Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

SISTE NYTT; 

Det virker som at Mikela og Celester har kranglet og blitt uvenner.

Dem er ikke lenger venner på facebook, og har også slettet bilder av hverandre sammen + felles statuser etc.

Anonymkode: 17f71...f89

Videoannonse
Annonse
Gjest Boetica
Skrevet
1 time siden, Cuntzilla skrev:

Jeg syntes han var underholdende i starten, men nå sliter han virkelig på nervene mine. Føles ut som de viser han mer enn noensinne også nå, det er hakket før jeg begynner å mute han. Jeg vet jo akkurat hva han sier uansett, han er forutsigbar både i spillet sitt og i vitsene sine, for ikke å glemme "jeg er kongen"-greiene. Sesongen hadde i min mening vært bedre om han hadde røket ut for noen uker siden, vi kunne iallefall trengt en pause fra han og så kunne de sendt han inn igjen mot slutten om de absolutt vil ha "the grand finale" med han og hans partner of the week vs Nina og Jonas.

Hadde LETT vært bedre om Nina styrte en flertallsallianse ja. Jeg har null problem med spill, og null problem med at man må være uærlig når man gjør det. Det skal være grining og litt backstabbing og vanskelige valg. Er jo spillet som er mest spennende med hele Paradise i min mening. Kristian René er min all time favourite PH-deltaker for å si det sånn :)

Det jeg har et problem med er at den kødden Carl Aksel skal angripe andre for å spille og være uærlige hele tiden. Ikke bare er det ekstremt hyklersk siden han spiller og lyver like mye selv, men måten han gjør det på er bare helt uspiselig. Måten han behandler andre mennesker generelt egentlig. Han er bare ekstremt usympatisk, en drittunge som prøver å pisse på andre hele tiden for å holde dem nede, og som får raserianfall når han ikke får det som han vil. Det er ikke underholdende å se på, det er superirriterende. 

Syns CA virker ustabil,og jeg får forstyrrende assosiasjoner til diverse diktatorer som opp gjennom historien har vært herjet av paranoia. Nervene til gutten er jo på bristepunket, og det gjør ham blind for folk rundt seg.

Helt enig i at «hainn Kristian René» var av et helt annet, herlig kaliber!

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, mm456 skrev:

Joda, hun er "negativ", men jeg syns hun smiler mer enn sist gang :) 

Du syntes at "jo er hun "negativ" men at hun smiler mer enn sist gang. " 

Jeg likte Mikaela første runden hun var inne. Hun ble først pult av Øystein for så å oppdage at det ikke var en langtids investering. Så fikk hun vel noe krøll med CA.. 

Jeg vil heller si at de situasjonene hun har vært involvert i etter att hun kom tilbake, ikke har gitt grunnlag for like sterke gnisninger. Hun har oppført seg anderledes fordi hun har vært i en anderledes situasjon. 

Anonymkode: d403d...4e9

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

SISTE NYTT; 

Dem er ikke lenger venner på facebook, og har også slettet bilder av hverandre sammen + felles statuser etc.

Dramadramadrama!! :sprettoy:

Anonymkode: ee5cb...6ee

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Boetica skrev:

Syns CA virker ustabil,og jeg får forstyrrende assosiasjoner til diverse diktatorer som opp gjennom historien har vært herjet av paranoia. Nervene til gutten er jo på bristepunket, og det gjør ham blind for folk rundt seg.

Helt enig i at «hainn Kristian René» var av et helt annet, herlig kaliber!

Jeg syntes både CA og Stine har virket mentalt stresset de siste dagene. Det som er verd å observere er at det er jo ikke CA alene som er kjernen av den alliansen. Det er CA og Øystein. Det er de to sammen, men CA er mer høyt og lavt. Om noen kommer til eller fra så er det fortsatt de to. I en finale står Øystein sterkere enn CA. 

Gjest Boetica
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syntes både CA og Stine har virket mentalt stresset de siste dagene. Det som er verd å observere er at det er jo ikke CA alene som er kjernen av den alliansen. Det er CA og Øystein. Det er de to sammen, men CA er mer høyt og lavt. Om noen kommer til eller fra så er det fortsatt de to. I en finale står Øystein sterkere enn CA. 

Jo Ø står sterkt i alliansen fordi han er kompis med CA. Han har ikke spesielt taktiske evner selv, og er ikke dominant og manipulerende. Da CA satte Eileen i fare, ble Ø faktisk sinna og ville konfrontere CA, men greide ikke å gjennomføre, ble helt skjelven i stemmen. Han er sterk under CAs vinger men har ikke noe av de skumle personlighetstrekkene.

Gjest Notatboka
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

SISTE NYTT; 

Hører ikke dette bedre hjemme i spoilertråden? Har jo ingenting med spillet inne på hotellet å gjøre.

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Notatboka skrev:

Hører ikke dette bedre hjemme i spoilertråden? Har jo ingenting med spillet inne på hotellet å gjøre.

RAWWWWWWWWWWWWWRRRRRRRRRRR

• Liker 5
Gjest Notatboka
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

RAWWWWWWWWWWWWWRRRRRRRRRRR

Ord. Bruk ord for å uttrykke deg.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Boetica skrev:

Jo Ø står sterkt i alliansen fordi han er kompis med CA. Han har ikke spesielt taktiske evner selv, og er ikke dominant og manipulerende. Da CA satte Eileen i fare, ble Ø faktisk sinna og ville konfrontere CA, men greide ikke å gjennomføre, ble helt skjelven i stemmen. Han er sterk under CAs vinger men har ikke noe av de skumle personlighetstrekkene.

Ø og CA er kjernen av den alliansen. I er kun (delvis) inne p.g.a. Ø og S er med J delvis p.g.a. CA. 

Forstår ikke at J var så dum at han kjeftet på C & M. Han gjorde seg til den gutten som objektivt sett er mest utsatt neste uke.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ø og CA er kjernen av den alliansen. I er kun (delvis) inne p.g.a. Ø og S er med J delvis p.g.a. CA. 

Forstår ikke at J var så dum at han kjeftet på C & M. Han gjorde seg til den gutten som objektivt sett er mest utsatt neste uke.

Voldsomt med kodeord, kan du ikke bare skrive navnene? Hvem er "I" for eksempel?

Anonymkode: 7edf6...c24

• Liker 29
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Voldsomt med kodeord, kan du ikke bare skrive navnene? Hvem er "I" for eksempel?

Haha, enig.

Anonymkode: f252d...0bc

• Liker 3
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og C? Og skal M være Malin?

Skrevet (endret)
28 minutter siden, helloAdele skrev:

Og C? Og skal M være Malin?

Celester og Mikela tror jeg. 

Endret av smalls
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

:)

Det gikk en liten djevel i meg da Øystein ble benevnt som Ø lengre opp, så da ble det bare sånn. Beklager :) 

• Liker 4
Skrevet

Jeg er skada. Jeg har fått kjempe dilla på Skamløse :flau: Musikken er absolutt ikke min stil i det hele tatt så jeg aner ikke hva som har sviktet i hodet mitt nå :daane: 

Kanskje på tide å slutte å se på PH, hadde aldri fått med meg sangen da :ler: 

Skrevet
1 time siden, smalls skrev:

Celester og Mikela tror jeg. 

OJA!  Hahaha, leste C som CA, M som Malin og J som Jonas 😂 Da ble det:

Forstår ikke at Jonas var så dum at han kjeftet på Carl Aksel & Mikela. Han gjorde seg til den gutten som objektivt sett er mest utsatt neste uke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, helloAdele skrev:

OJA!  Hahaha, leste C som CA, M som Malin og J som Jonas 😂 Da ble det:

Forstår ikke at Jonas var så dum at han kjeftet på Carl Aksel & Mikela. Han gjorde seg til den gutten som objektivt sett er mest utsatt neste uke.

Når kjeftet han på de?

Anonymkode: 80c8b...16a

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når kjeftet han på de?

:klaske:  Ser du ikke at personen du siterte hadde misforstått? 

Anonymkode: ffdb9...8e3

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:klaske:  Ser du ikke at personen du siterte hadde misforstått? 

Anonymkode: ffdb9...8e3

Nei faktisk ikke. Jeg spurte den personen jeg siterte og ikke deg :klaske: 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...