Kitty ♡ Skrevet 13. mai 2016 #4341 Skrevet 13. mai 2016 Synes det blir helt feil av hoffet å kalle Mikela dum som var med på å sende hjem partneren sin. Carl Aksel gjorde jo akkurat det samme i uke 1! Har overtalte alle til å gi eple til sin daværende partner, Synøve, under pandoras slik at hun skulle ryke. Det førte jo til at både HAN og Jørgen (han fra Gjøvik) sto bak Sandra på parsermonien dagen etterpå. Han satt jo seg selv i fare. Tenk hvis Sandra og Jørgen hadde bra kjemi? Da hadde jo CA reist hjem, med mindre produksjonen hadde grepet inn selvfølgelig. Selvfølgelig har Carl Aksel glemt dette... Alt han gjør er jo perfekt, og alle andre er falske. 18
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #4342 Skrevet 13. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser ingen her som plutselig forguder Mikela, jeg ser samtlige som tar en deltagere i forsvar etter hun blir regelrett mobbet. Ingen fortjener å bli behandlet som Mikela blir av mobbegjengen, og det sier mye om deg som trykker ned en som allerede er så langt nede. Anonymkode: f252d...0bc Spar meg for slikt piss. Mikela blir ikke mobbet i det hele tatt, så du får snart slå opp hva det faktisk betyr å "mobbe" noen i ordboka. Mikela er like ille som Caksel og Jørgen, og det ser alle som har et objektiv syn på deltakerne. Og hvorfor tror du ellers at Mikela også bombarderes med hatmeldinger etc? ( hun nevnte selv på bloggen sin at hun ble det). Anonymkode: 6b1a1...090
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #4343 Skrevet 13. mai 2016 Se f.eks på hvordan Mikela har oppført seg mot Eileen gjennom store deler av sesongen, ikke et snev bedre. Hun er bare en hatefull, ignorant og dramaqueens i mine øyne. Anonymkode: 6b1a1...090
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #4344 Skrevet 13. mai 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spar meg for slikt piss. Mikela blir ikke mobbet i det hele tatt, så du får snart slå opp hva det faktisk betyr å "mobbe" noen i ordboka. Mikela er like ille som Caksel og Jørgen, og det ser alle som har et objektiv syn på deltakerne. Og hvorfor tror du ellers at Mikela også bombarderes med hatmeldinger etc? ( hun nevnte selv på bloggen sin at hun ble det). Anonymkode: 6b1a1...090 Wow du høres virkelig ut som en godklump du. Litt sånn i samme bane som CA. Anonymkode: f252d...0bc 11
smalls Skrevet 13. mai 2016 #4345 Skrevet 13. mai 2016 Ser for meg hvis Malin eller Sandra kommer inn. Da kommer de inn med det sleipe gliset og ser stygt på Eileen og Nina. Nå skal de ta hevn. 3
Gjest Joppe Skrevet 13. mai 2016 #4346 Skrevet 13. mai 2016 4 minutter siden, smalls skrev: Ser for meg hvis Malin eller Sandra kommer inn. Da kommer de inn med det sleipe gliset og ser stygt på Eileen og Nina. Nå skal de ta hevn. Det tror jeg også, men det vil igjen si mer om de to enn Eileen og Nina. Verken Malin eller Sandra virker modne nok for å kunne delta i PH. En ting er at du er over 20, men nytter lite når du er 15 i hodet. Samme gjelder for såvidt CA og Jørgen også. Øystein tror jeg egentlig er ganske ok, men blir dratt med av CA.
Anonym90059005 Skrevet 13. mai 2016 #4347 Skrevet 13. mai 2016 Hva er den greia Eileen har med Øystein der inne egentlig? De er som et par/kjærester de inne, spesielt på rommet. Koser, kliner, tafser osv. Eneste er at hun ikke vil ha sex på tv, men blowjobs og runking av han, det går helt fint. Merkelig at hun gjør det med han når hu vet han har pult på alle andre jenter der inne? Hvor kult er det å være liksomkjæreste og suge han, når han har stappa pikken i tre andre jenter der inne? Beats me... 9
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #4348 Skrevet 13. mai 2016 1 minutt siden, Anonym90059005 skrev: Hva er den greia Eileen har med Øystein der inne egentlig? De er som et par/kjærester de inne, spesielt på rommet. Koser, kliner, tafser osv. Eneste er at hun ikke vil ha sex på tv, men blowjobs og runking av han, det går helt fint. Merkelig at hun gjør det med han når hu vet han har pult på alle andre jenter der inne? Hvor kult er det å være liksomkjæreste og suge han, når han har stappa pikken i tre andre jenter der inne? Beats me... Eileen har ikke gitt Øystein blowjob. Hun har runket han en gang. Anonymkode: f252d...0bc 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #4349 Skrevet 13. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Eileen har ikke gitt Øystein blowjob. Hun har runket han en gang. Anonymkode: f252d...0bc Opptil flere ganger! Anonymkode: 525ef...0ec 4
Gætzby Skrevet 13. mai 2016 #4350 Skrevet 13. mai 2016 Til dere som fortsatt ønsker å se Niclas tilbake.. Hvor naive er det egentlig mulig å bli? Det var vel sikkert de samme som hadde illusjoner om at Stine nå skulle ta hevn på CA og sett han i fare på pandoras. Tror dere virkelig at harry tassen Niclas kommer til å ta hevn på CA? Dream on, det vil garantert ikke skje. Disse menneskene er som lydige bikkjer til sjefen deres Caksel! Det sjekker inn en gutt og en jente på mandag. Jenta virker til å være enten Malin eller Sandra (altså en av disiplene til Carl), og gutten er det vanskelig å si. Men skal tv3 lage spenning nå, så er Lekka den eneste av de utsjekkede guttene som kan gjøre det. Det er veldig urettferdig ovenfor gjengen-allianse om Niclas eller Henning for den del får sjekke inn igjen. Hadde egentlig håpet på Mayoo, men nå har jo fyren allerede ryket ut to ganger, så det er vel lite håp om å faktisk se han igjen.
Gjest Raiu Skrevet 13. mai 2016 #4351 Skrevet 13. mai 2016 HVIS det er slik at det er lagt opp til at CA skal vinne fordi det er kjøpt og betalt, og han har familie i bransjen så skjønner jeg hvorfor de er så keen på å promotere han. Kan ikke være tilfeldig at han har musikk ute og I tillegg får "prime time" reklame mellom PH. (Jeg mener ikke at det er ok så det er sagt) Men en annen teori kan være at de trodde kanskje at han ville være en bra badguy, også har de bommet helt. En grunn må det være for at de redder han og at han får holde på som han vil.
Anonym90059005 Skrevet 13. mai 2016 #4352 Skrevet 13. mai 2016 9 minutter siden, Joppe skrev: Det tror jeg også, men det vil igjen si mer om de to enn Eileen og Nina. Verken Malin eller Sandra virker modne nok for å kunne delta i PH. En ting er at du er over 20, men nytter lite når du er 15 i hodet. Samme gjelder for såvidt CA og Jørgen også. Øystein tror jeg egentlig er ganske ok, men blir dratt med av CA. Jaha, er ikke det meningen med spillet da? Å vinne og slå ut de andre? Har dere glemt hvordan Nina f.eks . snakker om de andre jentene? "fætte dom i hodet" osv... Spiller vel akkurat like mye de. Selv om dere liker og heier på Nina co, så må dere kunne ha litt evne til å skille snørr og barter.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #4353 Skrevet 13. mai 2016 6 minutter siden, Anonym90059005 skrev: Hva er den greia Eileen har med Øystein der inne egentlig? De er som et par/kjærester de inne, spesielt på rommet. Koser, kliner, tafser osv. Eneste er at hun ikke vil ha sex på tv, men blowjobs og runking av han, det går helt fint. Merkelig at hun gjør det med han når hu vet han har pult på alle andre jenter der inne? Hvor kult er det å være liksomkjæreste og suge han, når han har stappa pikken i tre andre jenter der inne? Beats me... Åhh plis a. Hvorfor må folk henge seg så opp i forholdet til E og Ø? Har dere aldri kosa og kødda rundt med en kompis uten at det har vært noe mer enn bare det? Utrolig vanlig greie det der. Man må ikke være kjærester eller ha følelser for hverandre for å kose litt, er det så vanskelig å forstå?! Anonymkode: ee5cb...6ee 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #4354 Skrevet 13. mai 2016 13 minutter siden, Anonym90059005 skrev: Jaha, er ikke det meningen med spillet da? Å vinne og slå ut de andre? Har dere glemt hvordan Nina f.eks . snakker om de andre jentene? "fætte dom i hodet" osv... Spiller vel akkurat like mye de. Selv om dere liker og heier på Nina co, så må dere kunne ha litt evne til å skille snørr og barter. Ditto!! Nå møtte du akkurat deg selv i døren. Anonymkode: 525ef...0ec 6
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #4355 Skrevet 13. mai 2016 15 minutter siden, Anonym90059005 skrev: Jaha, er ikke det meningen med spillet da? Å vinne og slå ut de andre? Har dere glemt hvordan Nina f.eks . snakker om de andre jentene? "fætte dom i hodet" osv... Spiller vel akkurat like mye de. Selv om dere liker og heier på Nina co, så må dere kunne ha litt evne til å skille snørr og barter. Meningen med spillet er å slå ut de andre ja. Det er ingen unnskyldning for å mobbe, uthenge, utestenge og være slemme mot som hoffet gjør. Anonymkode: f252d...0bc 6
Anonym90059005 Skrevet 13. mai 2016 #4356 Skrevet 13. mai 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eileen har ikke gitt Øystein blowjob. Hun har runket han en gang. Anonymkode: f252d...0bc Jo, det har hun. Og det har hun også bekreftet 1
Anonym90059005 Skrevet 13. mai 2016 #4357 Skrevet 13. mai 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åhh plis a. Hvorfor må folk henge seg så opp i forholdet til E og Ø? Har dere aldri kosa og kødda rundt med en kompis uten at det har vært noe mer enn bare det? Utrolig vanlig greie det der. Man må ikke være kjærester eller ha følelser for hverandre for å kose litt, er det så vanskelig å forstå?! Anonymkode: ee5cb...6ee Ikke vanskelig å forstå. Litt vanskeligere å forstå at hun syns det er stas å ta en pikk i munnen som tre andre jenter der inne nylig har hatt i vaginaen, men meg om det...
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #4358 Skrevet 13. mai 2016 2 minutter siden, Anonym90059005 skrev: Jo, det har hun. Og det har hun også bekreftet Når har hun bekreftet det? Kom med kilde. Det hun sa under Mr.Paradise showet til CA sa hun selv rett etterpå at var løgn, for å få CA til å bli ferdig. Anonymkode: f252d...0bc 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #4359 Skrevet 13. mai 2016 2 minutter siden, Anonym90059005 skrev: Ikke vanskelig å forstå. Litt vanskeligere å forstå at hun syns det er stas å ta en pikk i munnen som tre andre jenter der inne nylig har hatt i vaginaen, men meg om det... Hvorfor oppfører du deg så ekkelt? Bli voksen! Anonymkode: f252d...0bc 8
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 #4360 Skrevet 13. mai 2016 Et øyeblikk siden, Anonym90059005 skrev: Jo, det har hun. Og det har hun også bekreftet Følg med litt a. Hun nevnte i ettertid at det ikke stemte, og meninga var å få Carl til å slutte. Anonymkode: 17f71...f89 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå