BeautyBox Skrevet 23. mai 2016 #5081 Skrevet 23. mai 2016 1 minutt siden, Cuntzilla skrev: Ja, de var jo en trio i samme allianse, Sandra, Stine og Malin. Powerpuff girls.. Sånn sett skulle man tro hun ga den til Sandra. Malin er jo for pappskalle til å klare et oppdrag av den typen uten å bæsje på leggen. Men Stine ble også god venn med Eileen. Og hun hadde nok kanskje lyst til å lage litt helvete for Carl Aksel. Derfor er det utrolig vanskelig å vite hvem hun har gitt oppdraget til. Hun er jo litt løs kanon, har tatt noen rare valg. Derfor det ikke er fullstendig usannsynlig at hun har gitt den til f.eks. Daniel eller Mikela, på pur faen. Jonas eller Nina blir liksom litt FOR drøyt, men hvem vet. Eileen fremstår som det mest naturlige valget, men da er hun sinnsykt god til å spille skuespill. Ja jeg tenker egentlig mest sannsynlig Eileen, men hun har jo ikke vært flink til å spille skuespill tidligere vet jeg. Husker ikke konkrete eksempler men synes å huske det. Mtp å holde hemmeligheter også.. Men rett etter at de hadde vært i det tårnet så kommenterte også Jonas i syncen at han trodde det var Eileen som hadde fått den fordi hun satt og fniste... Hmm, spennende! 1
BeautyBox Skrevet 23. mai 2016 #5082 Skrevet 23. mai 2016 Kjenner at jeg liker Mikela bedre etter at hun sa hun syntes at det var trist at CA måtte dra, at hun ikke ville det. Selv om jeg ikke heier på verken CA eller Mikela, egentlig. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #5083 Skrevet 23. mai 2016 18 minutter siden, Agent2840 skrev: Anonymkode: 80c8b...16a
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #5084 Skrevet 23. mai 2016 Endelig røk Carl Aksel ut! Han kommer sikkert inn igjen da, men digg at han er ute litt hvert fall. Jeg er ganske sikker på at Eileen fikk boka. Hun var den eneste som ikke virka særlig prega etter den seremonien. Hun lo og flirte både under seremonien og da hun kom inn på rommet igjen. Virka som om hun prøvde veldig hardt å overbevise Øystein om at det er Sandra eller Nina som har boka, så jeg bare tror det er henne. I tillegg til at hun og Stine ble veldig gode venner, og jeg tror Stine heller ville gitt den til henne enn f. eks Jonas, Nina eller Mikela. Anonymkode: 478d8...cc6 2
Cuntzilla Skrevet 23. mai 2016 #5085 Skrevet 23. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Men Sandra var veldig "rar" da hun skulle fortelle hvorfor hun fortjente den amuletten. Hun sa at hun følte seg litt truet... Anonymkode: eb711...b9e Ja, og når Malin sa hun lurte veldig på hvem som hadde svarteboka, så så Sandra bort før hun skiftet tema. Pleier jo å være litt giveaway å ikke klare å ha øyenkontakt. På den andre siden så er Sandra nesten alltid veldig "rar" spør du meg. 2
Cuntzilla Skrevet 23. mai 2016 #5086 Skrevet 23. mai 2016 3 minutter siden, BeautyBox skrev: Kjenner at jeg liker Mikela bedre etter at hun sa hun syntes at det var trist at CA måtte dra, at hun ikke ville det. Selv om jeg ikke heier på verken CA eller Mikela, egentlig. Jeg syntes faktisk det var litt antiklimaks at vi hverken fikk en jublende Mikela eller en knusktørr kommentar fra Jonas eller Nina om CAs avgang! Skjønner jo at det kan være vanskelig å godte seg over situasjonen der og da altså, men likevel - Mikela er en av mine mistenkte til å ha svarteboka, så mulig de har klippet bort at hun high-fivet seg selv i syncen og bedt henne si noe for å sende seerne litt på villspor i stedet 15
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #5087 Skrevet 23. mai 2016 Omg!! Jonas blir bare mer og mer sexy!! Anonymkode: 525ef...0ec 10
BeautyBox Skrevet 23. mai 2016 #5088 Skrevet 23. mai 2016 Et øyeblikk siden, Cuntzilla skrev: Jeg syntes faktisk det var litt antiklimaks at vi hverken fikk en jublende Mikela eller en knusktørr kommentar fra Jonas eller Nina om CAs avgang! Skjønner jo at det kan være vanskelig å godte seg over situasjonen der og da altså, men likevel - Mikela er en av mine mistenkte til å ha svarteboka, så mulig de har klippet bort at hun high-fivet seg selv i syncen og bedt henne si noe for å sende seerne litt på villspor i stedet Haha! Det kan faktisk veldig godt hende ååh jeg vil se neste episode med en gang!
Patronus Skrevet 23. mai 2016 #5090 Skrevet 23. mai 2016 En kasse med øl i kveld! Lenge siden jeg har følt meg så tilfredsstilt, det var så deilig å se han gå! Men du verden så dramatisk det ble Nyter dette så lenge jeg kan, han kommer garantert inn igjen. 8
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #5091 Skrevet 23. mai 2016 Tror det er Eileen eller Jonas som har boka. Trolig Eileen. Anonymkode: b3344...017 1
Oslohøst Skrevet 23. mai 2016 #5092 Skrevet 23. mai 2016 30 minutter siden, BeautyBox skrev: Var Stine god venn med Sandra? Husker ikke helt Hun er ihvertfall veldig god venn med Eileen nå, skrev hun på bloggen ( ikke at jeg gir bloggere leserklikk), men noen her posta noe fra bloggen til Stine. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #5093 Skrevet 23. mai 2016 Kan man se morgendagens episode hvis man har Viaplay-abonnement? Anonymkode: b3344...017
BeautyBox Skrevet 23. mai 2016 #5094 Skrevet 23. mai 2016 Et øyeblikk siden, Oslohøst skrev: Hun er ihvertfall veldig god venn med Eileen nå, skrev hun på bloggen ( ikke at jeg gir bloggere leserklikk), men noen her posta noe fra bloggen til Stine. Ja har sett det 1
Ewe Skrevet 23. mai 2016 #5095 Skrevet 23. mai 2016 8 minutter siden, BeautyBox skrev: Haha! Det kan faktisk veldig godt hende ååh jeg vil se neste episode med en gang! 8 minutter siden, BeautyBox skrev: ..Men orker ikke betale for viaplay.. Du kan ta en mnd gratis på viaplay Det har jeg gjort. Bare husk å si opp før det har gått en mnd, så betaler du ingenting. Men du får ikke sett morgedagens episode nå, den blir lagt ut kl. 15 i morgen. Alle episodene kommer samme dag kl. 15, untatt torsdagens episode som blir lagt ut 2230 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #5096 Skrevet 23. mai 2016 Utrolig deilig å se CA dra i kveld. Er jo dette vi har ventet på hele sesongen! Han kan fort komme inn igjen, men det var allikevel deilig. Så ut som alle de andre deltagerne ble ganske sjokkerte, til og med Nina virket ganske rystet. Er usikker på hvem som har boka. Det kan være Eileen. Det kan også være Sandra. Synes det var rart at Sandra ikke var så villig til å diskutere hvem som hadde boka med Malin. Det er jo litt typisk Sandra å begynne å anklage andre, men det har hun ikke gjort - så kanskje det er henne. Anonymkode: a1ad9...bd0 4
BeautyBox Skrevet 23. mai 2016 #5097 Skrevet 23. mai 2016 Et øyeblikk siden, Ewe skrev: Du kan ta en mnd gratis på viaplay Det har jeg gjort. Bare husk å si opp før det har gått en mnd, så betaler du ingenting. Men du får ikke sett morgedagens episode nå, den blir lagt ut kl. 15 i morgen. Alle episodene kommer samme dag kl. 15, untatt torsdagens episode som blir lagt ut 2230 Åh, takk for tips! Da er det bare å benke seg kl 15 i morgen da det var vel dette med spoilinga som gjorde at de måtte begynne å legge det ut samme dag i stedet for dagen før.. Får også begynne å skrive i spoilertråden da
Anonym90059005 Skrevet 23. mai 2016 #5098 Skrevet 23. mai 2016 Hvor har alle, som i ukesvis har skreket høyt om at produksjonen bærer Caksel frem, gjemt seg i kveld? Og ja, jeg vet det er sannsynlig at han kan komme inn igjen.
Bloggleseren Skrevet 23. mai 2016 #5099 Skrevet 23. mai 2016 Har en liten feeling på Eileen, altså. Hun har liksom smilt på upassende steder flere ganger i dag. All praten hennes om at hun ryker i morgen kan jo bare være en avledningsmanøver for ikke å bli avslørt og kastet ut selv. Men damn, da er hun en god skuespiller, altså I like it. Når man tenker på Stine, så var aldri hun en taktisk spiller, og jeg tror hun ga fordelen til en person hun likte, enten til the mean girls eller Eileen. Samtidig var hun sur på Cæksel akkurat da hun sjekket ut, så det kan jo ha vippet vekteskålen i favør av Eileen foran mean girls. Spennende, gleder meg til i morgen 2
minister-mio Skrevet 23. mai 2016 #5100 Skrevet 23. mai 2016 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Peker ikke alt mot Jonas da? spesielt slutten? Anonymkode: 1e513...204 Det må være et poeng med det tilsynelatende intetsigende klippet av Jonas som drakk øl på slutten. jeg tenkte det samme som deg 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå