AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #5741 Skrevet 30. mai 2016 Hvis Jonas ryker... Hvorfor fortjener Daniel det mer? Fyren fortjener jo det LATTERLIG mye mindre enn Jonas. Anonymkode: e8ed0...214 4
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #5743 Skrevet 30. mai 2016 1 minutt siden, smalls skrev: Der fikk de endelig ut Jonas Endelig faktisk Anonymkode: e8ed0...214
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #5744 Skrevet 30. mai 2016 Utrolig skuffende at Jonas ble sendt ut. Juryen burde beholdt de sterkeste og mest verdige vinnerne. Ikke sende ut en god fyr som har vært der siden dag 1. Den som skulle ha sjekket ut i dag var Daniel. Anonymkode: 2a5e2...2b8 9
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #5745 Skrevet 30. mai 2016 Synes dere Jørgen har fine øyne? Anonymkode: e8ed0...214
Hattivatti Skrevet 30. mai 2016 #5746 Skrevet 30. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes dere Jørgen har fine øyne? Anonymkode: e8ed0...214 Ja absolutt. Desverre er ikke personligheten like pen. 4
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #5747 Skrevet 30. mai 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes dere Jørgen har fine øyne? Anonymkode: e8ed0...214 Ja. Men er det hans ekte øyenfarge? Ser litt unaturlig ut på ham Anonymkode: d99e7...ad8
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #5748 Skrevet 30. mai 2016 Et øyeblikk siden, The Silence skrev: Ja absolutt. Desverre er ikke personligheten like pen. De fineste på hotellet? Synes du han er den kjekkeste av guttene der? Anonymkode: e8ed0...214
Kassiopeia Skrevet 30. mai 2016 #5749 Skrevet 30. mai 2016 (endret) Jeg tipper absolutt alle bortsett fra Sandra smadrer den kula i bakken umiddelbart i morgen. Kommer til å bli helt sykt. Så spørs det vel bare hvem som er raskest. Juryen er en forbanna smålig gjeng med bitre tapere. Alle vet at Jonas er like verdig som Øystein, og når det gjelder finaleuken så må man kunne legge bitterheten vekk og faktisk se på hvem som fortjener det mest. Drittunger alle sammen. Endret 30. mai 2016 av Kassiopeia 19
smalls Skrevet 30. mai 2016 #5750 Skrevet 30. mai 2016 16 minutter siden, Kassiopeia skrev: Jeg tipper absolutt alle bortsett fra Sandra smadrer den kula i bakken umiddelbart i morgen. Kommer til å bli helt sykt. Så spørs det vel bare hvem som er raskest. Juryen er en forbanna smålig gjeng med bitre tapere. Alle vet at Jonas er like verdig som Øystein, og når det gjelder finaleuken så må man kunne legge bitterheten vekk og faktisk se på hvem som fortjener det mest. Drittunger alle sammen. Enig. CA er nok veldig fornøyd med å endelig få ut Jonas. 1
Gjest Bond Skrevet 30. mai 2016 #5751 Skrevet 30. mai 2016 (endret) Tråden ryddet for spoilere, personangrep, avsporinger samt svar til disse innlegg. Bond, forumansvarlig /ed - tråden ryddet for nye spekulasjoner og avsporinger. Spørsmål og kommentarer på moderering tas på PM eller Ris og Ros. Endret 30. mai 2016 av Bond
Ardwinna Skrevet 30. mai 2016 #5752 Skrevet 30. mai 2016 43 minutter siden, super-s skrev: Samme her! Fjoh. Er det mange her som fortsatt ikke vet noe? Og hvordan kom egentlig spoileren ut? Jeg aner ingenting og har ikke sett det berømte bildet som alle snakker om. Heldigvis! Men jeg kjenner at det nærmest er med hjertet i halsen at jeg stikker innom tråden her. Jeg skjønner at de falne englene ville omrokkere på deltakerne, både fordi de hadde lyst til å "fucke opp" men også fordi de aner en mulighet til å få så mange som mulig til å ønske å bytte ut partneren sin. Tror nok spesielt Caksel og Eileen ser muligheten for å komme inn igjen. Men at de er litt bitre, det tror jeg nok. Forbaska at Jonas ble sendt ut nå, så håper han får sjansen til å komme inn igjen. 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #5753 Skrevet 30. mai 2016 2 minutter siden, Ardwinna skrev: Jeg aner ingenting og har ikke sett det berømte bildet som alle snakker om. Heldigvis! Men jeg kjenner at det nærmest er med hjertet i halsen at jeg stikker innom tråden her. Jeg skjønner at de falne englene ville omrokkere på deltakerne, både fordi de hadde lyst til å "fucke opp" men også fordi de aner en mulighet til å få så mange som mulig til å ønske å bytte ut partneren sin. Tror nok spesielt Caksel og Eileen ser muligheten for å komme inn igjen. Men at de er litt bitre, det tror jeg nok. Forbaska at Jonas ble sendt ut nå, så håper han får sjansen til å komme inn igjen. Hold deg unna tråden! Anonymkode: 33445...e3e
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #5754 Skrevet 30. mai 2016 Tror flere kommer til å slippe kulene i morgen eller kanskje alle. Juryen gjorde et smart valg. Anonymkode: db34b...155
bettypaige Skrevet 30. mai 2016 #5755 Skrevet 30. mai 2016 Wow, så utrolig bitre de falne englene må være siden de valgte å sende ut Jonas. Det er virkelig den dårligste sesongen av PH så langt. Jonas må være den mest verdige vinneren der inne, det så vi jo på utgangstalen hans; ikke et eneste vondt ord om noen, ikke noe snakk om skittent spill - ingenting! Om jeg husker rett, er det veeeeldig få som har gått ut på en så verdig måte. Har ikke sett spoileren på hvem som vinner, men det er egentlig irrelevant for min del, for nå er det egentlig ett fett hvem som vinner (Nina kommer jo ikke til å vinne regner jeg med, desverre). Regner med Carl Aksel kommer inn igjen, siden produksjonen har prøvd å redde han hver gang han har vært i fare. Pappagutten som sikkert har kjempebruk for de pengene. Måtte jo få finansiert den der "musikkkarrieren" sin på et vis. Synd jeg har brukt så mye tid på denne sesongen (det er jo bortkasta tid uansett - men nå føltes det ENNÅ mer bortkasta). Tror jeg holder meg til den danske og svenske versjonen heretter. 10
Ardwinna Skrevet 30. mai 2016 #5756 Skrevet 30. mai 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hold deg unna tråden! Anonymkode: 33445...e3e Takk for tipset/formaningen.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #5757 Skrevet 30. mai 2016 Et øyeblikk siden, Ardwinna skrev: Takk for tipset/formaningen. Det har allerede blitt spoilt mye i denne tråden, og trollene kommer garantert inn igjen Anonymkode: 33445...e3e
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #5758 Skrevet 30. mai 2016 Syns det er helt forståelig at de ville ha ut Jonas. Nina har jo klart å lage seg mange "fiender" på kort tid (Eileen og Mikela), og når Nina backstabbet de eneste vennene sine på hotellet er det heller ikke rart at mange har lyst til å ta henne i forsvar. Det er konsekvensene av spillet hun og Jonas har spilt. Anonymkode: ce1db...897 10
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #5759 Skrevet 31. mai 2016 Ha ha Det er selvfølgelig bare de som har blitt sendt ut av Hoffet som har lov til å være bitre. Dere håpet jo at Lekka og Nicklas skulle komme inn igjen for å hevne seg. Neida de som ble dolket i ryggen av Nina og Jonas har ikke lov å føle seg sviktet. Anonymkode: 4fda2...fdb
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #5760 Skrevet 31. mai 2016 Jeg hadde klart å unngått det bildet med spoiler som har kommet ut. Vært veldig lite på nettet og på sider jeg har tenkt det var noe spoiler. Dum som jeg er slutta jeg ikke på Face, så da vet jeg hvem som vinner... Så dårlig gjort å spoile sånn!!! Anonymkode: 129b5...331 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå