AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #4361 Skrevet 13. mai 2016 Kan en mod rydde opp i dette please? Anonymkode: d9a5c...e78 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #4362 Skrevet 13. mai 2016 18 minutter siden, Anonym90059005 skrev: Ikke vanskelig å forstå. Litt vanskeligere å forstå at hun syns det er stas å ta en pikk i munnen som tre andre jenter der inne nylig har hatt i vaginaen, men meg om det... Ahhrg, NEI hun sugde ham ikke. Les bloggen hennes. Nå må du førr faen gi deg. Anonymkode: ee5cb...6ee 3
helloAdele Skrevet 13. mai 2016 #4363 Skrevet 13. mai 2016 I en allerede uheldig situasjon for gjengen synes jeg utfallet ble det beste som kunne hendt. Vegard virket som om han lett kunne blitt påvirket av Carl Aksel og selv om jeg elsker Celester var hun alt for lett påvirkelig. Taktikken til Carl Aksel er jo tydelig å snakke høl i hue på alle deltagere for å få dem til å gjøre som han vil, lyve og snakke til dem som om de er i sammr allianse, og mobbe og skjelle dem ut om de skulle finne på å gjøre noe annet. Gjengen allianse trenger sterke deltakere som klarer å stå i mot denne utrolig feige "overtalelsesmetoden" hans! Jonas, Nina og Eileen er jo herlige, Daniel virker veldig lovende og jeg elsker Mikela! Herlig jente, hun tenker kanskje ikke så lang men hun vet i hvert fall hvem som er den ekte "fienden" Hahaha synes nesten synd på CA som fortsatt prøver å overbevisende Mikela om at hun er en del av hans allianse. Elsker henne også i snakkeboksen hvor hun viser at hun ikke påvirkes av alt tullet til CA. "Det at Øystein er rasende gjør meg kjempeglad" ❤ Og hva er alt dette tullet om at hun ikke er pen? Synes Mikela er blant de peneste på hotellet jeg 5
Gjest Mysticgirl Skrevet 13. mai 2016 #4364 Skrevet 13. mai 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ser deltakerne på episodene før de sendes, eller må de følge programmet som oss andre seere? At Sandra og Jørgen er sammen i dag synes jeg er merkelig! Når Martine kommer inn og Jørgen sier det er den deiligste dama han har sett, får vite at hun har hatt sex med Øystein, men ikke ønsket å ha sex med Jørgen.... Jeg forstår det bare ikke.. Hadde aldri klart å være med en fyr som glemmer min eksistens rett etter at sin store kjærlighet har røket. Det forholdet er dømt til å ryke, akkurat som alle andre PH-par. (Elin og CF er i mine øyne i kategori som Jonas og Nina btw). Jonas og Nina forstår jeg, for der har det kun vært de to. Anonymkode: 68faf...173 Ja, synes også det er merkelig. Jeg ville ikke ha hatt et forhold til han iallefall 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er så sykt provoserende at ingen tar hoffet på hvor hyklersk de er, synes Triana eller noen burde sagt noe opptil flere ganger! Det er rett og slett ikke greit at de sitter der å mobber andre deltagere, og kjefter ned andre om valget deres, og kaller andre så uærlige og skitne og alt mulig dritt som renner ut av kjeften deres -når de er enda verre selv! Det er jo faktisk komisk at for bare et par dager siden drev faktisk hoffet på å konspirerte og planla hvordan de skulle kjøre ut Nichlas som var en av deres egne, og løy til han mange ganger. Dette var en av deres egne som sagt! Både CA, Øystein, Jørgen og Eileen hadde like stor del i at han ble sendt hjem som Stine, da de var like mye med på det og løy like mye. Hvordan kan de ha glemt av dette på noen knappe dager?? Hvordan kan det være greit at de snakker så forferdelig stygt om Jonas og Nina, og driver å mobber Mikela, når de faktisk har bedrevet noe enda verre?? Dette er ikke underholdende tv, og jeg blir faktisk heller fysisk uvel av at ingen griper inn og tar hoffet på oppførselen deres. For måten de holder på med er overhodet ikke greit! Anonymkode: f252d...0bc Jeg reagerer også på at ingen sier ifra. Hadde aldri klart å stått og sett på at noen ler og mobber noen rett foran øyne på de andre og på Mikela Hvorfor sier ikke Triana ifra ?
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #4365 Skrevet 13. mai 2016 I sesong 4 spyttet Dennis og Christina på Miguel. Da hadde de fra produksjonen tatt de til side og sagt dette ikke var greit. Men det så vi ikke. Tror også de ikke var like stygge med Miguel etter den festen. Men ja, produksjonen burde gripe inn her. Be de om å oppføre seg som voksne og ikke som barn. Anonymkode: db34b...155 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #4366 Skrevet 13. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Følg med litt a. Hun nevnte i ettertid at det ikke stemte, og meninga var å få Carl til å slutte. Anonymkode: 17f71...f89 Bare overse han. Han skal bare kverulere og trolle. Anonymkode: db34b...155 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #4367 Skrevet 13. mai 2016 3 timer siden, Milio skrev: I første sesong av Paradise Hotel ble Lene og Nanna straffet for å ha mobbet Margrethe. Jeg husker ikke helt detaljene, men det var baksnakkelser og kritisering av henne. De frøs henne ut. Det ble tatt tak i av crewet og som straff måtte en av dem forlate hotellet. TV3 hadde nulltoleranse for mobbing ble det sagt. Siden den gang har tv3 latt folk baksnakke, mobbe, kritisere, hate og drite hverandre ut. Hvorfor? Fordi det skaper drama og høye seertall. De første sesongene av PH var uten tema og rare twister. Det har vel blitt kjedelig med det samme gamle, og for å holde på seerne må de skape spenning på andre måter. Det er trist. Det gjør vondt å se mennesker bli utestengt og hengt ut, selv om det er "en del av spillet". Direkte mobbing bør aldri være en del av spillet. Det er drøyt at normal underholdning har blitt å se CA mobbe Mikela for å stå mot gruppepress og være modig nok, og ha nok selvinnsikt, til å gå sin egen vei. Jeg tror TV3 bør tenke på hvilke signaler de sender ut. Sex, fyll, fanteri. Ja det en del av kulturen på PH. Men bør mobbing være greit? Bør det å bryte ned deltakernes psyke for vår underholdning være en del av det? Jeg er helt enig med deg, MEN Margrethe-situasjonen var veldig ekstrem. Jeg har ikke sett noen tilfeller som har vært så drøye som dette, og TV3 lot det gå veldig langt før de grep inn. Lene skjelte jo ut Margrethe foran alle og sa at ingen liker henne, kjeftet henne ut for å være stille og plutselig snakkesalig da en ny jente kom inn, anklaget henne for å være pedofil for å kysse med en 6 år yngre gutt og mye, mye mer. Nanna har jo også sagt i etterkant at hun skulle ønske at TV3 hadde grepet inn mye tidligere. Det unnskylder overhodet ikke oppførselen hennes, men det setter jo det litt i perspektiv. Generelt er produksjonen slappe med mobbetilfeller. Jeg er fortsatt utrolig overrasket over at de ikke grep inn i situasjonen med Ann Marielle og Aurora. Dette har de fått massiv kritikk på, og det er så synd at de ikke tar det til seg og tar noen ordentlige grep. Det er ikke gøy å se på mobbing. Anonymkode: b4268...6dd 10
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #4368 Skrevet 13. mai 2016 2 timer siden, Anonym90059005 skrev: Ikke vanskelig å forstå. Litt vanskeligere å forstå at hun syns det er stas å ta en pikk i munnen som tre andre jenter der inne nylig har hatt i vaginaen, men meg om det... Det er tydelig at du er en guttevalp. Anonymkode: b4268...6dd 6
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #4369 Skrevet 13. mai 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Denne sesongen føler jeg absolutt ikke at jegcharxsett på Paradise Hotell. Jeg har sett på Caksel Hotell. Anonymkode: 47e46...b14 og hva hadde sesongen vært uten den gutten? Tenk tanken på at CA hadde røket tidlig og det hadde vært Nina som hadde styrt en flertallsalianse. Hadde det vært mindre spill? Ville flertallsNina vært snillere? Hadde folk vært ærligere? Måtte de tatt færre vanskelige valg? Hadde Nina gitt like mye underholdning? Mindre selvhevdene?.... (muligens, men gud så kjedelig det hadde vært!) Anonymkode: d403d...4e9
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #4371 Skrevet 13. mai 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: og hva hadde sesongen vært uten den gutten? Tenk tanken på at CA hadde røket tidlig og det hadde vært Nina som hadde styrt en flertallsalianse. Hadde det vært mindre spill? Ville flertallsNina vært snillere? Hadde folk vært ærligere? Måtte de tatt færre vanskelige valg? Hadde Nina gitt like mye underholdning? Mindre selvhevdene?.... (muligens, men gud så kjedelig det hadde vært!) Anonymkode: d403d...4e9 Den hadde vært mulig å se på uten å brekke seg. Anonymkode: b4268...6dd 17
Spiralis Skrevet 13. mai 2016 #4372 Skrevet 13. mai 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den hadde vært mulig å se på uten å brekke seg. Anonymkode: b4268...6dd Du svarte ikke på resten av spørsmålene Jeg håper CA ryker i semifinalen, men ikke før. Han ryker på grunn av at partneren hans (Stine) ofrer han for selv å kunne gå videre.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #4373 Skrevet 13. mai 2016 18 timer siden, mm456 skrev: Åh, liker Mikela mye bedre nå enn sist! Er som en helt ny og hyggelig person Helt uenig. Hun er like negativ, egen og stri som første gangen hun var inne. .. og det liker jeg! Fine pupper har hun også Jeg tror sex med Mikela gir kloremerker på ryggen. .. og hun hadde fått ris på rumpa.. Anonymkode: d403d...4e9
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #4374 Skrevet 13. mai 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror produksjonen skyter seg selv i foten om de får CA til å vinne. Det er ikke en slik historie folk vil se. Håper de bygger opp til at hele korthuset raser. Anonymkode: 6d535...2e7 Noen vil rystes, smigres, røres, provoseres, få hevn/"rettferdighet", føle seg moralsk, ... Anonymkode: d403d...4e9
Gjest Koy Skrevet 13. mai 2016 #4375 Skrevet 13. mai 2016 Jørgen irriterer meg så jævlig, det har han egentlig gjort neste hele tiden. Jeg vet ikke hva det er som irriterer meg sånn, men han virker som han alltid skal gjøre det som er mest populært, skikkelig dilter. Typisk sånn gutt som alltid henger seg på hva de "tøffe gutta" sier Trodde folk vokste av seg det etter ungdomsskolen. Når det er sagt så er Øystein enda verre, skulle likt å sett han faktisk stå opp for meningene sine for en gangs skyld eller blitt stilt til veggs for alt det dumme han sier. Han har søren meg bare seila gjennom hele oppholdet. "Hadde jeg visst at det skulle bli sånn hadde jeg overtalt Eileen om å stemme på Jonas" også smeller han igjen kjeften som en østers med en gang Eileen kommer inn i rommet.
Cuntzilla Skrevet 13. mai 2016 #4376 Skrevet 13. mai 2016 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: og hva hadde sesongen vært uten den gutten? Tenk tanken på at CA hadde røket tidlig og det hadde vært Nina som hadde styrt en flertallsalianse. Hadde det vært mindre spill? Ville flertallsNina vært snillere? Hadde folk vært ærligere? Måtte de tatt færre vanskelige valg? Hadde Nina gitt like mye underholdning? Mindre selvhevdene?.... (muligens, men gud så kjedelig det hadde vært!) Anonymkode: d403d...4e9 Jeg syntes han var underholdende i starten, men nå sliter han virkelig på nervene mine. Føles ut som de viser han mer enn noensinne også nå, det er hakket før jeg begynner å mute han. Jeg vet jo akkurat hva han sier uansett, han er forutsigbar både i spillet sitt og i vitsene sine, for ikke å glemme "jeg er kongen"-greiene. Sesongen hadde i min mening vært bedre om han hadde røket ut for noen uker siden, vi kunne iallefall trengt en pause fra han og så kunne de sendt han inn igjen mot slutten om de absolutt vil ha "the grand finale" med han og hans partner of the week vs Nina og Jonas. Hadde LETT vært bedre om Nina styrte en flertallsallianse ja. Jeg har null problem med spill, og null problem med at man må være uærlig når man gjør det. Det skal være grining og litt backstabbing og vanskelige valg. Er jo spillet som er mest spennende med hele Paradise i min mening. Kristian René er min all time favourite PH-deltaker for å si det sånn Det jeg har et problem med er at den kødden Carl Aksel skal angripe andre for å spille og være uærlige hele tiden. Ikke bare er det ekstremt hyklersk siden han spiller og lyver like mye selv, men måten han gjør det på er bare helt uspiselig. Måten han behandler andre mennesker generelt egentlig. Han er bare ekstremt usympatisk, en drittunge som prøver å pisse på andre hele tiden for å holde dem nede, og som får raserianfall når han ikke får det som han vil. Det er ikke underholdende å se på, det er superirriterende. 16
mm456 Skrevet 13. mai 2016 #4377 Skrevet 13. mai 2016 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt uenig. Hun er like negativ, egen og stri som første gangen hun var inne. .. og det liker jeg! Fine pupper har hun også Jeg tror sex med Mikela gir kloremerker på ryggen. .. og hun hadde fått ris på rumpa.. Anonymkode: d403d...4e9 Joda, hun er "negativ", men jeg syns hun smiler mer enn sist gang 4
Cuntzilla Skrevet 13. mai 2016 #4378 Skrevet 13. mai 2016 23 minutter siden, Koy skrev: Jørgen irriterer meg så jævlig, det har han egentlig gjort neste hele tiden. Jeg vet ikke hva det er som irriterer meg sånn, men han virker som han alltid skal gjøre det som er mest populært, skikkelig dilter. Typisk sånn gutt som alltid henger seg på hva de "tøffe gutta" sier Trodde folk vokste av seg det etter ungdomsskolen. Når det er sagt så er Øystein enda verre, skulle likt å sett han faktisk stå opp for meningene sine for en gangs skyld eller blitt stilt til veggs for alt det dumme han sier. Han har søren meg bare seila gjennom hele oppholdet. "Hadde jeg visst at det skulle bli sånn hadde jeg overtalt Eileen om å stemme på Jonas" også smeller han igjen kjeften som en østers med en gang Eileen kommer inn i rommet. Haha ja, han sa vel han skulle TVUNGET henne til å stemme på Jonas. Lykke til med det, du. Stakkar, han er garantert kjent som en trivelig og grei kar til vanlig, men på PH har han endt opp med å fremstå som en fullstendig balleløs og litt småekkel type, hvor det eneste som er spennende å se med han er hvem han er mest redd for av Carl Aksel og Eileen. 9
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #4379 Skrevet 13. mai 2016 10 minutter siden, mm456 skrev: Joda, hun er "negativ", men jeg syns hun smiler mer enn sist gang Og ikke minst: Hun har sin egen stemme. Det er det jeg liker best med Mikela nå. Hun står opp for seg selv og lar seg ikke styre av hoffet. Jeg liker at hun er litt negativ. Anonymkode: b4268...6dd 13
Tapas Skrevet 13. mai 2016 #4380 Skrevet 13. mai 2016 En ting er at CA er en karakterløs unge med mangel på oppdraglse. Men sånne som han har alltid folk rundt som lar dem holde på! Se på omgangskretsen som støtter han og finner seg i alt pisset han driver med! Det triste er at dette er realiteten og naturen til en del mennesker folkens! Derfor bør alle tenke over hva slags folk de er omringet av og ikke la seg lure av ulver i fåreklær, for det er faktisk lettere enn man selv innser! 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå