Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis Jonas ryker...

Hvorfor fortjener Daniel det mer? Fyren fortjener jo det LATTERLIG mye mindre enn Jonas.

Anonymkode: e8ed0...214

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der fikk de endelig ut Jonas :roll: 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, smalls skrev:

Der fikk de endelig ut Jonas :roll: 

Endelig faktisk

AnonymBruker
Skrevet

Utrolig skuffende at Jonas ble sendt ut. Juryen burde beholdt de sterkeste og mest verdige vinnerne. Ikke sende ut en god fyr som har vært der siden dag 1. Den som skulle ha sjekket ut i dag var Daniel.

Anonymkode: 2a5e2...2b8

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Synes dere Jørgen har fine øyne?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja absolutt. Desverre er ikke personligheten like pen. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Men er det hans ekte øyenfarge? Ser litt unaturlig ut på ham

Anonymkode: d99e7...ad8

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, The Silence skrev:

Ja absolutt. Desverre er ikke personligheten like pen. 

De fineste på hotellet?

Synes du han er den kjekkeste av guttene der?

Skrevet (endret)

Jeg tipper absolutt alle bortsett fra Sandra smadrer den kula i bakken umiddelbart i morgen. Kommer til å bli helt sykt. Så spørs det vel bare hvem som er raskest. 

Juryen er en forbanna smålig gjeng med bitre tapere. Alle vet at Jonas er like verdig som Øystein, og når det gjelder finaleuken så må man kunne legge bitterheten vekk og faktisk se på hvem som fortjener det mest. Drittunger alle sammen. 

Endret av Kassiopeia
  • Liker 19
Skrevet
16 minutter siden, Kassiopeia skrev:

Jeg tipper absolutt alle bortsett fra Sandra smadrer den kula i bakken umiddelbart i morgen. Kommer til å bli helt sykt. Så spørs det vel bare hvem som er raskest. 

Juryen er en forbanna smålig gjeng med bitre tapere. Alle vet at Jonas er like verdig som Øystein, og når det gjelder finaleuken så må man kunne legge bitterheten vekk og faktisk se på hvem som fortjener det mest. Drittunger alle sammen. 

Enig. CA er nok veldig fornøyd med å endelig få ut Jonas. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Tråden ryddet for spoilere, personangrep, avsporinger samt svar til disse innlegg. 

Bond, forumansvarlig

/ed - tråden ryddet for nye spekulasjoner og avsporinger. Spørsmål og kommentarer på moderering tas på PM eller Ris og Ros. 

Endret av Bond
Skrevet
43 minutter siden, super-s skrev:

Samme her! Fjoh.

Er det mange her som fortsatt ikke vet noe? Og hvordan kom egentlig spoileren ut?

Jeg aner ingenting og har ikke sett det berømte bildet som alle snakker om. Heldigvis! Men jeg kjenner at det nærmest er med hjertet i halsen at jeg stikker innom tråden her.

Jeg skjønner at de falne englene ville omrokkere på deltakerne, både fordi de hadde lyst til å "fucke opp" men også fordi de aner en mulighet til å få så mange som mulig til å ønske å bytte ut partneren sin. Tror nok spesielt Caksel og Eileen ser muligheten for å komme inn igjen. Men at de er litt bitre, det tror jeg nok. Forbaska at Jonas ble sendt ut nå, så håper han får sjansen til å komme inn igjen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Ardwinna skrev:

Jeg aner ingenting og har ikke sett det berømte bildet som alle snakker om. Heldigvis! Men jeg kjenner at det nærmest er med hjertet i halsen at jeg stikker innom tråden her.

Jeg skjønner at de falne englene ville omrokkere på deltakerne, både fordi de hadde lyst til å "fucke opp" men også fordi de aner en mulighet til å få så mange som mulig til å ønske å bytte ut partneren sin. Tror nok spesielt Caksel og Eileen ser muligheten for å komme inn igjen. Men at de er litt bitre, det tror jeg nok. Forbaska at Jonas ble sendt ut nå, så håper han får sjansen til å komme inn igjen.

Hold deg unna tråden!

Anonymkode: 33445...e3e

AnonymBruker
Skrevet

Tror flere kommer til å slippe kulene i morgen eller kanskje alle. Juryen gjorde et smart valg. 

Anonymkode: db34b...155

Skrevet

Wow, så utrolig bitre de falne englene må være siden de valgte å sende ut Jonas. Det er virkelig den dårligste sesongen av PH så langt. 

Jonas må være den mest verdige vinneren der inne, det så vi jo på utgangstalen hans; ikke et eneste vondt ord om noen, ikke noe snakk om skittent spill - ingenting! Om jeg husker rett, er det veeeeldig få som har gått ut på en så verdig måte. Har ikke sett spoileren på hvem som vinner, men det er egentlig irrelevant for min del, for nå er det egentlig ett fett hvem som vinner (Nina kommer jo ikke til å vinne regner jeg med, desverre). Regner med Carl Aksel kommer inn igjen, siden produksjonen har prøvd å redde han hver gang han har vært i fare. Pappagutten som sikkert har kjempebruk for de pengene. Måtte jo få finansiert den der "musikkkarrieren" sin på et vis. 

Synd jeg har brukt så mye tid på denne sesongen (det er jo bortkasta tid uansett - men nå føltes det ENNÅ mer bortkasta). Tror jeg holder meg til den danske og svenske versjonen heretter. 

• Liker 10
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hold deg unna tråden!

Takk for tipset/formaningen.

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Ardwinna skrev:

Takk for tipset/formaningen.

Det har allerede blitt spoilt mye i denne tråden, og trollene kommer garantert inn igjen :(

AnonymBruker
Skrevet

Syns det er helt forståelig at de ville ha ut Jonas. Nina har jo klart å lage seg mange "fiender" på kort tid (Eileen og Mikela), og når Nina backstabbet de eneste vennene sine på hotellet er det heller ikke rart at mange har lyst til å ta henne i forsvar. Det er konsekvensene av spillet hun og Jonas har spilt. 

Anonymkode: ce1db...897

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Ha ha

Det er selvfølgelig bare de som har blitt sendt ut av Hoffet som har lov til å være bitre. Dere håpet jo at Lekka og Nicklas skulle komme  inn igjen for å hevne seg.

Neida de som ble dolket i ryggen av Nina og Jonas har ikke lov å føle seg sviktet.

Anonymkode: 4fda2...fdb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde klart å unngått det bildet med spoiler som har kommet ut. Vært veldig lite på nettet og på sider jeg har tenkt det var noe spoiler. Dum som jeg er slutta jeg ikke på Face, så da vet jeg hvem som vinner... Så dårlig gjort å spoile sånn!!! 

Anonymkode: 129b5...331

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...