Linnpinn9 Skrevet 27. mai 2016 #5621 Skrevet 27. mai 2016 Fikk vondt av Mikela i går. Hun var jo ganske fucked. Synes det var dårlig gjort av Nina å si de var helt enig om valget. Kunne heller si de var uenig men måtte bestemme seg og de trakk lodd. Noe lignende. Nina og Mikela var jo tross alt i samme gruppe. Hadde blitt skuffet jeg å. Men er det slik at den som slipper kula først får bytte partner? 12
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2016 #5622 Skrevet 27. mai 2016 1 minutt siden, Linnpinn9 skrev: Fikk vondt av Mikela i går. Hun var jo ganske fucked. Synes det var dårlig gjort av Nina å si de var helt enig om valget. Kunne heller si de var uenig men måtte bestemme seg og de trakk lodd. Noe lignende. Nina og Mikela var jo tross alt i samme gruppe. Hadde blitt skuffet jeg å. Men er det slik at den som slipper kula først får bytte partner? Jeg forstår ikke valget. Jeg synes også det var rart at vi ikke fikk se Ninas begrunnelse for valget. Anonymkode: b4268...6dd 1
ssophie Skrevet 27. mai 2016 #5623 Skrevet 27. mai 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som vet med sikkerhet om Eileen har botox i leppa? (Ikke spekulasjoner - om noen har hørt/lest fra Eileen selv) Anonymkode: 9a36f...0b4 http://www.seher.no/kjendis/tok-silikon-i-brystene-n-m-ned-f-r-paradise-hotel-85204 I denne artikkelen står det: "Brystene er ikke det eneste Eileen har endret på. Hun avslører at hun også har fylte lepper, vippe-extensions og tatoverte bryn."
Ms.Sommerfugl Skrevet 27. mai 2016 #5624 Skrevet 27. mai 2016 Dette er jo spekulasjon, men kan det tenkes at Nina valgte å ikke gi Mikela sitteplass fordi hun heller vil ha Mikelas stemme i finalen? Nina ser jo for seg at hun sitter i finalen, og da er det jo lurest og ha sine allierte/venner i juryen. Nå er altså Mikela, Eileen, Stine og Celester i juryen. Dvs (mest sannsynlig) 4 stemmer i en finale. Stine sa jo at hun faktisk håpet Nina og Jonas vant, så hun ville nok stemt på dem. Men det ser ut som fler enn to kuler går i bakken, så om noen av deltakerne der inne ryker på mandag så forklarer jo det litt. Hvis f.eks Jørgen eller Jonas ryker på mandag. Vil også si hvor ufattelig teit det er at juryen skal ha sånn utkledning. Mørke rundt øynene, og mørke klær som om de kommer rett fra en heavy bytur... 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2016 #5625 Skrevet 27. mai 2016 Nina sa jo hun ville Jonas skulle stå med Malin for han ville stå sterkere med henne enn med Mikela i en finale. Dessverre klarte de å lure Jonas og Nina til å tro Jonas kunne stå trygt bak Malin. Anonymkode: f5a4a...373
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2016 #5626 Skrevet 27. mai 2016 Ingen som reagerte på at Mikela skrev på speilet at "Øystein måtte vinne hele greia" eller noe? For å sitere Mikela "hva faaaaaaaan?" hun som har snakket om hvor kvalm hun blir av han og hvor mye han irriterer hun i alle de uker hun har vært der.. Har jeg gått glipp av noe? Misforstått? Anonymkode: 36858...a96 17
t666 Skrevet 27. mai 2016 #5627 Skrevet 27. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ingen som reagerte på at Mikela skrev på speilet at "Øystein måtte vinne hele greia" eller noe? For å sitere Mikela "hva faaaaaaaan?" hun som har snakket om hvor kvalm hun blir av han og hvor mye han irriterer hun i alle de uker hun har vært der.. Har jeg gått glipp av noe? Misforstått? Anonymkode: 36858...a96 Mikela bytter jo mening om folk ganske fort - gikk fra å hate til å elske Eileen, sa at hun hadde blitt kjempeglad i Malin, etc. Og jeg tror ikke Nina får hennes stemme etter denne uken. 7
Gjest Rose11 Skrevet 27. mai 2016 #5628 Skrevet 27. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ingen som reagerte på at Mikela skrev på speilet at "Øystein måtte vinne hele greia" eller noe? For å sitere Mikela "hva faaaaaaaan?" hun som har snakket om hvor kvalm hun blir av han og hvor mye han irriterer hun i alle de uker hun har vært der.. Har jeg gått glipp av noe? Misforstått? Anonymkode: 36858...a96 Det var vel bare for å irritere Nina sikkert.
helloAdele Skrevet 27. mai 2016 #5629 Skrevet 27. mai 2016 11 timer siden, kindagirl skrev: Håper Daniel kaster kulen i bakken..Før Nina:o Så tar han med seg stine eller celester til finalen:p Hvor kommer det at Daniel og Stine sto så sterkt og at han ville bytte ut Mikela for Stine fra? Kan noen fortelle? 1
BeautyBox Skrevet 27. mai 2016 #5630 Skrevet 27. mai 2016 (endret) Nina og Jonas kommer jo aldri til å vinne Paradise, etter at de har mistet minst to stemmer denne uken.. Håper veldig at Eileen står i finalen, samme hvem av guttene hun står sammen med egentlig. Gjerne med busespiseren Øystein. Hvis Eileen ikke får komme inn igjen så er denne Paradise-sesongen dømt til å være kjip for min del. Egentlig er jeg ganske sikker på at CA står i finalen, ettersom han har sagt til VGTV (tror jeg det var) med et stort glis om munnen at han håpte moren hans var stolt av han når PH var ferdig. PH 2014 var en helt ræva sesong for min del med alt for mye mobbing, helt frem til finalen med den episke avslutningen. Så ikke PH i fjor, men håper at det blir en episk og rettferdig avslutning i år. Endret 27. mai 2016 av BeautyBox 4
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2016 #5631 Skrevet 27. mai 2016 Eneste gutten jeg vil sjal vinne er Jonas og ingen andre. Klikker hvis CA, Jørgen eller Drøystein vinner. Urk. Daniel kan å vinne. Men han har vært fryktelig anonym og fått lite tv tid. Av jentene håper jeg ikke Malin eller Sandra vinner. Anonymkode: db34b...155 5
BeautyBox Skrevet 27. mai 2016 #5632 Skrevet 27. mai 2016 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eneste gutten jeg vil sjal vinne er Jonas og ingen andre. Klikker hvis CA, Jørgen eller Drøystein vinner. Urk. Daniel kan å vinne. Men han har vært fryktelig anonym og fått lite tv tid. Av jentene håper jeg ikke Malin eller Sandra vinner. Anonymkode: db34b...155 Ja, jeg også synes egentlig Jonas bør vinne. Han har laget så mye bra underholdning, og (som jeg ser det) vært den gutten som har tråkket minst på andre i løpet av ukene som har gått. Jeg synes også han kunne fått mer tv-tid... Hadde egentlig vært sykt bra om han og Eileen stod sammen i en finale! Tror ikke noen av dem hadde sluppet kula heller. (Og jeg er av den typen som elsker happy endings) Endret 27. mai 2016 av BeautyBox 4
smalls Skrevet 27. mai 2016 #5633 Skrevet 27. mai 2016 Jeg føler på meg noen slipper kula. Det er jo det gøyeste. Ble skikkelig skuffet da ingen slapp kula i fjor. Pierre hadde faktisk sagt til Audun han kom til å slippe den.
Leo Dicaprio Skrevet 27. mai 2016 #5634 Skrevet 27. mai 2016 21 minutter siden, BeautyBox skrev: Ja, jeg også synes egentlig Jonas bør vinne. Han har laget så mye bra underholdning, og (som jeg ser det) vært den gutten som har tråkket minst på andre i løpet av ukene som har gått. Jeg synes også han kunne fått mer tv-tid... Hadde egentlig vært sykt bra om han og Eileen stod sammen i en finale! Tror ikke noen av dem hadde sluppet kula heller. (Og jeg er av den typen som elsker happy endings) Alle ønsker vel en happy ending i årets sesong, men happy ending for meg er ikke at Jonas+Eileen står i en finale og ingen slipper kula. Det hadde vært happy ending om Nina/Eileen vant sammen med CA, men denger kula i en helvetes fart så alle bitene sprekker og trynet til Caksel går helt i sirkel. 14
BeautyBox Skrevet 27. mai 2016 #5635 Skrevet 27. mai 2016 Et øyeblikk siden, Leo Dicaprio skrev: Alle ønsker vel en happy ending i årets sesong, men happy ending for meg er ikke at Jonas+Eileen står i en finale og ingen slipper kula. Det hadde vært happy ending om Nina/Eileen vant sammen med CA, men denger kula i en helvetes fart så alle bitene sprekker og trynet til Caksel går helt i sirkel. "Happy ending" stammer fra eventyrfortellinger og betyr at paret er "lykkelige i alle sine dager", altså de som står i finalen. Det vil si at de består troskapstesten og holder kula til spillets ende. Og alle er ikke lykkelige hvis noen slipper kula. Mange ønsker seg at noen slipper kula, men det er ikke happy ending. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2016 #5636 Skrevet 27. mai 2016 6 minutter siden, smalls skrev: Jeg føler på meg noen slipper kula. Det er jo det gøyeste. Ble skikkelig skuffet da ingen slapp kula i fjor. Pierre hadde faktisk sagt til Audun han kom til å slippe den. Det var jo åpenbart at ingen av dem ville slippe kula da.. Dem var jo nærmest kjærester på hotellet, så at noen av dem i det hele tatt vurderte å slippe kula på forhånd var bare piss som produksjonen ba dem om å si, for å bevare spenningen til siste sekund. Det sier jo seg selv at kula ikke går ned i bakken om f.eks favorittene Nina+Jonas eller Øystein+Eileen vinner. Den går nok heller ikke i bakken om Sandra+Jørgen samt Mikela+Daniel også hadde stukket av med seieren. Det må bli kombinasjoner i finalen, om man har et ønske om å se den kula gå ned. Eileen + CA eller Nina + Øystein. Kanskje Jonas+Malin?. Alle disse tre potensielle parene kunne ihvertfall ha bevart spenningen til siste liten , og kula hadde sannsynligvis også gått ned i bakken. Anonymkode: 64ca9...859 5
BeautyBox Skrevet 27. mai 2016 #5637 Skrevet 27. mai 2016 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var jo åpenbart at ingen av dem ville slippe kula da.. Dem var jo nærmest kjærester på hotellet, så at noen av dem i det hele tatt vurderte å slippe kula på forhånd var bare piss som produksjonen ba dem om å si, for å bevare spenningen til siste sekund. Det sier jo seg selv at kula ikke går ned i bakken om f.eks favorittene Nina+Jonas eller Øystein+Eileen vinner. Den går nok heller ikke i bakken om Sandra+Jørgen samt Mikela+Daniel også hadde stukket av med seieren. Det må bli kombinasjoner i finalen, om man har et ønske om å se den kula gå ned. Eileen + CA eller Nina + Øystein. Kanskje Jonas+Malin?. Alle disse tre potensielle parene kunne ihvertfall ha bevart spenningen til siste liten , og kula hadde sannsynligvis også gått ned i bakken. Anonymkode: 64ca9...859 Tror du CA hadde sluppet kula om han hadde stått i en finale med Malin? Endret 27. mai 2016 av BeautyBox
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2016 #5638 Skrevet 27. mai 2016 19 minutter siden, BeautyBox skrev: Tror du CA hadde sluppet kula om han hadde stått i en finale med Malin? Usikker, men jeg tviler ikke. Anonymkode: 64ca9...859 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2016 #5639 Skrevet 27. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Eneste gutten jeg vil sjal vinne er Jonas og ingen andre. Klikker hvis CA, Jørgen eller Drøystein vinner. Urk. Daniel kan å vinne. Men han har vært fryktelig anonym og fått lite tv tid. Av jentene håper jeg ikke Malin eller Sandra vinner. Anonymkode: db34b...155 CA kommer ikke inn igjen. Tviler på at de slipper inn gamle deltagere i finaleuka Anonymkode: e8ed0...214
Clarity Skrevet 27. mai 2016 #5640 Skrevet 27. mai 2016 24 minutter siden, BeautyBox skrev: Tror du CA hadde sluppet kula om han hadde stått i en finale med Malin? Ikke nødvendigvis. Tror ikke det er pengene som har drevet han til å melde seg på PH, men hans enorme behov for oppmerksomhet og maktutøvelse. Han er der for å vinne. Ikke for å vinne pengene, men for å vinne anerkjennelse (og kjendisstatus). 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå