Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

Skrevet

Den rappen til Caksel virker jo helt ekstrem, utifra hvordan det ser ut som det blir kan han hvert fall ikke skylde på produksjonen lengre.

• Liker 17
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Kassiopeia skrev:

Dette er jo det verste av alt, Stine gjorde NØYAKTIG det samme som Mikela nå gjorde, men selvfølgelig i følge den O'mektige Jørgen så er ikke dobbeltmoral noe som eksisterer så lenge det ikke er andre som gjør det. Han er jo syk i hodet sitt som kan kjefte og bølle med andre som han gjør. 

Ja, ikke sant! Han er neste gutt i Carl Aksel sitt hoff til å bli sendt hjem. Stine sender ut Jørgen til fordel for CA hvis han ber henne om det, Celester hadde neppe gjort det. Hvem er det som har skutt seg selv i foten nå? :fnise: 

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Det positive med at Mikela fremdeles er der er at hun står i mot presset til CA og gjengen. Celester virker lettere å få over på deres side, men skulle selvfølgelig helst sett Stine ryke

Anonymkode: 9217a...fc6

• Liker 23
Skrevet

Så Malin kommer inn igjen utgående fra previews.... skuffa

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jaaaaaaa!! Gjengen allianse klarte seg! :danse:

Anonymkode: b521a...533

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, Charlotteh skrev:

Så Malin kommer inn igjen utgående fra previews.... skuffa

Tror nok det er Sandra. Håper på at Nicklas kommer på tirsdag. Han kommer sikkert til å ta sin hevn!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner jeg begynner å bli veldig lei CA nå. Det er ubehagelig å se på når han og "hoffet" kommer med usaklige kommentarer om de andre deltakerne. Ikke gøy på noen som helst måte. Blir veldig frustrert over at en voksen mann fremstiller seg selv på denne måten. Han virker jo ikke riktig i hodet. Han snakker hele tiden om at han ikke er dum, men han maler ikke akkurat seg selv som smart når han er så respektløs og ufyselig på nasjonal TV.

Den reklamen med sangene hans er forresten noe av det mest tragiske jeg har hørt. Verdens mest uoppfinnsomme tekst, hvordan ble dette gitt ut?

Anonymkode: a1ad9...bd0

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

CA: "Jonas skal ut, han har spilt så skittent."    LOL!

Anonymkode: b521a...533

• Liker 23
Skrevet

Jaja, vi har jo alle lært noe nytt i dag: Det er en fordel å bli halshugd. Kjempebra! NOT! Hadde håpet på en tvist på slutten når Celester sto der sammen med Triana...

I will miss you, Celester <3 

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Carl Aksel er ordentlig ufin. Sier han kunne spydd på Jonas, Nina er torsk, finner et eller annet negativt om hver eneste gutt som har kommet inn, som han kun sier til kameraet såklart, og nå skal han være så motbydelig mot Mikela neste uke? Han må ha kjempelav selvtillit som mååå rakke ned på andre for å føle seg litt bedre selv? 

Anonymkode: f7cc3...11e

• Liker 28
Skrevet

Åh, liker Mikela mye bedre nå enn sist! Er som en helt ny og hyggelig person :)

• Liker 16
Gjest Boetica
Skrevet

Det er noen riktig nasty personligheter som har spilt seg ut i kveld. For noen troll! Det skal bli en sann glede når de tre vemmelige guttene går på trynet. CA med sitt oppblåste selvbilde og manglende empati, og de slemme etterdilterne hans. Føler seg sterke i flokk sånne folk. Blir nesten fysisk kvalm av å se dem ta seg retten til å skjelle ut deltakerne som ikke adlyder.

Det med at CA og Martine ble låst var jo bare patetisk. De burde uansett slutte å lage temaer tatt fra historien. Siden mange av deltakerne ikke har fulgt med i historietimen, blir det poengløst.

Synd at søte Celester måtte dra. Hvem tror dere kommer inn neste uke?

Skrevet

Jeg klarte rett og slett ikke å dy meg. Er så oppriktig sjokkert over slemmegjengen etter dagens episode at jeg måtte gå inn å legge igjen en offentlig kommentar til Jørgen på FB profilen hans. Haha, kanskje ufint av meg, men jeg er helt målløs. Har lyst å gjøre det samme til Øystein, men føler kanskje det blir litt vel mye :laugh:

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Kassiopeia skrev:

Jeg klarte rett og slett ikke å dy meg. Er så oppriktig sjokkert over slemmegjengen etter dagens episode at jeg måtte gå inn å legge igjen en offentlig kommentar til Jørgen på FB profilen hans. Haha, kanskje ufint av meg, men jeg er helt målløs. Har lyst å gjøre det samme til Øystein, men føler kanskje det blir litt vel mye :laugh:

Hva skrev du da?

Anonymkode: 36858...a96

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skrev du da?

Anonymkode: 36858...a96

Håper du skjemmes av å se deg selv på skjermen nå, rett og slett skremmende å se at et voksent menneske kan opptre med en så hårreisende oppførsel.

Blir spennende å se om han sletter kommentaren min, siden alle kan se den. 

• Liker 17
Skrevet

Frustrasjon!! Selvfølgelig blir Malin og Caksel låst sammen, grøss å gru, det verste som kunne skjedd dem.......  Tar en Mikaela: FORBANNA DRITT!! 
Kan ikke produksjonen ihvertfall PRØVE å få det til å se ut som at dem ikke ønsker Caksel her inne?!?

Men glad Jonas klarte seg. Håper at gjengen-allianse får sjangsen til å ''føkke'' opp Caksel. 

• Liker 4
Gjest Rose11
Skrevet
14 minutter siden, tuppa skrev:

Så syyyykt skuffa over at de bare låste CA og hun nye. Jeg håpte de skulle si at de to måtte ut i duell og at de andre skulle stille seg bak den de ville beholde...

Ja hva faen liksom? Er tydeligvis bra å bli halsugd :roll: 

Jeg blir helt sjokkert over at noen kan oppføre seg så barnslig som de tre gutta gjør!  Øystein ble eid under parseremonien. Da Jonas sa ikke bare han og Nina var I allianse alene. Snip! Så Caksel og Jørgen da. Som buser inn på rommet til jentene for å kjefte de ut. De er dumme, de tenker ikke,  dette er latterlig,  en av dere ryker blabla. Jørgen mener det er KUN Mikela sin feil Celester røyk. Eh? Sier han som ditcher Celester til fordel for Stine. Han vil ha en unnskyldning fra Mikela til og med. Etter parsermonien kaller de Jonas og de for underklasse. Really? Makan til drittsekker hele gjengen. 

AnonymBruker
Skrevet

Tror produksjonen skyter seg selv i foten om de får CA til å vinne. Det er ikke en slik historie folk vil se. Håper de bygger opp til at hele korthuset raser.

Anonymkode: 6d535...2e7

• Liker 12
Skrevet

Det jeg har lagt merke til er at når noen i Gjengen-allianse ryker ut så tar de det med et smil. Mayoo sa han var glad i alle som var der inne, og Celester begynte jo faktisk å le når hun røk ut. Fantastiske folk <3

Med en gang noen fra hoffet til Caksel ryker, så blir det jo ramaskrik uten like. Da blir det "krig", og de skal "ta skikkelig hevn" og lage et "jævla helvette" fordi Jonas og Nina er jo så fryktelig slemme. :rolleyes: Like barn leker best.

• Liker 32
AnonymBruker
Skrevet

Synes det hele er lite underholdende. Det går jo bare i CA's favør. 

Anonymkode: eb711...b9e

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...