Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ikke rart Carl Aksel bare vil ha jenter på 50kg, han veier vel ikke stort mere selv

Anonymkode: 48dd3...5c1

• Liker 28
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gir opp, inntil videre. TV3 solgte Robinsonekspedisjonen til Tv2 i fjor etter å ha gått på en klar smell. Seerandelen stupte drastisk når produksjonen åpenbart favoriserte og forsterket en allianse til finalen, og det gjelder også andre reality/konkurranse programmer som TV3 står bak. Paradise Hotel VAR tidligere en unntak, og det var kanskje grunnen til at dette programmet var såpass viktig for TV3s eksistens og markedsandel. Men noen skal jo selvfølgelig tråkke i salaten gang på gang, uten å ta til seg lærdom eller kunnskap. Skal TV3 virkelig lære, så er de avhengige av redusert seerandel, som igjen vil føre til kutt på reklameinntekter, færre sponsorer etc. I tillegg er det kanskje lurt for folk å sende en formell klage  til deres konsept. Skal følge med her i denne tråden for å holde meg oppdatert på hva som skjer i programmet, men inntil videre har TV3 mistet meg som seer. Merker hvordan frustrasjonen øker etter dagens episode. 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

fra Jørgen sin instagram:

•  
  • djdannyboyahKaller seg selv alpha male. Lættis! Bro, du er den mest beta cucken jeg har sett. Det må svi at du prøvde så hardt å få den løse hora der til sengs, mens Øystein fikk henne så lett. Han pulte henne selv etter alle kjærlighetserklæringene dine. Det er definisjonen på beta. Du sitter igjen fucked av alle. Få opp øynene a. Du er altfor kjekk for den kua der,.
  • andreaaalove_ahahahahahahahahahahahahaha. dette er lættis

Anonymkode: e75c9...550

• Liker 10
Skrevet

Mitt eneste håp begynner å bli Nina og CA i en finale. Og at Nina smeller kula hardt i bakken!!

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, super-s skrev:

Martine rundt 30 kg, var det det CA sa? Da forstår jeg hvorfor han sier at jenter over 50 kg ikke bør være på stranda. 

Nei, han sa rundt 50 kg. På meg virket det litt som om han tok seg i det han har skrevet tidligere om 50 kg jenter, og at han da synes det var litt artig å si. Men det er jo bare en tolkning. 

Anonymkode: b4268...6dd

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror produksjonen sender inn Sandra og Malin fordi de vet at de ikke har sjans hos Jonas eller Daniel på dette tidspunktet, og dermed må Carl Aksel, Jørgen eller Øystein sende hjem noen av sine egne. Produksjonen vil kanskje gi inntrykk av at de legger alt til rette og "hjelper" deres allianse nå, mens de egentlig vet at det er noen av dem som må ryke denne uken uansett. Det blir derfor enklere for dem å gi diverse twister til fordel for Nina/Jonas & co framover, uten at man kan skylde på at produksjonen KUN jobber imot Carl Aksel.

Anonymkode: 4b275...84c

Jeg er enig. Neste uke er det nok noen fra Nina og Jonas sin allianse som sjekker inn. Så nå er hoffet tvunget til å velge ut noen av sine egne - noe som potensielt kan gjøre at de mister stemmer. Samtidig vil Gjengen Allianse styrkes neste uke. 

La oss bare håpe ingen av dem får en fredning. Det hadde vært miserabelt. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har egentlig ikke fått noe inntrykk av Martine i det hele tatt. Hun er nesten bare med CA og sier ingenting. Dårlig casting.

Anonymkode: a1ad9...bd0

Da kan vi vel være ganske trygge på at hun ryker raskt. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, Kassiopeia skrev:

Jeg tror forresten Mikela ryker denne uken. Det bekymrer meg sterkt hvor gode venner Daniel og Martine visstnok er på utsiden, og Daniel sa selv i dagens episode at han ikke vil at hun skal ryke. 

Hvis Eileen også ryker, betyr det altså at ingen av kjerringene fra hoffet ryker, og da gidder i alle fall ikke jeg å se de siste par ukene, holder å stikke hodet innom tråden her. Kommer til å klikke hvis dette skjer! 

Folk som er gode venner på utsiden behøver ikke å ha vært gode venner på hotellet. Mye skjer når de kommer hjem igjen. Jeg vil ikke tro Daniel ditcher Mikela til fordel for Martine fordi de to er gode venner i dag. Eller jeg håper ikke det da.

Anonymkode: db34b...155

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Folk som er gode venner på utsiden behøver ikke å ha vært gode venner på hotellet. Mye skjer når de kommer hjem igjen. Jeg vil ikke tro Daniel ditcher Mikela til fordel for Martine fordi de to er gode venner i dag. Eller jeg håper ikke det da.

Jeg er helt enig med deg. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror Mikela i hvertfall ryker denne uken. Alt kan jo skje, men det ser mørkt ut. Håper bare ikke Eileen eller Nina ryker :( 

Ord kan ikke beskrive hvor lei jeg er av myggen CA som aldri forsvinner! Hver uke håper jeg han ryker ut, men neeeeida :roll: Forbanna Stine som ikke hadde baller til å redde partneren sin og kicke ut CA.Hadde hun virkelig trodd de kom til å stå sammen til finaleuken? Really? Han bytter jo partner oftere enn folk bytter sokker.

• Liker 8
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne sesongen provoserer så jævlig!  Må le av dere som har sagt produksjonen ikke hjelper Caksel og bærer han gjennom sesongen. LOL! Det jo veldig tydelig hvem de vil skal vinne. Helt tullete de sender inn Malin som ikke en gang røyk ut på en twist. Jeg kunne funnet meg i at en av de sjekket inn, men begge kjerringene? :daane: Spar meg.

Enig. Nå står jo CA enda sterkere enn før.

• Liker 1
Skrevet

Kommer ph idag?? Pga 17 maj i

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Charlotteh skrev:

Kommer ph idag?? Pga 17 maj i

Ja. Selvfølgelig gjør det det.

Anonymkode: 086b7...3e1

• Liker 2
Skrevet

Hvem på hotellet ligner han her på? 

image.png

• Liker 34
Skrevet
19 minutter siden, Snop skrev:

image.png

Nei, hvem kan det være? :fnise: ':P

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, Snop skrev:

image.png

:skratte:

• Liker 7
Skrevet
50 minutter siden, Snop skrev:

image.png

Det der må være bestefaren til en viss ph-deltaker :fnise:

• Liker 6
Skrevet
20 timer siden, Charlotteh skrev:

Jeg vil bare gå inn på spoilertraden og se hvem som ryker på torsdag og se hvis jeg kan bare slippe å se på det.

Det står ikke der ;) Folk vet ikke så mye mer der enn i denne tråden. Eneste forskjell er at mange der ser på Viaplay og dermed ser nye episoder fra kl 15 hver dag. Torsdager vises PH på Viaplay samtidig som det går på TV3, så eneste måte å spoile på er å spole frem til parseremonien, men da vet de hvem som ryker tidligst kl 22.30.

3 timer siden, Snop skrev:

Åhåhåå, spesielt det bildet øverst til høyre var prikk likt! Samme gliset! :ler:

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Ardwinna skrev:

Det står ikke der ;) Folk vet ikke så mye mer der enn i denne tråden. Eneste forskjell er at mange der ser på Viaplay og dermed ser nye episoder fra kl 15 hver dag. Torsdager vises PH på Viaplay samtidig som det går på TV3, så eneste måte å spoile på er å spole frem til parseremonien, men da vet de hvem som ryker tidligst kl 22.30.

Åhåhåå, spesielt det bildet øverst til høyre var prikk likt! Samme gliset! :ler:

ohså. så de vet heller ikke hvem som vinner hele greia? Fordi jeg er redd å gå in på tråden (jeg ser på Viaplay kl. 15) fordi jeg vil ikke være spoilet mer enn jeg vil :P 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...