Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

Skrevet

Altså, hvis Stine skal være med i juryen så skal nå virkelig Martine få være med og! De røk ut samtidig. 

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, jolsrud skrev:

Martine tror jeg ikke er i juryen, de man kan se i juryen er Stine, CA, Eileen, celester og mikela. martine tror jeg da ikke er i juryen. 

Var Celester i juryen? 

Veldig merkelig om Celester og Stine fikk være i juryen, men ikke Martine (som attpåtil røyk ut en uke etter celester).? Hmm..

• Liker 6
Skrevet

Hvorfor tror dere ikke Daniel slipper kula? Han vet vel at han ikke står trygt med Nina og at hun vil gå rett tilbake til Jonas ved første mulighet.

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Agent2840 skrev:

Var Celester i juryen? 

Veldig merkelig om Celester og Stine fikk være i juryen, men ikke Martine (som attpåtil røyk ut en uke etter celester).? Hmm..

Celester var der. Men det handler vel litt om hvor godt man kjenne de man skal stemme på. Martine var Ikke så lenge inne. 

Skrevet

Jeg vil egentlig at Nina og Jonas skal vinne årets PH, det ville vært absolutt fortjent. Samtidig kunne jeg tenkt meg litt drama på slutten av årets sesong, altså at vinnerne er et par hvor den ene slipper kula, men dette paret kunne da i så fall ikke vært Nina og Jonas :P 

• Liker 5
Skrevet
39 minutter siden, Mippi skrev:

Hvorfor ga ikke Nina amuletten til Mikela??!

Godt spørsmål.

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nina er jo ikke så lettlurt. 

Anonymkode: b4268...6dd

Jo tydeligvis. Korttenkt er hun tydeligvis også... Jeg tror hun har spilt seg sliten og begynner å miste grepet.
Jeg heier på Nina og Jonas men er redd de har spilt så voldsomt nå på slutten at de har mistet mange stemmer. Det er jo også nok av folk som står klare til å sladre om hvor kalde og slemme de er som spiller så stygt, og så baller det på seg. Tror ting må endres ganske mye før de ender opp med særlig mange stemmer fra juryen.

• Liker 1
Gjest Boetica
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ganske enkelt Nina og Jonas ble for selvsikre. De trodde de hadde kontroll og derfor lot de seg lure av Øystein og Jørgen. 

Anonymkode: d403d...4e9

Enig. Men Jonas var i utgangspunktet skeptisk til planen, men Nina ble beruset av sin egen medgang, og begynte ganske raskt å overvurdere sin egen intelligens ("hun har tatt en test!"). Men som kjent, hovmod står for fall, og det var deilig å få jekket ned folk som blir for hvasse.

Skrevet

Huff, kjenner jeg ikke heier like mye på Nina lengre etter hvordan hun har spilt denne uka. Selvsagt, håper hun vinner fremfor de andre jentene på hotellet nå, men håper heller Mikela eller Eileen kommer inn igjen. :)

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Beklager avsporingen, men hvor liten er triana eller hvor høy er mikela? Hun så jo pittelitten ut ved siden :fnise: 

(ikke noge galt i å være lav er lav selv, men det var litt komisk me de kontrastene) 

Anonymkode: 627f9...7ff

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Beklager avsporingen, men hvor liten er triana eller hvor høy er mikela? Hun så jo pittelitten ut ved siden :fnise: 

(ikke noge galt i å være lav er lav selv, men det var litt komisk me de kontrastene) 

Anonymkode: 627f9...7ff

Triana er 167 cm høy. 

Mikela nevnte selv på bloggen sin at hun var 178, og det kan vel stemme. I tillegg brukte hun ganske høye hæler idag, og ble jo t.o.m høyere enn Jonas (som er rundt 184-185). 

Anonymkode: 64ca9...859

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenker at Caksel skriker til TVen sin nå, "HVA FAEN MALIN, DU HADDE ÈN OPPGAVE, GÅR DET ANN Å BLI SÅ DUM" ala den gangen de hadde fargefest :fnise:

Anonymkode: fae21...91a

Hadde hun knust grisen til noen andre kunne Jonas bare stått med Nina uansett, så egentlig hadde det ingenting å si.

Anonymkode: 37f83...111

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, jolsrud skrev:

Martine tror jeg ikke er i juryen, de man kan se i juryen er Stine, CA, Eileen, celester og mikela. martine tror jeg da ikke er i juryen. 

Hvordan vet dere hvem som er i juryen? Det er vel foreløpig dere tenker?

AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært priceless om Henriette tok en Bent Leikvoll og vant hele greia!

Anonymkode: 0cbda...b2e

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde vært priceless om Henriette tok en Bent Leikvoll og vant hele greia!

Anonymkode: 0cbda...b2e

Hvem er Henriette?

Anonymkode: 9a36f...0b4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Haha, ser det nå.. :)

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet med sikkerhet om Eileen har botox i leppa? (Ikke spekulasjoner - om noen har hørt/lest fra Eileen selv) 

Skrevet

Håper Daniel kaster kulen i bakken..Før Nina:o Så tar han med seg stine eller celester til finalen:p

Skrevet (endret)
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet med sikkerhet om Eileen har botox i leppa? (Ikke spekulasjoner - om noen har hørt/lest fra Eileen selv) 

Jeg tror ikke det er botox du mener, altså. 

Da hadde man vel blitt litt mer som Stine, som ikke kan røre på overleppa ordentlig :fnise:

Men ja, hun har fylt på leppene. Bare å google, kom opp på første treff :)

http://www.seher.no/kjendis/tok-silikon-i-brystene-n-m-ned-f-r-paradise-hotel-85204

Endret av Cuntzilla
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde hun knust grisen til noen andre kunne Jonas bare stått med Nina uansett, så egentlig hadde det ingenting å si.

Anonymkode: 37f83...111

Malin og Sandra kunne jo faktisk ha stemt taktisk ved utdeling av den første amuletten. At de stemmer på hverandre når de er i mindretall er jo helt hjernedødt. De kunne ha stemt på Mikela for eksempel. Dette hadde jo faktisk hatt en vesentlig betydning. Mikela og Jørgen ville nok ikke ha gitt den siste amuletten til Nina, særlig ikke etter at det kom frem at hun var eieren av svarteboken. 

Anonymkode: b4268...6dd

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, Fame skrev:

Gjør meg ingenting at Mikela røyk. Banninga hennes irriterte meg

Og at hun aldri har kontroll over tunga si. Den lever sitt eget liv. Men ja... den banninga... Jenta med det DÅRLIGSTE ordforråd. 

Hvaaa faaaaen, hæælvette, så jææævlig dritt, fyyyy faaaen, saaatan ass, fuck det lissom! 

Anonymkode: 68faf...173

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...