Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Den 7.3.2016 at 10.54, AnonymBruker skrev:

Tine vant sesong 2 med Carl. Iselin og Are var med i sesong 4.

Men synes det var bedre før. Sesong 2 var bra. De hadde fått med mange morsomme folk. Stian var hysterisk. Sesong 4 var å bra. Kunne ikke fordra Andreas og Christina :kjefte: 

Anonymkode: f5a4a...373

Stemmer det! Da var sesong 2 også bra. Egentlig var alle sesongene ganske bra frem til for to år siden. Kommer ikke på noen som var med det året heller. Sluttet å se midt i fordi det var så kjedelig.

Endret av Bond
Gjest bruker83924
Skrevet

Jeg elska og sesong 5, med de snille mot de slemme. Savner Isabel, glenn, Magne, Birger og Kristian Rene. De kunne lage liv og røre.

Gjest Notatboka
Skrevet

Sesong 4 er min favoritt og sesong 5 er en god nummer to. Håper årets sesong blir mer lik de sesongene, de siste åra har det bare blitt dårligere og dårligere..

Skrevet (endret)

Enig med dere. De to siste sesongene har vært kjedelig. Med dumme temauker og en del kjedelig deltagere. Hater at gutta er så forbanna klyser og høye på seg selv. De er jo bare noen små guttevalper. Savner at vi ikke får se så mye av ting de finner på. Slik som vi gjorde før. Nå føler jeg vi bare ser de ligge i senga og sofaen. Savner deltakere som Kristian Rene, Birger, Isabell, Louis, Victoria fra sesong 2 'og Stian, Niklas Vindel,  Carl, Mads fra sesong 1. 

Endret av LeilaS
  • Liker 3
Skrevet

Jeg lurer på hvorfor de ikke velger noen med litt mere personlighet. Alle er så like og dønn kjedelige ofte. Stian/Ballongmannen var kjempe stilig og litt annerledes en de andre.

• Liker 8
Skrevet

Jeg vil vite NÅ om sesongen blir like dårlig som de to siste årene eller om de går tilbake til sånn det var før! 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, super-s skrev:

Jeg vil vite NÅ om sesongen blir like dårlig som de to siste årene eller om de går tilbake til sånn det var før! 

Vel, etter sesong 5, så fikk de nye produksjonsfolk Kanskje der det ligger? Castingen har vært dårlig de to siste årene. Håper de kan la de spille selv og ikke bære noen gjennom hele spillet. Slik som de gjorde med Audun, Pierre og Martine i fjor 

• Liker 5
Skrevet
25 minutter siden, LeilaS skrev:

Vel, etter sesong 5, så fikk de nye produksjonsfolk Kanskje der det ligger? Castingen har vært dårlig de to siste årene. Håper de kan la de spille selv og ikke bære noen gjennom hele spillet. Slik som de gjorde med Audun, Pierre og Martine i fjor 

Ja, var da de fikk nye produksjonsfolk det gikk nedover. Synes jeg husker noen her inne hadde sendt link til tråden fra i fjor, og i så fall håper jeg de har tatt det til seg! Var jo så forutsigbart i fjor. Vi visste jo fra ganske tidlig hvem som kom til å vinne. En ting er at produksjonen bestemmer en del av det som skjer der inne, men i fjor var det så obvious at alt var bestemt på forhånd. 

• Liker 1
Skrevet

Sesong 1, 2 og 5 har vært de beste synes jeg. Åh da var det ordentlig gøy å se på! Sesong 3 ble litt kjedelig da alle var venner og ingenting skjedde. Sesong 4 fikk jeg ikke med meg, så jeg kan ikke si noe om den.. Men etter sesong 5 så har det virkelig bare gått nedover.. 

Skrevet
1 time siden, Rosewood skrev:

Sesong 1, 2 og 5 har vært de beste synes jeg. Åh da var det ordentlig gøy å se på! Sesong 3 ble litt kjedelig da alle var venner og ingenting skjedde. Sesong 4 fikk jeg ikke med meg, så jeg kan ikke si noe om den.. Men etter sesong 5 så har det virkelig bare gått nedover.. 

Sesong 4 var helt grei den, men de kule var ganske stygge med Miguel. Andreas,  Christina og Kristin. Christina spyttet på Miguel og tisset på Kristian Rene mens han var så full at han bare lå i dusjen. Heldigvis vant ingen av mobbe folka.

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, LeilaS skrev:

Sesong 4 var helt grei den, men de kule var ganske stygge med Miguel. Andreas,  Christina og Kristin. Christina spyttet på Miguel og tisset på Kristian Rene mens han var så full at han bare lå i dusjen. Heldigvis vant ingen av mobbe folka.

Hvem vant den sesongen igjen ? :)

Gjest bruker83924
Skrevet (endret)
1 minutt siden, Lady skrev:

Hvem vant den sesongen igjen ? :)

Stian og vida lill. Eller vida lill og miguel, men hun slapp kula. Beste parsermonien ever, etter den med Aurora og Mariell så klart :opplyser:

Endret av ElizabethTaylor
Skrevet
2 minutter siden, ElizabethTaylor skrev:

Stian og vida lill. Eller vida lill og miguel, men hun slapp kula.

Sant det, fulgte ikke med på hele den sesongen. Skal du følge med på årets pH? 

Skrevet (endret)
8 timer siden, The Silence skrev:

Jeg lurer på hvorfor de ikke velger noen med litt mere personlighet. Alle er så like og dønn kjedelige ofte. Stian/Ballongmannen var kjempe stilig og litt annerledes en de andre.

Enig, tenker akkurat det samme. Tror ikke jeg kommer til å se på i år. Har allerede glemt personene fra introduksjonsvideoene.. Alle var helt like og flate. Ingen som skiller seg ut eller noe som helst. Føler på meg at det blir like dårlig som de siste sesongene. Det må da være mulig å plukke ut noen festligere deltagere..

Endret av Lady
  • Liker 3
Gjest bruker83924
Skrevet
6 minutter siden, Lady skrev:

Sant det, fulgte ikke med på hele den sesongen. Skal du følge med på årets pH? 

Blir nok å følger med. Men hvis det er like rævva som i fjor og forfjor, så dropper jeg ut. Enn du?

Annonse
Skrevet
1 minutt siden, ElizabethTaylor skrev:

Blir nok å følger med. Men hvis det er like rævva som i fjor og forfjor, så dropper jeg ut. Enn du?

Kommer nok bare til å se på iblant. Savner den sesongen med Thorbjørn, Daniel Hamnes, Stian, Tine, Stine Marie, Emil, Nicklas Vindel osv. Den var bra. Så mange ulike personer !

• Liker 3
Gjest bruker83924
Skrevet
12 minutter siden, Lady skrev:

Kommer nok bare til å se på iblant. Savner den sesongen med Thorbjørn, Daniel Hamnes, Stian, Tine, Stine Marie, Emil, Nicklas Vindel osv. Den var bra. Så mange ulike personer !

Jeg så aldri den jeg. Det var vel sesong 2 eller 3? PH var mye bedre før, når det var den gamle produksjonen.

Skrevet
4 minutter siden, ElizabethTaylor skrev:

Jeg så aldri den jeg. Det var vel sesong 2 eller 3? PH var mye bedre før, når det var den gamle produksjonen.

Ja, må ha vært en av de første sesongene. Mm.. Visste ikke at de fikk ny produksjon. Så teit :dry:

• Liker 1
Gjest Notatboka
Skrevet

Syns både ph danmark og ph sverige er bedre på å finne ulike, kule personligheter sammenlignet med norge som i de siste sesongene har bestått av flåsete, blærete gutter og kjedelige jenter uten særpreg. Som en over nevnte så har jeg allerede glemt alle fra introduksjonsvideoene, bortsett fra han Carl Axel(?). Og eneste grunnen til at jeg husker den videoen var at jeg ble kvalm av hvor cocky han var.

Gjest Rose11
Skrevet

Sesong 2 var en skikkelig bra sesong. Med Tine, Niklas Vindel, Emil, Petter, Stine Marie osv. Det var ikke så mye spilling og taktikk med, men castingen var veldig bra. Mange forskjellige typer og morsomme folk. Må ha vært den sesongen og sesong 6 hvor jeg er fornøyd med vinnerene. Sesong 5 var å bra. The Birger show :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...