Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Charlotteh skrev:

fordi Daniel og Martine er i et forholdt så alt kan skje.

Hadde ALDRI sett for meg at de to skulle bli et par! Er jeg alene om det?? :overrasket: 

Anonymkode: 68faf...173

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Charlotteh skrev:

fordi Daniel og Martine er i et forholdt så alt kan skje.

Hvor har dere det i fra? Så at noen sa det stod på hennes insta, men jeg finner ingenting.

Anonymkode: 525ef...0ec

• Liker 1
Skrevet

Celester er ihvertfall flinkere til å rappe enn autotune låtene til Caksel :P Anbefaler folk å sjekke ut youtubekanalen hennes Cstrapz. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For første gang gikk jeg inn i spoilertråden selv fordi jeg ble gal av å spekulere :P Vet nå hvem som sjekker inn.

Anonymkode: 33445...e3e

Spoilertråden er bare piss. Jeg har sett på alt som har blitt skrevet der inne siden dag 1, og 80% av det har bare vært synsinger og konspirasjoner som ikke stemte i ettertid. Det eneste korrekte som blir skrevet der inne er hvem som vil sjekke inn utover i sesongen (da flere som er aktive der har så lite liv, at dem har valgt å snooke gjennom hele facebook - vennelista til deltakerne). 

Anonymkode: 6b1a1...090

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spoilertråden er bare piss. Jeg har sett på alt som har blitt skrevet der inne siden dag 1, og 80% av det har bare vært synsinger og konspirasjoner som ikke stemte i ettertid. Det eneste korrekte som blir skrevet der inne er hvem som vil sjekke inn utover i sesongen (da flere som er aktive der har så lite liv, at dem har valgt å snooke gjennom hele facebook - vennelista til deltakerne). 

Anonymkode: 6b1a1...090

Godt mulig. Vi får se om de har rett denne gangen da:fnise:

Anonymkode: 33445...e3e

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor har dere det i fra? Så at noen sa det stod på hennes insta, men jeg finner ingenting.

Anonymkode: 525ef...0ec

De er ikke sammen. En eller annen i tråden her som har påstått det siden det står "Jeg og elskeren chiller enn så lenge, tagg din elsker" på et bilde av dem fra Martine sin insta. De var jo elskere i Marie Antoinette uken.

• Liker 5
Skrevet (endret)
Den 14.5.2016 at 20.42, AnonymBruker skrev:

Problemet er at de aller fleste er for lite oppegående til å kunne definere hvordan maktpyramider fungerer; toppen styrer, alt annet er ledd i en prosess -- nasjonale politikere er tredje- og fjerdeledd i den strukturen som dirigerer hvordan realityprogram skal utvikle seg, i et kontemporært perspektiv, og har derigjennom forsvinnende lite de skulle ha sagt, om virkelig regionalt betydningsfulle anliggende. Om en enkeltperson stikker hodet for langt ut, vil giljotinen umiddelbart falle, og vedkommendes karriere vil være over; fryktultimatumet virker forbausende bra, fordi 99,99% prosent av de som har slikket spytt i 30 år for å oppnå plasseringene de har i kappløpet om sosial prestisje, ikke er villige til å kaste alt i toalettet, kun for å tilby offentlighetens beduggede masser noen sannhetens ord, som sannsynligvis vil falle på døve ører, uansett. 

Apropos "sosial intelligens-sperrer", så har Carl Aksel gang på gang agert en med betydelige mangler og begrensninger hva det å fortolke andres hensikter og visjoner angår, samt det å kunne bemestre sitt eget morsmål tilstrekkelig. Ironien i hvordan vedkommende angriper illusoriske defekter i andre, parallellisert av egne, blottlagte retardasjoner, er særdeles tragikomisk å bevitne.  

Om Carl Aksel  (som åpenbart har en IQ som neppe manifesterer en grad av avanse gjennomsnittsmennesket enkelt og praktisk har potensiale til å tangere),  skal rakke ned på andres skarphet, bør klysen lære seg å artikulere ordentlig norsk, samt det å kunne argumentativt disputere HVORFOR andres påståtte standpunkter ikke stemmer, ikke bare fastslå at de ikke gjør det, med null begrunnelse, vedlagt en eller annen nedsettende vinkling og ad-hominem retorikk. Patetisk og best usagt.

Anonymkode: 17f71...f89

Du kan vel umulig være seriøs?! Haha.

Enten så kødder du, eller så er du en reinspikka psykopat!

Endret av Gætzby
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, Agent2840 skrev:

Celester er ihvertfall flinkere til å rappe enn autotune låtene til Caksel :P Anbefaler folk å sjekke ut youtubekanalen hennes Cstrapz. 

Bra er ikke et ord jeg ville brukt, men ok.

Anonymkode: 7edf6...c24

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper fortsatt på Lekka kommer inn igjen.Han er i hvert fall klar til å hevn på Caksel og er nok ikke redd. Hadde vært litt morsomt hvis Lekka sjekket inn med Sandra.

Anonymkode: ee896...dd9

• Liker 10
Skrevet (endret)

Denne Magne fra tidligere sesonger. Så noen kommenterte han var på bildene til Celester og. Nå er han med Mayoo. Er det mulig å være så PR-kåt som denne karen egentlig? Overalt så dukker han opp igjen med nye PH-deltakere. Begynner å bli lei denne slitsomme fyren!

Endret av Romario
  • Liker 9
Gjest Notatboka
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bra er ikke et ord jeg ville brukt, men ok.

Anonymkode: 7edf6...c24

Nå brukte hun faktisk ikke 'bra' heller, men flinkere. Å være flinkere enn Caksel skal ikke så mye til.

Skrevet
41 minutter siden, Romario skrev:

Denne Magne fra tidligere sesonger. Så noen kommenterte han var på bildene til Celester og. Nå er han med Mayoo. Er det mulig å være så PR-kåt som denne karen egentlig? Overalt så dukker han opp igjen med nye PH-deltakere. Begynner å bli lei denne slitsomme fyren!

Er det Magne??

Skrevet
1 time siden, Romario skrev:

Uff han er den kleineste fyren i hele verden. Han tror oppriktig at han er skikkelig kjendis 

Skrevet
1 time siden, super-s skrev:

Er det Magne??

Det ligna ikke. 

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, LeilaS skrev:

Det ligna ikke. 

Nei, det synes ikke jeg heller. Om det er han, så har han plutselig blitt kjekk!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, super-s skrev:

Nei, det synes ikke jeg heller. Om det er han, så har han plutselig blitt kjekk!

https://www.instagram.com/magnealexander/

Han er jo faktisk en kjekkas! 

Anonymkode: 80431...548

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Romario skrev:

PR-kåt var nøyaktig det jeg tenkte da jeg så Magne på bildet. Fysj, for en type! 

Anonymkode: b4268...6dd

• Liker 2
Skrevet

Mehh jeg har gått in på spoilertråd og nå vet jeg hvem som checker inn. Nå er det ingen spenning. Jeg kommer ikke til å gjøre det igjen ihvertfall

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...