AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #4481 Skrevet 16. mai 2016 Fatter ikke at Jørgen er sammen med henne nå i dag. Anonymkode: 489c4...c24 35
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #4482 Skrevet 16. mai 2016 Ble veldig irritert på produksjonen nå når de sender inn både Sandra og Malin. Hva er vitsen? Hadde jo vært mye mer spennende om de sendte inn to fra hver allianse. Dette er første gangen jeg faktisk kjenner at jeg mister litt lysten til å se på programmet. Det blir bare så cheap. Anonymkode: a1ad9...bd0 13
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #4483 Skrevet 16. mai 2016 Har egentlig ikke fått noe inntrykk av Martine i det hele tatt. Hun er nesten bare med CA og sier ingenting. Dårlig casting. Anonymkode: a1ad9...bd0 13
smalls Skrevet 16. mai 2016 #4484 Skrevet 16. mai 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har egentlig ikke fått noe inntrykk av Martine i det hele tatt. Hun er nesten bare med CA og sier ingenting. Dårlig casting. Anonymkode: a1ad9...bd0 Enig. Hun er skikkelig kjedelig. Hjelpes. 4
Sitronmelis Skrevet 16. mai 2016 #4485 Skrevet 16. mai 2016 Jeg er ganske sikker på at noen i hoffet vinner PH uansett om de dolker noen av sine egne i ryggen denne uken. De fleste deltakerne bærer ikke noe nag (gnag ) når det kommer til stemmegivningen i finalen og de stemmer mest sannsynlig på de som de har vært i allianse med. De fleste som blir i årest jury er vel de som har vært med i Caksel sin allianse. Men det spørs nå hvordan det blir i finaleuken da.. Om det f.eks blir stående et par sammen som har vært i hver sin allianse (f.eks Caksel og Nina). Skulle man eventuelt stått i en finale med Caksel ville jeg sluppet kula fort som FY!
nurcos Skrevet 16. mai 2016 #4486 Skrevet 16. mai 2016 Nei, nå har jeg ikke helt ord. Nå er det litt for opplagt at produksjonen har lagt opp til at Caksel skal vinne. Dette blir for dumt, og de mister meg som seer i dag. 12
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #4487 Skrevet 16. mai 2016 Jeg tror produksjonen sender inn Sandra og Malin fordi de vet at de ikke har sjans hos Jonas eller Daniel på dette tidspunktet, og dermed må Carl Aksel, Jørgen eller Øystein sende hjem noen av sine egne. Produksjonen vil kanskje gi inntrykk av at de legger alt til rette og "hjelper" deres allianse nå, mens de egentlig vet at det er noen av dem som må ryke denne uken uansett. Det blir derfor enklere for dem å gi diverse twister til fordel for Nina/Jonas & co framover, uten at man kan skylde på at produksjonen KUN jobber imot Carl Aksel. Anonymkode: 4b275...84c 13
nurcos Skrevet 16. mai 2016 #4488 Skrevet 16. mai 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror produksjonen sender inn Sandra og Malin fordi de vet at de ikke har sjans hos Jonas eller Daniel på dette tidspunktet, og dermed må Carl Aksel, Jørgen eller Øystein sende hjem noen av sine egne. Produksjonen vil kanskje gi inntrykk av at de legger alt til rette og "hjelper" deres allianse nå, mens de egentlig vet at det er noen av dem som må ryke denne uken uansett. Det blir derfor enklere for dem å gi diverse twister til fordel for Nina/Jonas & co framover, uten at man kan skylde på at produksjonen KUN jobber imot Carl Aksel. Anonymkode: 4b275...84c Har ikke noe å si. Nå vet vi at Caksel kommer til å ha flest juriestemmer. Uansett om han sender ut Sandra og Malin kommer de alikevel til å stemme på han. 12
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #4489 Skrevet 16. mai 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fatter ikke at Jørgen er sammen med henne nå i dag. Anonymkode: 489c4...c24 Jeg er nysgjerrig på om han fikk vite om denne andre gangen eller ikke. Hvis han fikk vite det er det rart at han gidder, hvis ikke, så er det veldig kaldt av Sandra... Anonymkode: e75c9...550 8
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #4490 Skrevet 16. mai 2016 1 minutt siden, nurcos skrev: Har ikke noe å si. Nå vet vi at Caksel kommer til å ha flest juriestemmer. Uansett om han sender ut Sandra og Malin kommer de alikevel til å stemme på han. Da tror jeg i så fall produksjonen kommer til å sørge for at Carl Aksel ikke står i en finale, og at det sterkeste finaleparet består av minst én av den "gode alliansen". Anonymkode: 4b275...84c 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #4492 Skrevet 16. mai 2016 Ojojoj håper for Jørgen sin del at klippet mellom Øystein og Sandra er tilbakeblikk. Bortsett fra det, så har jo Sandra hele tiden vist at hun er en ganske så fæl og rotten spiller. Ser allerede at Carl Aksel begynner å byggge opp en unskyldning for å droppe Martine. Når hun er usikker på han pga Malin, bruker han det bare i mot henne ''hvis du ikke stoler på meg, så kan vi ikke værtfall ikke stå i lag''. Slik han slipper unna, og legger all skyld på henne. Tror dette blir en spennende uke *klapper i henda* Anonymkode: 48dd3...5c1 16
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #4493 Skrevet 16. mai 2016 Huff.. nå vurderer jeg å slutte å se på paradise... ble skikkelig deppa når de to irriterende jentene fra den "slemme aliansen" dukka opp igjen. Jeg vil få ut Carl Aksel NÅÅ, og Jonas og Nina må vinne!! Anonymkode: a95c2...c62 4
Charlotteh Skrevet 16. mai 2016 #4494 Skrevet 16. mai 2016 Jeg vil bare gå inn på spoilertraden og se hvem som ryker på torsdag og se hvis jeg kan bare slippe å se på det. Jeg vil IKKE at Eileen, Nina eller Mikela skal ryke men to jenter må faktisk ryke og det kan godt være at det er Nina og Eileen... Når bare Sandra kom og valgte Øystein så tenkte jeg bare; "oh, greit da, da kan Eileen gå på date/utflukt og få fordel". Men produksjon må heller ikke ville at Eileen skal ryke. Hun er jo kjempenydelig 4
Kassiopeia Skrevet 16. mai 2016 #4495 Skrevet 16. mai 2016 Skrev dette i spoilertråden tidligere i dag, og kan like gjerne legge det ut her nå som episoden har gått på tv. Wow dette er den verste episoden så langt i år. Sender både Sandra og Malin inn igjen??? Wtf! Hadde glemt hvor mye de irriterer meg, og Sandra dårlige holdning er til å dø av. Hvorfor har aldri moren hennes lært henne at hun må rette seg opp i ryggen? Uansett. Denne episoden bekrefter hvor dårlige mennesker tvers igjennom alle i hoffet er. Skryter av å være bestevenner og så sterk en allianse som er ærlige og alt mulig annet tullprat, også sitter hver og en av dem i snakkeboksen å snakker om at de skal backstabber hverandre. Til tross for dette sitter Kong Carl som har utnevnt seg selv til Norges ærlighet mann, å skjærer grimase og trykker ekstra hardt på foran alle hvor SKITTENT Nina og Jonas spiller når Malin ble stemt ut. Jøss liksom. Sandra og Øystein har også bevist hvor bedritne mennesker de er som faktisk knuller hverandre etter så mye har skjedd. Alle der inne vet hvor forelsket Jørgen er i Sandra, og hun som den ekte luremusen hun er har spilt med og fått han mer og mer betatt av henne hele tiden...De har vært som kjærester omtrent, og Sandra har spilt denne uskyldige jenta som ikke ville sex på tv, i stedet for å være ærlig med Jørgen om at hun ikke er så interessert. Også går hun faktisk bak ryggen hans med Jørgens bestevenn der inne atter en gang?? Wow. I tillegg sitter hun å skryter av at hun kommer til å sende hjem Stine uten å nøle, hvis hun må det. Bestevenninna hennes visstnok. Bestevenninna som også driver å roter med Øystein nå for tiden. JEG HAR IKKE ORD FOR HVOR EKKELT ALT DETTE ER! Det som er mest pinlig her er at Jørgen Og Sandra er kjærester i dag. Men så er jo Jørgen en drittsekk uten like, så har ingen sympati for fyren. 23
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #4496 Skrevet 16. mai 2016 Håper i grunn Sandra ryker. Kommer inn -> sex med øystein -> ryker ut , haha det hadde gjort dagen min Anonymkode: 48dd3...5c1 20
Kassiopeia Skrevet 16. mai 2016 #4497 Skrevet 16. mai 2016 Jeg tror forresten Mikela ryker denne uken. Det bekymrer meg sterkt hvor gode venner Daniel og Martine visstnok er på utsiden, og Daniel sa selv i dagens episode at han ikke vil at hun skal ryke. Hvis Eileen også ryker, betyr det altså at ingen av kjerringene fra hoffet ryker, og da gidder i alle fall ikke jeg å se de siste par ukene, holder å stikke hodet innom tråden her. Kommer til å klikke hvis dette skjer! 3
Gjest Chloè Skrevet 16. mai 2016 #4498 Skrevet 16. mai 2016 Er det noen som fremstiller seg dårligere enn CA der inne, så er det Jørgen.. Virker som en usikker 16 åring, hver gang han åpner munnen er det for å rakke ned på andre mennesker. Håper han skammer seg når han ser seg selv på tv. Når man ser hvordan han oppfører seg skjønner alle at han og Sandra er en perfekt match. Ang CA og alle 50 kilo kommentarene, så er det ikke så rart fyren må understreke dette hundre ganger i episoden. Se på han da, det lyser usikkerhet av hele han. Han bygger seg selv opp ved å rive andre ned, hvem tar slike alvorlig? Latterlig hele gutten
Tapas Skrevet 16. mai 2016 #4499 Skrevet 16. mai 2016 Hvor råtten er budsjettet til TV3 egentlig når de må gjenbruke billig bandana?! Herrefred 4
Tapas Skrevet 16. mai 2016 #4500 Skrevet 16. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fatter ikke at Jørgen er sammen med henne nå i dag. Anonymkode: 489c4...c24 Som om Jørgen er en bra catch.... 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå