AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #5101 Skrevet 23. mai 2016 14 minutter siden, Anonym90059005 skrev: Hvor har alle, som i ukesvis har skreket høyt om at produksjonen bærer Caksel frem, gjemt seg i kveld? Og ja, jeg vet det er sannsynlig at han kan komme inn igjen. De kommer frem om et par dager når CA kommer inn igjen. Du skjønner vel det, at det er 100 % sikkert at produksjonen sender han inn før uka er omme? Anonymkode: f252d...0bc 4
Charlotteh Skrevet 23. mai 2016 #5102 Skrevet 23. mai 2016 jeg vet at Caksel kommer inn igjen (jeg vet ikke det men jeg tenker det svært) 3
Ambitious Skrevet 23. mai 2016 #5103 Skrevet 23. mai 2016 (endret) Er nesten 100 % sikker på at Nina har boken. Tror at Stine ville gitt boken til noen hun vet ikke liker CA, etter det han gjorde mot henne. Da er det Mikela og Nina som er de mest åpenbare valgene. Nina er en kalkulert spiller som vet å holde maska og kortene tett til brystet når det trengs. Ved å også få amuletten sørget hun for at ingen av dem hun hadde valgt kunne fått den, i tillegg til at det minker sannsynligheten for at hun blir mistenkt for å ha svarteboken. Hun virket heller ikke overrasket når CA røk ut. Tror og håper det er henne! Endret 23. mai 2016 av Ambitious 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #5104 Skrevet 23. mai 2016 Jeg synes nesten litt synd på powerfluff-jentene som ikke engang skjønte at de burde stemme taktisk fordi de var i mindretall ... Anonymkode: 508c3...b51 15
Oslohøst Skrevet 23. mai 2016 #5105 Skrevet 23. mai 2016 29 minutter siden, minister-mio skrev: Det må være et poeng med det tilsynelatende intetsigende klippet av Jonas som drakk øl på slutten. jeg tenkte det samme som deg Tror det er bare for å forvirre oss seere. 2
SR4 Skrevet 23. mai 2016 #5106 Skrevet 23. mai 2016 Huff, er plagsomt at de ikke viser episodene dagen før lenger på ViaPlay..
SR4 Skrevet 23. mai 2016 #5107 Skrevet 23. mai 2016 Ser bort i fra at Carl er ute, med tanke på at han HELT sikkert kommer inn igjen. Akkurat nå, om ingen nye kom inn, så blir jurien de som er igjen (minus de 4 finalistene), og Celester, Martine, Stine. Om det skulle være Carl og Malin vs Jonas og Nina i finalen: Carlin - Øystein, Jørgen, Sandra, Stine Jonina - Eileen, Mikela, Daniel, Martine, Celester Om det skulle være Carlin vs Øyleen hadde Carlin bare fått rundt 2 stemmer, så det skjer nok ikke. Om det skulle vært Øyleen vs Jonina hadde det blitt mer spennende Øyleen - Carl, Sandra, Stine, Jørgen, Malin Jonina - Martine, Mikela, Daniel, Celester(?)
BeautyBox Skrevet 24. mai 2016 #5108 Skrevet 24. mai 2016 19 minutter siden, SR4 skrev: Ser bort i fra at Carl er ute, med tanke på at han HELT sikkert kommer inn igjen. Akkurat nå, om ingen nye kom inn, så blir jurien de som er igjen (minus de 4 finalistene), og Celester, Martine, Stine. Om det skulle være Carl og Malin vs Jonas og Nina i finalen: Carlin - Øystein, Jørgen, Sandra, Stine Jonina - Eileen, Mikela, Daniel, Martine, Celester Om det skulle være Carlin vs Øyleen hadde Carlin bare fått rundt 2 stemmer, så det skjer nok ikke. Om det skulle vært Øyleen vs Jonina hadde det blitt mer spennende Øyleen - Carl, Sandra, Stine, Jørgen, Malin Jonina - Martine, Mikela, Daniel, Celester(?) Du glemmer de andre deltakerne som gikk ut tidlig i spillet (husker ikke navnene)
SR4 Skrevet 24. mai 2016 #5109 Skrevet 24. mai 2016 1 minutt siden, BeautyBox skrev: Du glemmer de andre deltakerne som gikk ut tidlig i spillet (husker ikke navnene) Er bare 9 i juryen, de 9 siste som røk ut Alle de som er inne nå er 9, 4 av dem skal til finalen, så blir 5. Så de 4 siste som røk før de, nå Carl, Stine, Martine og Celester 1
BeautyBox Skrevet 24. mai 2016 #5110 Skrevet 24. mai 2016 1 minutt siden, SR4 skrev: Er bare 9 i juryen, de 9 siste som røk ut Alle de som er inne nå er 9, 4 av dem skal til finalen, så blir 5. Så de 4 siste som røk før de, nå Carl, Stine, Martine og Celester Ah.. Da husket jeg feil 1
Cuntzilla Skrevet 24. mai 2016 #5111 Skrevet 24. mai 2016 6 timer siden, Anonym90059005 skrev: Hvor har alle, som i ukesvis har skreket høyt om at produksjonen bærer Caksel frem, gjemt seg i kveld? Og ja, jeg vet det er sannsynlig at han kan komme inn igjen. Det er vi som jubler, vel =) At han røyk ut nå er ikke noe bevis for at han ikke har blitt båret frem før, hvis det var det som var poenget du forsøkte deg på. Personlig har jeg aldri tenkt at han kom til å vinne (selv om det selvsagt ikke er helt usannsynlig), men at han har blitt båret frem mest som en nødvendig antagonist i i historien, altså erkefienden, en motpart som driver historien fremover, "det onde" som "de gode" må bekjempe. Altså at de hele tiden har bygget opp til at han måtte ryke på et tidspunkt. Men de har tviholdt på han for lenge, og det føltes altfor random ut når han røyk, så det var lite tilfredsstillende og alle tror jo bare han kommer rett inn igjen. Til og med du, som åpenbart mener at produksjonen ikke bærer han frem (?), tror jo de sender han inn igjen =) 9
Ferny Skrevet 24. mai 2016 #5112 Skrevet 24. mai 2016 Spennende episode i går da - det var på tide etter den kjedelige uken som var. Føler det er ganske åpent hvem som har boken, for CA var en sterk spiller, og "alle" kunne i teorien sendt han ut nå som sjansen bød seg. Ganske nærme en finale nå, og jeg tror spillet står sterkere enn vennskap på slutten. Men basert på Eileen sin oppførsel... altså, latterkrampe under sermonien. Hun virket ikke veldig bekymret for at hun selv skulle ryke i hvert fall... Og jeg blir heller ikke veldig overrasket om CA kommer inn igjen, siden han ble spilt ut på en så "lettvint" måte. Tipper de djevelen tar ut får en mulighet til å spille seg inn igjen mot slutten av uken. Hvis ikke er den svarteboken en urimelig stor makt for personen som sitter på den. 2
super-s Skrevet 24. mai 2016 #5113 Skrevet 24. mai 2016 Jeg mistenker Jonas for å ha boka etter det klippet på slutten av episoden i går, der han så tilfreds ut (han så egentlig ganske skummel ut, haha) og sa "I'm going for the gold", men det kan også være at produksjonen har klippet det så det skal se sånn ut. Er det en av jentene tror jeg det er Nina, Eileen eller Mikela. Nina sier hun ikke har den, men samtidig så klarer hun å være litt kald og kalkulert, så det kan godt ha vært skuespill. Mikela så vi vel ikke så mye av i går, så det kan være at hun ikke har pokerfjes nok til å bli filmet. Eileen er truende til å gjøre det på tross av at hun er partner med bestekompisen til CA. Det blir spennende å se! Når blir det avslørt? Synes måten Malin argumenterte da de skulle bestemme hvem som skulle få den amuletten var litt morsom. Nina kom med gode argumenter, mens Malin mente hun skulle få den fordi hun hadde litt lyst på den (husker ikke ordrett hva hun sa) 4
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #5114 Skrevet 24. mai 2016 9 timer siden, BeautyBox skrev: ..Men orker ikke betale for viaplay.. Det er en gratismåned uten binding. Anonymkode: b4268...6dd
Ardwinna Skrevet 24. mai 2016 #5115 Skrevet 24. mai 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Men Sandra var veldig "rar" da hun skulle fortelle hvorfor hun fortjente den amuletten. Hun sa at hun følte seg litt truet... Anonymkode: eb711...b9e Sandra er jo alltid rar Jeg tror det enten er henne eller Eileen som har boken. Heller kanskje mest mot Eileen. 11 timer siden, Anonym90059005 skrev: Hvor har alle, som i ukesvis har skreket høyt om at produksjonen bærer Caksel frem, gjemt seg i kveld? Og ja, jeg vet det er sannsynlig at han kan komme inn igjen. Jeg var sengeliggende med feber, takk som spør. Var ikke innom og leste her i går kveld. Men jeg er av samme oppfatning som Cuntzilla, at Caksel har vært en viktig antagonist i spillet som produksjonen ville beholde lengst mulig for å holde dramaet vedlike der inne. Det er nok en mulighet for at han kommer inn igjen, men nå er det så kort tid igjen at produksjonen ikke lenger trenger å ha ham der for spillet skyld. Kommer han inn igjen er det på grunn av en twist eller mulighet. 4
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #5116 Skrevet 24. mai 2016 11 timer siden, Anonym90059005 skrev: Hvor har alle, som i ukesvis har skreket høyt om at produksjonen bærer Caksel frem, gjemt seg i kveld? Og ja, jeg vet det er sannsynlig at han kan komme inn igjen. Disse to setningene henger ikke jo sammen. Poenget du vil frem til i den første setningen faller helt bort av den andre. Anonymkode: b4268...6dd 6
Oslohøst Skrevet 24. mai 2016 #5117 Skrevet 24. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Disse to setningene henger ikke jo sammen. Poenget du vil frem til i den første setningen faller helt bort av den andre. Anonymkode: b4268...6dd Enig. 3
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #5118 Skrevet 24. mai 2016 Fikk Stine vite at dersom den hun ga Svarteboka ble avslørt, ville denne personen gå ut av PH i stedet for de 2 som den hun gir boka velger ut? Dette synes jeg er relevant. For det hadde nok vært litt for åpenlyst at hun da hadde gitt boken til Øystein for eksempel. Hun hadde jo en god tone med Øystein og vet at Eileen er hundre prosent trofast mot han. Så derfor tror jeg Eileen har fått boken av Stine, siden det også vil gagne Øystein. Jeg har heller ikke fått med meg om det må velges ut 1 gutt og 1 jente som djevelen tar? Dersom man kan velge to av samme kjønn vil jeg anta at boken tilhører en av samme kjønn som går ut siden deres største konkurrent er av samme kjønn. Anonymkode: 2a5e2...2b8
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #5119 Skrevet 24. mai 2016 Det var full jubel i stua her da Caksel røk i går kveld. Men han kan da vel ikke komme inn igjen nå? Skal ikke folk bare ut nå, sånn at de sitter igjen med færre og færre folk mot slutten? Har det skjedd før at det har kommet inn folk i semifinaleuka? Anonymkode: 47e46...b14
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #5120 Skrevet 24. mai 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var full jubel i stua her da Caksel røk i går kveld. Men han kan da vel ikke komme inn igjen nå? Skal ikke folk bare ut nå, sånn at de sitter igjen med færre og færre folk mot slutten? Har det skjedd før at det har kommet inn folk i semifinaleuka? Anonymkode: 47e46...b14 Han får sjansen til å komme inn igjen. På pandoras på onsdag, skal de to som er tatt av djevelen komme inn å gjette hvem som har den sorte boken. Gjetter de riktig, får de komme tilbake og innehaver av den sorte boken sjekker ut i lag med en annen deltaker. Anonymkode: 525ef...0ec 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå