AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #5061 Skrevet 23. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke noe å håpe på, ingen har boken, serien ble spilt ferdig, så alt er ferdig og det har skjedd. Anonymkode: e75c9...550 Serien spilles jo av i nåtid og ikke fortid... Anonymkode: 9a36f...0b4 2
Oslohøst Skrevet 23. mai 2016 #5062 Skrevet 23. mai 2016 Et øyeblikk siden, Gætzby skrev: Utefra reaksjonen til Malin, Sandra og Øystein så skulle en tro at Carl hadde tatt sin siste pust og dæva. Makan til hylgrining skal en lete lenge etter! Hahahaha ja han har dyrket seg selv, og manipulert dem der inne! De mister jo sjefen sin, KONGEN! hahaha huff! 4
Mellifluous Skrevet 23. mai 2016 #5063 Skrevet 23. mai 2016 2 minutter siden, Oslohøst skrev: Er det noen her som tror Nina og Jonas vinner? Jeg tror at i hvert fall en av dem kommer til finalen, er litt mer skeptisk til at de står der sammen. Men håper jo selvfølgelig! 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #5064 Skrevet 23. mai 2016 Noen som vet hvilken sang som ble spilt i slutten der? The devil lives inside eller noe? Anonymkode: 33445...e3e
Oslohøst Skrevet 23. mai 2016 #5065 Skrevet 23. mai 2016 Et øyeblikk siden, Mellifluous skrev: Jeg tror at i hvert fall en av dem kommer til finalen, er litt mer skeptisk til at de står der sammen. Men håper jo selvfølgelig! Enig med deg! 1
Cuntzilla Skrevet 23. mai 2016 #5066 Skrevet 23. mai 2016 2 minutter siden, Oslohøst skrev: Er det noen her som tror Nina og Jonas vinner? Jeg håper det iallefall! Nå er det noen sesonger siden jeg har sett Paradise, men mener at det kan skje mye veldig mye kødd på slutten, plutselig står Nina og Carl Aksel sammen i finalen eller noe. Som gjør hele kuleseremonien mer spennende enn om Jonas og Nina hadde stått sammen, men samtidig er det mindre happy ending da. 2
Agent2840 Skrevet 23. mai 2016 #5067 Skrevet 23. mai 2016 (endret) HAHA, deilig episode. Dette fikk meg til å tenke på da Carl ble bitter på Mikela for å grine etter at Imme ble sendt ut. Men what comes around goes around. Han grein jo som faen sjøl, og den ene gangen han gikk helt i vater i syncen så holdt jeg på å knekke sammen av latter. Noen som gidder å spole frem til dit på tv3play og legge ut screenshot her? Endret 23. mai 2016 av Agent2840 7
BeautyBox Skrevet 23. mai 2016 #5068 Skrevet 23. mai 2016 1 minutt siden, Agent2840 skrev: Noen som gidder å spole frem til tv3play og legge ut bildet her? Veldig enkelt å finne frem til den reaksjonen. Kan du ikke gjøre det selv? 5
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #5069 Skrevet 23. mai 2016 10 minutter siden, marsvin skrev: han kommer sikkert inn igjen .. men må være irriterende å spille så hardt, og så bare ryke ut på den måten. har selv håper at han ikke vant, men .. skjønner han litt eller veldig godt! lurer på hvem som har bestemt at han skulle dra ? Tror det er Stine som har bestemt at han skulle dra. Hun fikk jo et oppdrag når hun ble sendt ut, og jeg tror hun hadde gjennomskuet CA. Anonymkode: eb711...b9e 2
BeautyBox Skrevet 23. mai 2016 #5070 Skrevet 23. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tror det er Stine som har bestemt at han skulle dra. Hun fikk jo et oppdrag når hun ble sendt ut, og jeg tror hun hadde gjennomskuet CA. Anonymkode: eb711...b9e Men er det ikke den som har svarteboka nå, som bestemmer hvem som skal ut? 3
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #5071 Skrevet 23. mai 2016 11 minutter siden, Agent2840 skrev: HAHA, deilig episode. Dette fikk meg til å tenke på da Carl ble bitter på Mikela for å grine etter at Imme ble sendt ut. Men what comes around goes around. Han grein jo som faen sjøl, og den ene gangen han gikk helt i vater i syncen så holdt jeg på å knekke sammen av latter. Noen som gidder å spole frem til dit på tv3play og legge ut screenshot her? Hvorfor skal vi gjøre det for deg? Anonymkode: 80c8b...16a 6
Cuntzilla Skrevet 23. mai 2016 #5072 Skrevet 23. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror det er Stine som har bestemt at han skulle dra. Hun fikk jo et oppdrag når hun ble sendt ut, og jeg tror hun hadde gjennomskuet CA. Anonymkode: eb711...b9e Stine fikk i oppdrag å velge en av de gjenværende som skulle bestemme hvem djevelen skal ta. Så det er en der inne som har denne svarteboka og skal "ofre" to sjeler til djevelen. Blir denne personen avslørt så ryker den ut i stedet. Slik jeg skjønte det. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #5073 Skrevet 23. mai 2016 9 minutter siden, BeautyBox skrev: Men er det ikke den som har svarteboka nå, som bestemmer hvem som skal ut? Stine skulle bestemme hvem som fikk boka og jegtror det er Eileen som fikk den. Anonymkode: 80c8b...16a 1
BeautyBox Skrevet 23. mai 2016 #5074 Skrevet 23. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Stine skulle bestemme hvem som fikk boka og jegtror det er Eileen som fikk den. Anonymkode: 80c8b...16a Var Stine god venn med Sandra? Husker ikke helt
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #5075 Skrevet 23. mai 2016 Den 12 May 2016 at 9.31, AnonymBruker skrev: Anonymkode Peker ikke alt mot Jonas da? spesielt slutten? Anonymkode: 1e513...204 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #5076 Skrevet 23. mai 2016 Den Wednesday, May 18, 2016 at 23.37, AnonymBruker skrev: Den Satans boksen skal ikke være her, men jeg får den ikke bort. Jeg tror Stine ga boka til Eileen. Stine har skrevet i bloggen sin at hun i ettertid ser at mye kunne vært annerledes om hun hadde spilt i den andre aliansen/holdt seg mer til Eileen fra starten, og at Eileen er den fra hotellet hun er aller mest glad i. Anonymkode: 47e46...b14
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #5077 Skrevet 23. mai 2016 4 minutter siden, BeautyBox skrev: Var Stine god venn med Sandra? Husker ikke helt Stine, Malin og Sandra holdt veldig sammen der inne, ja Anonymkode: 47e46...b14 2
BeautyBox Skrevet 23. mai 2016 #5078 Skrevet 23. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Stine, Malin og Sandra holdt veldig sammen der inne, ja Anonymkode: 47e46...b14 Oh well. Det stemmer vel ja. Håper det er Eileen som fikk svarteboka, virker som at hun og Stine fikk god kontakt på slutten der! Men begynte å tvile når jeg så hvordan Eileen snakket med Øystein på slutten av denne episoden, om hvordan hun var redd for at hun ville ryke siden hun mente at Sandra hadde boka :/ da hun hadde observert henne hele dagen osv. Virket veldig troverdig iallefall.. Håper IKKE det er Sandra som har boka, liker ikke hvordan hun har oppført seg der inne, og heier ikke på den "alliansen"
Cuntzilla Skrevet 23. mai 2016 #5079 Skrevet 23. mai 2016 Et øyeblikk siden, BeautyBox skrev: Var Stine god venn med Sandra? Husker ikke helt Ja, de var jo en trio i samme allianse, Sandra, Stine og Malin. Powerpuff girls.. Sånn sett skulle man tro hun ga den til Sandra. Malin er jo for pappskalle til å klare et oppdrag av den typen uten å bæsje på leggen. Men Stine ble også god venn med Eileen. Og hun hadde nok kanskje lyst til å lage litt helvete for Carl Aksel. Derfor er det utrolig vanskelig å vite hvem hun har gitt oppdraget til. Hun er jo litt løs kanon, har tatt noen rare valg. Derfor det ikke er fullstendig usannsynlig at hun har gitt den til f.eks. Daniel eller Mikela, på pur faen. Jonas eller Nina blir liksom litt FOR drøyt, men hvem vet. Eileen fremstår som det mest naturlige valget, men da er hun sinnsykt god til å spille skuespill. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #5080 Skrevet 23. mai 2016 Men Sandra var veldig "rar" da hun skulle fortelle hvorfor hun fortjente den amuletten. Hun sa at hun følte seg litt truet... Anonymkode: eb711...b9e 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå