Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vi fått vite hva det hemmelige oppdraget er? Fikk ikke med meg alt. 

Anonymkode: ffdb9...8e3

Videoannonse
Annonse
Gjest Rose11
Skrevet
15 minutter siden, helloAdele skrev:

Både Niklas og Jonas er harry, forskjellen er at Jonas er harry med stil! :briller:

Niklas derimot...hva er det egentlig han prøver på? :klaske:

Han er så teit. Han er jo blodharry. 

Håper ikke han nye faller for CA babel og gjør som han sier.

Skrevet

Jonas er så jævlig sexy!

• Liker 6
Skrevet

HAHAHAHA hva faen driver Jørgen og Øystein med? :grinele:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har vi fått vite hva det hemmelige oppdraget er? Fikk ikke med meg alt. 

Anonymkode: ffdb9...8e3

Ja. Klarer han å stjele en ting fra hver av jentene så er han fredet ut uka.

Anonymkode: d403d...4e9

AnonymBruker
Skrevet

Haha, vet godt hvem Vegard er 🙊

Anonymkode: 675e9...a82

AnonymBruker
Skrevet

Godt det var Celester som leste brevet. Jeg tipper de andre har skikkelig klein engelsk. 

Anonymkode: b4268...6dd

Skrevet

Synes Vegard minnet meg om/lignet litt på Imme, faktisk.

• Liker 2
Skrevet

"Den som flasketuten peker på skal nappe et hår utav rævva mi"

- Jonas :hoho:

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nå er det virkelig på tide at Niclas sjekker ut! En mer blodharry wannabe-konge skal man lete lenge etter.

Anonymkode: ed444...1a3

• Liker 18
Gjest Rose11
Skrevet

Øystein har ingen grunn til å bli sur på Eileen. Han gjorde akkurat det samme mot henne. Holdt henne utenfor og ville ikke prate taktikk. Niclas må ut. For en fjott. 

Skrevet

Jeg vil heller ha ut Niclas og Øystein før Caksel. Herregud hva skjer med Niclas i neste episode da? Oppførse seg slik ovenfor eileen? Virket direkte truende!

• Liker 4
Gjest Phung
Skrevet

Forstår ingenting. Tror virkelig Jonas og Nina at Carl Aksel kommer til å stole på dem og omvendt? :klo:

Gjest Phung
Skrevet

og forresten, dere er klare over at man ikke trenger å være en i Hoffet for å se at folk her inne overreagerer ganske mye på alt Hoffet gjør eller? Ganske teit å argumentere med "nemmen er det ikke Carl Aksel" osv bare fordi folk er uenige med dere.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Phung skrev:

Forstår ingenting. Tror virkelig Jonas og Nina at Carl Aksel kommer til å stole på dem og omvendt? :klo:

Haha...det lurer jeg også på. Ellers er det bare gode å spille overfor hverandre.

Men, uansett så må de snart begynne å plukke fra hoffet. Ser ikke CA at det snart bare er hans egne igjen??

Anonymkode: 525ef...0ec

Gjest Phung
Skrevet (endret)
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Haha...det lurer jeg også på. Ellers er det bare gode å spille overfor hverandre.

Men, uansett så må de snart begynne å plukke fra hoffet. Ser ikke CA at det snart bare er hans egne igjen??

Anonymkode: 525ef...0ec

Tror han ser det, sa i hvertfall at det var et alternativ for han å gå bak Stine og sende ut Niclas.

Endret av Phung
Skrevet

Så tragisk at Caksel går rett i offermodus og sutrer til han nye om hvor skittent Nina & co spiller! Han burde bli politiker; glad i å høre sin egen stemme og mer opptatt av å svartmale sine motstandere enn å tale bra for sin egen sak.

Jeg hadde fått litt respekt for ham om han hadde stilt seg bak Stine og tuppet ut Niclas! Det hadde vært konge, bokstavelig talt!

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Håper ikke det er Jonas som ryker denne uken. :( 

Anonymkode: b521a...533

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det Øystein blir sint over? De har jo tydeligvis snakket om dette tidligere, så det er jo ikke slik at hun har tatt det ut fra løse luften. 

Anonymkode: b4268...6dd

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...