Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Anbefalte innlegg

Skrevet

Seriøst skuffet over guttene.. Veldig rar blanding, og ingen hunks

Anonymkode: 1e38f...a1b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg merker at jeg tenkte etter å ha sett videoene: er det virkelig denne veien meneskeheten går `??:fnise:

• Liker 3
Skrevet

Herregud for en gjeng de har med i år.. Likte egentlig ingen av jentene, guttene fremstår jo like kvalme som før :fnise:  Syns det er så utrolig stor forskjell fra portretbildene til jentene til hvordan de EGENTLIG ser ut i intervjuet. Syns hun Eileen så veldig pen og kanskje litt smart ut på bildet, men på intervjuet så ansiktet utrolig fake ut, og hun virka egentlig litt blåst, merker jeg irriterer meg over det der MMMM, MMMM, MMMM. Guttene var ihvertfall IKKE kjekke :laugh:  Norge og PH deltakere ass..

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet når klokken det vises? Blir det 22.30 som i fjor?

Anonymkode: 5d772...431

Skrevet (endret)
Den 29.2.2016 at 16.12, Sitronmelis skrev:

Herregud for en gjeng de har med i år.. Likte egentlig ingen av jentene, guttene fremstår jo like kvalme som før :fnise:  Syns det er så utrolig stor forskjell fra portretbildene til jentene til hvordan de EGENTLIG ser ut i intervjuet. Syns hun Eileen så veldig pen og kanskje litt smart ut på bildet, men på intervjuet så ansiktet utrolig fake ut, og hun virka egentlig litt blåst, merker jeg irriterer meg over det der MMMM, MMMM, MMMM. Guttene var ihvertfall IKKE kjekke :laugh:  Norge og PH deltakere ass..

Men jeg må jo gi det en sjanse og se hvordan sesongen blir. Håper bare det ikke blir mobbing og utfrysninger med. Synes ikke det er noe gøy å se på. Gutta er ALT for unge og på alder mrd lillebror. Eileen var pen på bildet ja.

Endret av Bond
AnonymBruker
Skrevet

Husker at jeg synes folk var veeldig annerledes etterhvert som programmet gikk, enn det jeg hadde sett for meg etter å ha sett de små intervjuene! Så håper at det blir slik i år også :) Men synes virkelig at både danskene og svenskene er bedre på deltagere, håper bare at det kommer inn mange nye og ikke bare gamle som blir sendt inn iløpet av årets sesong! GLEDER MEG!! 

Anonymkode: 025f3...160

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Husker at jeg synes folk var veeldig annerledes etterhvert som programmet gikk, enn det jeg hadde sett for meg etter å ha sett de små intervjuene! Så håper at det blir slik i år også :) Men synes virkelig at både danskene og svenskene er bedre på deltagere, håper bare at det kommer inn mange nye og ikke bare gamle som blir sendt inn iløpet av årets sesong! GLEDER MEG!! 

Anonymkode: 025f3...160

Gamle deltakere kommer nok til å bli sendt inn igjen  (sånn er det hver sesong) men trenger ikke å sende inn en hel haug. Holder med 2 stykker. I fjor ble jo alle sendt inn igjen hele tiden. Lurer på om det var få som meldte seg på?

Anonymkode: db34b...155

• Liker 4
Skrevet

Jeg tipper gutten er Carl Aksel og jentene står jeg mellom Synøve, Mikaela og Henriette

AnonymBruker
Skrevet

Har Imme skiftet navn på instagram? Finner hun ikke. 

Anonymkode: 1e38f...a1b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er litt fascinerende med denne fitnesstrenden. Av årets jenter er 5 av 6 skikkelige treningsjenter. Av typen som legger ut fitness-quotes, masse rumpebilder, tydelig opptatt av muskler, trener MYE og har synlige muskler.

Litt skremmende utvikling. Sunt at folk trener, men det tar jo helt av med dette fokuset. Det gjenspeiler vel bare trenden ellers i samfunnet, tviler på at PH bevisst har gått etter fitnessjenter. I min aldersgruppe (slutten av 20-årene) trener mange, men mer type gruppetimer, jogging osv. Ingen legger ut squatsbilder av rumpa si på Instagram ihvertfall:p 

Sammenliknet med f.eks sesong 1 var det ingen pumping og muskler i fokus hos jentene. Igjen; jeg finner det fascinerende og litt trist hvor vanlig det har blitt med det ekstreme kroppsfokuset. Snart kommer 50% av norske jenter i tenårene/tidlig tjueårene å stå på bikinifitness-scena:p SÅ vanlig har det blitt.

Anonymkode: 8bb6c...ac8

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det er litt fascinerende med denne fitnesstrenden. Av årets jenter er 5 av 6 skikkelige treningsjenter. Av typen som legger ut fitness-quotes, masse rumpebilder, tydelig opptatt av muskler, trener MYE og har synlige muskler.

Litt skremmende utvikling. Sunt at folk trener, men det tar jo helt av med dette fokuset. Det gjenspeiler vel bare trenden ellers i samfunnet, tviler på at PH bevisst har gått etter fitnessjenter. I min aldersgruppe (slutten av 20-årene) trener mange, men mer type gruppetimer, jogging osv. Ingen legger ut squatsbilder av rumpa si på Instagram ihvertfall:p 

Sammenliknet med f.eks sesong 1 var det ingen pumping og muskler i fokus hos jentene. Igjen; jeg finner det fascinerende og litt trist hvor vanlig det har blitt med det ekstreme kroppsfokuset. Snart kommer 50% av norske jenter i tenårene/tidlig tjueårene å stå på bikinifitness-scena:p SÅ vanlig har det blitt.

Men hva har da skjedd med kroppene på de introduksjonsvideoene? For da jeg så de så tenkte jeg at det var deilig at de har valgt jenter som har helt vanlige kropper.

Anonymkode: d99f3...470

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hva har da skjedd med kroppene på de introduksjonsvideoene? For da jeg så de så tenkte jeg at det var deilig at de har valgt jenter som har helt vanlige kropper.

Anonymkode: d99f3...470

Sjekk IG-en deres så får du et annet inntrykk. Enig i at alle kroppene ikke lyste fitness (utenom Synøve som hadde rimelig harde armer syns jeg), men FOKUSET deres er tydeligvis fitness og muskler. Jenter med litt fett på kroppen får uansett ikke tydelige muskler, men det betyr ikke at de ikke er besatt av trening. Sånn som hun som trente 9 ganger i uken:ph34r:

Skrevet

Gleder meg til å se om han Carl Aksel klarer å føre en samtale med andre :fnise: Var ikke mye sammenhengene i videoen hans:fnise: 

Skrevet

Kjenner hun ene. Dette blir morsomt :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken sesong synes dere har vært best til nå? Jeg synes sesong 5. Man kan si hva man vil om Kristian Rene og Tina, men de lagde i alle fall liv der inne. Jeg synes det var gøy når det var de onde mot de gode.  Han Erik som var fra bygda og kalte damer for kviger :fnise:  For en raring. 

Anonymkode: f5a4a...373

• Liker 5
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken sesong synes dere har vært best til nå? Jeg synes sesong 5. Man kan si hva man vil om Kristian Rene og Tina, men de lagde i alle fall liv der inne. Jeg synes det var gøy når det var de onde mot de gode.  Han Erik som var fra bygda og kalte damer for kviger :fnise:  For en raring. 

Åh, den var gøy! Jeg likte sesong 4 best, men 5 var også ganske morsom. Synes egentlig det bare har gått nedover siden det :fnise:

Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg husker ikke nok av alle sesongene til å huske hvem som var med når, men Tina- og Kristian René-sesongen var bra. Var provosert igjennom hele sesongen, men det er jo sånn det skal være. Likte også sesongen der Tine, Iselin og Are var med i (eller var Tine i samme sesong som dem?). Håper årets sesong blir like spennende som de var før!

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Tine vant sesong 2 med Carl. Iselin og Are var med i sesong 4.

Men synes det var bedre før. Sesong 2 var bra. De hadde fått med mange morsomme folk. Stian var hysterisk. Sesong 4 var å bra. Kunne ikke fordra Andreas og Christina :kjefte: 

Endret av Bond
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...