AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #5761 Skrevet 31. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde klart å unngått det bildet med spoiler som har kommet ut. Vært veldig lite på nettet og på sider jeg har tenkt det var noe spoiler. Dum som jeg er slutta jeg ikke på Face, så da vet jeg hvem som vinner... Så dårlig gjort å spoile sånn!!! Anonymkode: 129b5...331 Tror folk hat en slags fetisj jeg. At de blir tent av å spoile. Dårlig gjort er det. De må ha et trist og stakkarslig liv som må holde på sånn. Anonymkode: f5a4a...373 6
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #5762 Skrevet 31. mai 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Syns det er helt forståelig at de ville ha ut Jonas. Nina har jo klart å lage seg mange "fiender" på kort tid (Eileen og Mikela), og når Nina backstabbet de eneste vennene sine på hotellet er det heller ikke rart at mange har lyst til å ta henne i forsvar. Det er konsekvensene av spillet hun og Jonas har spilt. Anonymkode: ce1db...897 Jonas har spilt? Ærlig talt. Det var Nina som sendte ut Eileen (noe som for øvrig var ganske forståelig). Det var Nina som ikke ga den siste amuletten til Mikela. Hvordan i alle dager klarer du å legge disse valgene over på Jonas? Anonymkode: b4268...6dd 7
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #5763 Skrevet 31. mai 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror folk hat en slags fetisj jeg. At de blir tent av å spoile. Dårlig gjort er det. De må ha et trist og stakkarslig liv som må holde på sånn. Anonymkode: f5a4a...373 De synes det er morsomt fordi dere reagerer på denne måten. Jeg skjønner at det er kjedelig, men når det blir så sterke reaksjoner, og i tillegg noen som skriver at de ikke har sett bildet, er det egentlig ikke så rart at bildet blir postet flere ganger. Nå er det gjort, og den som står med skylden er jo PH Norge selv. De som ikke vil se bildet bør holde seg unna disse trådene og andre arenaer der dette kan dukke opp. Anonymkode: b4268...6dd 3
Ardwinna Skrevet 31. mai 2016 #5764 Skrevet 31. mai 2016 Hva om bildet er lureri fra TV3? Hva om alle nå tror at de vet hvem vinnerne er og så får de seg en stor overraskelse på torsdag? (Lov å håpe for dem som har fått slengt bildet i fjeset) 1
Thatsme Skrevet 31. mai 2016 #5765 Skrevet 31. mai 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jonas har spilt? Ærlig talt. Det var Nina som sendte ut Eileen (noe som for øvrig var ganske forståelig). Det var Nina som ikke ga den siste amuletten til Mikela. Hvordan i alle dager klarer du å legge disse valgene over på Jonas? Anonymkode: b4268...6dd Når Nina snakket om valgene hun tok i forhold til svarteboken sa hun jo at "ingen visste at det var meg, bortsett fra Jonas da" , så det er vel litt naivt å tenke at de ikke har vært sammen om de aller fleste avgjørelsene. 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #5766 Skrevet 31. mai 2016 Daniel har vært der i TRE uker!! At han ble overrasket over å få smykket, det skjønner jeg! Selv han forstår at han ikke fortjente det. Jonas var en verdig vinner og denne sesongen er virkelig den mest tragiske jeg har vært borti. Jeg har ikke sett spoiler om hvem som vinner, men kan like gjerne bare lete det opp nå, for om det er slik denne uken ser ut, så kan det være det samme. Og selv ute av sesongen får vi høre Mirela banne 15 ganger i løpet av en scene. LÆR DEG Å SNAKKE ORDENTLIG! Anonymkode: 68faf...173 4
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #5767 Skrevet 31. mai 2016 9 minutter siden, Thatsme skrev: Når Nina snakket om valgene hun tok i forhold til svarteboken sa hun jo at "ingen visste at det var meg, bortsett fra Jonas da" , så det er vel litt naivt å tenke at de ikke har vært sammen om de aller fleste avgjørelsene. Alle vet jo at Nina tar sine egne valg. At Jonas vet om valgene innebærer jo ikke at han har tatt valgene. Selv om Jonas muligens visste at Nina hadde svarteboken, noe jeg ikke har fått med meg, har de jo ikke diskutert valgene. Det var jo et hemmelig oppdrag. Dersom Nina hadde diskutert hvem hun skulle velge med Jonas hadde oppdraget hennes vært avslørt og hun hadde fått en straff. Anonymkode: b4268...6dd 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #5768 Skrevet 31. mai 2016 36 minutter siden, Ardwinna skrev: Hva om bildet er lureri fra TV3? Hva om alle nå tror at de vet hvem vinnerne er og så får de seg en stor overraskelse på torsdag? (Lov å håpe for dem som har fått slengt bildet i fjeset) Tviler. Anonymkode: f5a4a...373
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #5769 Skrevet 31. mai 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle vet jo at Nina tar sine egne valg. At Jonas vet om valgene innebærer jo ikke at han har tatt valgene. Selv om Jonas muligens visste at Nina hadde svarteboken, noe jeg ikke har fått med meg, har de jo ikke diskutert valgene. Det var jo et hemmelig oppdrag. Dersom Nina hadde diskutert hvem hun skulle velge med Jonas hadde oppdraget hennes vært avslørt og hun hadde fått en straff. Anonymkode: b4268...6dd Jo, Jonas visste at hun hadde svarteboken fra dagen hun fikk den. Dette sa jo Nina da det ble avslørt. Såklart har de snakket sammen om valgene. Alle skjønner jo det.. Er kjempeglad på vinnerparet sine vegne - hurra :D Anonymkode: 8665d...7a6 2
smalls Skrevet 31. mai 2016 #5770 Skrevet 31. mai 2016 Men er det slik at de som har vært der lengst er de mest verdige vinnerene? Daniel kan jo ikke noe for han kom så seint inn, men jeg synes også Jonas fortjente det mer enn Daniel. Men likevel så er det vel casting folka som bestemmer når de skal sjekke inn. De tar vel med de mest spennende og gøye folka i start castet. Men Daniel og Malin er sjanseløse. 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #5771 Skrevet 31. mai 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo, Jonas visste at hun hadde svarteboken fra dagen hun fikk den. Dette sa jo Nina da det ble avslørt. Såklart har de snakket sammen om valgene. Alle skjønner jo det.. Er kjempeglad på vinnerparet sine vegne - hurra :D Anonymkode: 8665d...7a6 Kan du ha deg til helvete vekk med den jævla spoilingen din?? Anonymkode: 47e46...b14 4
Sitronmelis Skrevet 31. mai 2016 #5772 Skrevet 31. mai 2016 Men herregud det er et SPILL!! Når i helvete skal folk skjønne dette? Gjelder forøvrig de bitre deltakerne i juryen. Aldri sett makan til bitre folk! Virker som at de har glemt at PH er et spill og ikke et badehotell hvor man bare kan slappe av og seile gjennom uke etter uke. 12
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #5773 Skrevet 31. mai 2016 39 minutter siden, Sitronmelis skrev: Men herregud det er et SPILL!! Når i helvete skal folk skjønne dette? Gjelder forøvrig de bitre deltakerne i juryen. Aldri sett makan til bitre folk! Virker som at de har glemt at PH er et spill og ikke et badehotell hvor man bare kan slappe av og seile gjennom uke etter uke. Enig. Anonymkode: db34b...155 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #5774 Skrevet 31. mai 2016 1 time siden, Ardwinna skrev: Hva om bildet er lureri fra TV3? Hva om alle nå tror at de vet hvem vinnerne er og så får de seg en stor overraskelse på torsdag? (Lov å håpe for dem som har fått slengt bildet i fjeset) Jeg har også vært innom den tanken. Men tror ikke TV3 er smarte nok til å legge opp til noe sånt. De mister jo antagelig seere på dette, siden mange nå vet hvem som vinner og spenningen har forsvunnet. Anonymkode: 129b5...331 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #5775 Skrevet 31. mai 2016 Admin: er det ikke mulig å utestenge folk som driver med spoiling? Det at man risikerer utestengelse for sånt kan kanskje virke preventivt også. Anonymkode: 47e46...b14 4
Thatsme Skrevet 31. mai 2016 #5776 Skrevet 31. mai 2016 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du ha deg til helvete vekk med den jævla spoilingen din?? Anonymkode: 47e46...b14 Hvor er spoileren her? 4
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #5777 Skrevet 31. mai 2016 Et øyeblikk siden, Thatsme skrev: Hvor er spoileren her? Det er i hvert fall nokså tydelig av vedkommendes innlegg hvem som ikke vinner, synes du ikke? Anonymkode: 47e46...b14 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #5778 Skrevet 31. mai 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Admin: er det ikke mulig å utestenge folk som driver med spoiling? Det at man risikerer utestengelse for sånt kan kanskje virke preventivt også. Anonymkode: 47e46...b14 @Bond kan du svare på dette? Eller kan noen som ikke har noe imot å skrive under nick ta det opp i Ris og ros? Anonymkode: 47e46...b14 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #5779 Skrevet 31. mai 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: @Bond kan du svare på dette? Eller kan noen som ikke har noe imot å skrive under nick ta det opp i Ris og ros? Anonymkode: 47e46...b14 Jeg har spurt om det, men innlegget mitt ble bare slettet. Anonymkode: db34b...155
Thatsme Skrevet 31. mai 2016 #5780 Skrevet 31. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er i hvert fall nokså tydelig av vedkommendes innlegg hvem som ikke vinner, synes du ikke? Anonymkode: 47e46...b14 Det om Jonas var jo om han spiller et spill eller ikke, og om han er like delaktig i Nina's valg og ikke. Det har vel ikke noe med finalen å gjøre..? Mulig jeg er helt tard, men jeg tok det som om det med Jonas og det med gratulasjonene var to vidt forskjellige ting. Beklager det. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå