episode hvor man ser hvordan hu snakker om Eileen har jeg ikke det lenger, sikkert bare sjalu som Mikela:P

Anonymkode: e2355...2e8

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den der genseren til Niclas.. Har ikke den sjekket inn på paradise før? Sammen med Mats i sesongen med Aurora og gjengen? :P 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, johma92 skrev:

Den der genseren til Niclas.. Har ikke den sjekket inn på paradise før? Sammen med Mats i sesongen med Aurora og gjengen? :P 

Tror det var en t-skjorte Mats hadde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Stine sitt bilde er borte. Jonas vil da stå uten partner, og kommer til å stille seg bak nina på ett punkt. Forhåpentligvis er det ikke jonas som må sjekke ut på parsplitten i morgen. Tror niklas jatter med Ca. Får håpe at Niklas er en så stor spiller som han sier han er. Hadde troa på at han ble en ny alfahann og bare sparket CA på huet og ræva ut, men slik mandagens episode var så er jeg veldig usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forhåpentligvis er det ikke jonas som må sjekke ut på parsplitten i morgen.

Ingen som sjekker ut før torsdag denne uka.

Og det er en av de "gamle" gutta som ryker. Altså ikke Niclas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ankara skrev:

Ingen som sjekker ut før torsdag denne uka.

Og det er en av de "gamle" gutta som ryker. Altså ikke Niclas.

Håpar det er Henning. 
(Eigentleg håpar eg det er CA, men det blir liksom som å håpe at eg vinn i lotto utan å tippe...)

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Amantheia skrev:

Håpar det er Henning. 
(Eigentleg håpar eg det er CA, men det blir liksom som å håpe at eg vinn i lotto utan å tippe...)

Helt enig i begge punkter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Håper Henning ryker. Han har sunket så i mine øyne. Plutselig bytter han allianse liksom. Douch. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor fikk vi ikke se hvem Sandra skulle parodiere? Og hvem som parodierte henne? Teit.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
46 minutter siden, ankara skrev:

Håper virkelig Carl Aksel mener alvor og sender Henning ut. Da kan Henning være etterpåklok og innse at han aldri burde sviktet Gjengen allianse. Bæsja på leggen, rett og slett. Brødhue. Carl Aksel er i det minste smart, selv om han er en jævla falsk taktiker.

Det hadde vært digg. Alle jentene hans gjør jo som han sier uansett. Neste uke kan Sandra ryke! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som vet når finalen er? 

Anonymkode: 3eb1a...191

vet ikke, men om sesongen blir like lang som ifjor tipper jeg enten 26. mai eller 02. juni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, Hasta skrev:

vet ikke, men om sesongen blir like lang som ifjor tipper jeg enten 26. mai eller 02. juni

Takk for svar😊

Anonymkode: 3eb1a...191

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...