Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

Skrevet

Han sa jo i introen at han ikke likte cocky gutter, så forhåpentlivis har han allerede gjennomskuet CA. 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er 99% sikker på at han splitter Mikela og Jonas. Morsomt at han prøver å være en "joker som ingen aner hvor skal gå". Han er av typen som går der CA anbefaler han, ferdig med det. Med mindre det kommer en twist ryker nok Jonas på torsdag. I praksis er det jo CA som har en fredning.

Anonymkode: 3640e...8ff

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vegard kan velge hvem som helst å stå med på torsdag? Uansett hvem han velger å splitte nå?

Anonymkode: ed444...1a3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Altså, denne introduksjonen har vel vart i 5 minutter? Gørrkjedelig. 

Anonymkode: b4268...6dd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, HenLu skrev:

Han sa jo i introen at han ikke likte cocky gutter, så forhåpentlivis har han allerede gjennomskuet CA. 

Ja, det jeg også tenkte. Hvis han spiller med CA går han jo kraftig imot hva han selv har sagt. 

Anonymkode: b4268...6dd

• Liker 5
Gjest Joppe
Skrevet

Vegard må vel stå med den han velger i kveld?? 

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Joppe skrev:

Det jeg er usikker på, de blir jo ikke låst, men...

Anonymkode: ed444...1a3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Joppe skrev:

Må han det? Det forandrer saken litt i hvert fall.

Anonymkode: b521a...533

Gjest Rose11
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er 99% sikker på at han splitter Mikela og Jonas. Morsomt at han prøver å være en "joker som ingen aner hvor skal gå". Han er av typen som går der CA anbefaler han, ferdig med det. Med mindre det kommer en twist ryker nok Jonas på torsdag. I praksis er det jo CA som har en fredning.

Anonymkode: 3640e...8ff

Håper ikke det stemmer. Vil ikke at Jonas ryker :( 

Skrevet
3 minutter siden, HenLu skrev:

Virker ikke som CA har vært så cocky mens Vegard har vært der, han har jo vært betydelig svekket. CA er den som har vært mest imøtekommende.

• Liker 3
Gjest Rose11
Skrevet
8 minutter siden, Joppe skrev:

Nei. De er ikke låst. Han kan gå til hvem han vil.

Skrevet

Håper Jonas får en fordel på solo :) 

• Liker 6
Gjest Phung
Skrevet
Et øyeblikk siden, Rose11 skrev:

Håper ikke det stemmer. Vil ikke at Jonas ryker :( 

Jonas kan vell gå bak Nina uansett, så det blir vell ikke noe problem med mindre Vegard går sist og går bak Nina.

Skrevet

Den som har fredning har jo ALLTID gått først i de siste sesongene.. Så det blir ikke så spennende når den med fredning går først.. Men får håpe han ikke stiller seg hos Nina, for da kan jo ikke Jonas stille seg der.. Hvis Jonas ryker KLIKKER jeg

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Phung skrev:

Jonas kan vell gå bak Nina uansett, så det blir vell ikke noe problem med mindre Vegard går sist og går bak Nina.

De som er fredet går som regel sist.  Men selv om han går først og går til Nina er jo Jonas fucked.

Anonymkode: 80c8b...16a

• Liker 1
Gjest FruPotter
Skrevet (endret)

Noen som vet når dagens episode kommer ut på Viaplay? :) 

Personlig håper jeg de får ut Niclas (og at han nye ryker etterhvert). Har ikke noe i mot han, men jeg vil ikke at Jonas skal ut. 

Endret av FruPotter
Gjest Phung
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

De som er fredet går som regel sist.  Men selv om han går først og går til Nina er jo Jonas fucked.

Anonymkode: 80c8b...16a

men om Vegard går til Nina kan vell Jonas gå til Mikela igjen?

Gjest Phung
Skrevet

Forstår ikke når Niclas ble den farligste spilleren, men nå er nå i hvertfall alle der inne enige i hvem de vill ha ut :fnise:

Skrevet

Krysser fingrene for at Vegard ikke stiller seg bak Nina. Håper Niclas ryker. Harryklumpen! 

• Liker 2
Skrevet

Irriterer meg hver gang de sier "gutt" eller "jente". De er tross alt menn og kvinner, eller, i hvert fall fysisk. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...