AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #3541 Skrevet 29. april 2016 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er noe som virkelig skurrer her, og jeg tipper produksjonen bevisst (som Sandra nevnte) ikke velger å ta med mye av det Eileen gjør som kan sette hu i et negativt lys. Det må vel være en grunn til at såpas mange der inne har kalt hu for falsk og en skitten spiller. Jeg tror at det har skjedd en del ting der som produksjonen ikke ønsker at vi skal se Anonymkode: 17f71...f89 Det er ingen som har betvilt at Eileen spiller. Det gjør hun selvsagt. Poenget er at det er et spill der alle sammen lyver og prøver å kaste hverandre ut. Det blir for dumt å klikke i vinkel for uærlig spill når alle gjør det. Det er måten hoffet reagerer på som blir kritisert her i tråden. CA spiller da et mye mer skittent spill enn alle deltakerne til sammen, så han er virkelig ikke den rette personen til å snakke så varmt om ærlighet. Anonymkode: b4268...6dd 14
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #3542 Skrevet 29. april 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ingen som har betvilt at Eileen spiller. Det gjør hun selvsagt. Poenget er at det er et spill der alle sammen lyver og prøver å kaste hverandre ut. Det blir for dumt å klikke i vinkel for uærlig spill når alle gjør det. Det er måten hoffet reagerer på som blir kritisert her i tråden. CA spiller da et mye mer skittent spill enn alle deltakerne til sammen, så han er virkelig ikke den rette personen til å snakke så varmt om ærlighet. Anonymkode: b4268...6dd Pluss alle ihoffet har jo ikke egne meninger. De er CA sine hunder og er alltid enig med han om alt. Det var vel han som mente Eileen var falsk til å begynne med, så slenger alle seg på. Anonymkode: f5a4a...373 13
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #3543 Skrevet 29. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pluss alle ihoffet har jo ikke egne meninger. De er CA sine hunder og er alltid enig med han om alt. Det var vel han som mente Eileen var falsk til å begynne med, så slenger alle seg på. Anonymkode: f5a4a...373 Ja, jeg er helt enig med deg. Jeg føler også at det er CA som har satt disse tankene i hodene på undersåttene hans. Anonymkode: b4268...6dd 4
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #3544 Skrevet 29. april 2016 Caksel minner faktisk nokså mye om fjorårets mest irriterende, arrogante og blærete deltager: Martine. Det var til å bli kvalm av, sånn som hun satt og omtalte seg selv som dronninga på hotellet, at hun styrte alt, osv. Likte henne bedre mot slutten, og spesielt etter at Isabel røk ut. Digger at Caksel mistet Malin. Eneste han kan stå trygt med nå er vel Stine eller Celester, men det kan jo bety at han må dolke en av sine egne lakeier i ryggen. Han går nok ikke av veien for det, tenker jeg. Men da er det seff ikke skittent eller uærlig, bare klokt, nødvendig og taktisk. Anonymkode: 47e46...b14 8
Gjest Blue Ivy. Skrevet 29. april 2016 #3545 Skrevet 29. april 2016 (endret) Jeg skjønner IKKE tankegangen til de. Hvorfor i huleste skulle Jonas redde en i motsatt allianse? HVORFOR? Det gir jo ingen mening og de hadde garantert ikke gjort det samme. Så de har ingen grunn til å være sur på Jonas. Han måtte tenke sin gruppe og allianse. Det er ikke så himla lenge til finalen og man må begynne å tenke. Han er nok ikke så fan av Mikela, men bedre å beholde henne enn Malin. Veldig rart Malin fikk så sjokk? Hun burde jo ha skjønt Jonas ikke kom til å velge henne. For igjen, hvorfor skulle han? Måten hun reagerte på sier mye om henne. Står å kaller Jonas for falsk og det ene og andre. Kjempe bra Jonas klarte å holde seg så rolig og ikke synke ned på de sitt nivå. Han sa CA reiv av seg Mr. PH båndet og kastet det ned i bakken. Akkurat som en 4 åring i trassalderen. Er det mulig? Å alle visker til henne "nå er det krig, de skal få svi" osv. Snakk om lavmål. Jeg virkelig gremmes over Niclas. Så utrolig respektløst å gni pikken/pungen inntil Jonas sitt bilde. WTF? Skulle tro han gikk i barnehagen. De andre begynte så klart å le og synes det var så morsomt. Skulle ikke tro de alle var 20 og oppover. Men jeg likte at Øystein endelig klarte å stå opp for seg selv og ikke la CA bestemme hva han skal gjøre. CA tenke er kun på seg selv. Håper Øystein går over i den andre alliansen og ser hvor uærlig og egoistisk CA faktisk er. Krysser fingrene at det sjekker inn en gutt til uka og CA ryker. Mikela går til han nye og verken Stine eller Celester gidder å hjelpe CA. Jeg er så ufattelig lei CA. Ryker han, så tror jeg hoffet hans kommer til å slite litt, for det er jo CA som tenker og tar alle avgjørelser. De sender han sikkert inn igjen, men hadde vært deilig å få litt Caksel fri. Endret 29. april 2016 av Blue Ivy.
Gjest Emera Skrevet 29. april 2016 #3546 Skrevet 29. april 2016 Det vi ser på parseremoniene er nok helst følelsesutbrudd. Seremoniene er mye lenger enn det vi får se, og sikkert temmelig drenerende. Tror det er lett å slenge ut av seg både det ene og det andre i etterkant, og selvinnsikten står ikke sterkt når man blir sendt ut/mister en partner. Åpenbart, i grunnen. Men Niclas, du Niclas... For en idiotisk måte å tøffe seg på. Der fremsto han som en skikkelig harrytass. Jeg tror dessuten at han er den hoffet kvitter seg med først, hvis de må.
Gjest Joppe Skrevet 29. april 2016 #3547 Skrevet 29. april 2016 7 minutter siden, Blue Ivy. skrev: Jeg skjønner IKKE tankegangen til de. Hvorfor i huleste skulle Jonas redde en i motsatt allianse? HVORFOR? Det gir jo ingen mening og de hadde garantert ikke gjort det samme. Så de har ingen grunn til å være sur på Jonas. Han måtte tenke sin gruppe og allianse. Det er ikke så himla lenge til finalen og man må begynne å tenke. Han er nok ikke så fan av Mikela, men bedre å beholde henne enn Malin. Veldig rart Malin fikk så sjokk? Hun burde jo ha skjønt Jonas ikke kom til å velge henne. For igjen, hvorfor skulle han? Måten hun reagerte på sier mye om henne. Står å kaller Jonas for falsk og det ene og andre. Kjempe bra Jonas klarte å holde seg så rolig og ikke synke ned på de sitt nivå. Han sa CA reiv av seg Mr. PH båndet og kastet det ned i bakken. Akkurat som en 4 åring i trassalderen. Er det mulig? Å alle visker til henne "nå er det krig, de skal få svi" osv. Snakk om lavmål. Jeg virkelig gremmes over Niclas. Så utrolig respektløst å gni pikken/pungen inntil Jonas sitt bilde. WTF? Skulle tro han gikk i barnehagen. De andre begynte så klart å le og synes det var så morsomt. Skulle ikke tro de alle var 20 og oppover. Men jeg likte at Øystein endelig klarte å stå opp for seg selv og ikke la CA bestemme hva han skal gjøre. CA tenke er kun på seg selv. Håper Øystein går over i den andre alliansen og ser hvor uærlig og egoistisk CA faktisk er. Krysser fingrene at det sjekker inn en gutt til uka og CA ryker. Mikela går til han nye og verken Stine eller Celester gidder å hjelpe CA. Jeg er så ufattelig lei CA. Ryker han, så tror jeg hoffet hans kommer til å slite litt, for det er jo CA som tenker og tar alle avgjørelser. De sender han sikkert inn igjen, men hadde vært deilig å få litt Caksel fri. JA!!! Bare en uke uten Caksel, hadde vært så forbanna deilig
Sialove Skrevet 29. april 2016 #3548 Skrevet 29. april 2016 Jeg lurer veldig på hvorfor Øystein og Stine bor sammen idag, de virker ikke som de er såå gode venner inne på PH?
Tapas Skrevet 29. april 2016 #3549 Skrevet 29. april 2016 1 time siden, Sialove skrev: Jeg lurer veldig på hvorfor Øystein og Stine bor sammen idag, de virker ikke som de er såå gode venner inne på PH? Trodde han bodde med Martine Lunde?
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #3550 Skrevet 29. april 2016 Så Carl Aksel i Bogstadveien i dag med han fjotten som produserer sanger til alle deltakerne hvert år. De var jææævlig storkar der de gikk med solbriller på under den regnfulle himmelen. Anonymkode: 918fb...4a5 9
Kragebein Skrevet 29. april 2016 #3551 Skrevet 29. april 2016 Tråden er ryddet for personangrep, persondebatt, spekulasjoner og svar til dette. Kragebein, mod
Gjest Blue Ivy. Skrevet 29. april 2016 #3552 Skrevet 29. april 2016 Den 29.4.2016 at 20.00, AnonymBruker skrev: Så Carl Aksel i Bogstadveien i dag med han fjotten som produserer sanger til alle deltakerne hvert år. De var jææævlig storkar der de gikk med solbriller på under den regnfulle himmelen. Anonymkode: 918fb...4a5 Helfner? Han bli jo bff med alle PH deltagerne. Kleint å se.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #3553 Skrevet 29. april 2016 1 minutt siden, Blue Ivy. skrev: Helfner? Han bli jo bff med alle PH deltagerne. Kleint å se. Enig! Husker han knapt fra da han var med på PH, han kan umulig ha vært der mange dagene. Også skal han drive på å tviholde på PH-imaget og bare henge med PH-folk i åresvis framover Skikkelig klein fyr. Er så tydelig hvem som ikke vil/klarer gå tilbake til det vanlige livet etter PH, men krampeaktig flytter til Oslo, tar bilder med Saxegaard Photo (glamourbilder i snøen for det meste), henger med nye og gamle PH-folk og deltar på ALT. Og så klart oppretter blogg og kommenterer slavisk på alle andre PH-deltakeres bilder på instagram. Anonymkode: 3640e...8ff 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #3554 Skrevet 29. april 2016 3 timer siden, Sialove skrev: Jeg lurer veldig på hvorfor Øystein og Stine bor sammen idag, de virker ikke som de er såå gode venner inne på PH? Hvordan vet du det? Tror ikke de bor sammen, nei. Øystein bor med en jente, men det er ikke Stine. Anonymkode: 525ef...0ec
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #3555 Skrevet 29. april 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig! Husker han knapt fra da han var med på PH, han kan umulig ha vært der mange dagene. Også skal han drive på å tviholde på PH-imaget og bare henge med PH-folk i åresvis framover Skikkelig klein fyr. Er så tydelig hvem som ikke vil/klarer gå tilbake til det vanlige livet etter PH, men krampeaktig flytter til Oslo, tar bilder med Saxegaard Photo (glamourbilder i snøen for det meste), henger med nye og gamle PH-folk og deltar på ALT. Og så klart oppretter blogg og kommenterer slavisk på alle andre PH-deltakeres bilder på instagram. Anonymkode: 3640e...8ff Har Helfner vært på PH? Han må virkelig ha gjort lite av seg der, siden det husker ikke jeg et fnugg av. Anonymkode: b4268...6dd 3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #3556 Skrevet 29. april 2016 44 minutter siden, Blue Ivy. skrev: Helfner? Han bli jo bff med alle PH deltagerne. Kleint å se. Jepp, han ja. Anonymkode: 918fb...4a5
AnonymBruker Skrevet 29. april 2016 #3557 Skrevet 29. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har Helfner vært på PH? Han må virkelig ha gjort lite av seg der, siden det husker ikke jeg et fnugg av. Anonymkode: b4268...6dd Han var med episode 5-8 i 2010:p (ikke at jeg husker det, måtte se på Wiki) Anonymkode: 3640e...8ff
LeilaS Skrevet 30. april 2016 #3558 Skrevet 30. april 2016 Drømmesenario er at Lekka sjekker inn neste uke og CA har ikke annet valg enn å stille seg bak Mikela på parsermonien og Mikela velger Lekka fremfor CA Jeg synes Lekka bør få en ny sjanse siden han ble urettferdig behandlet. 15
Gætzby Skrevet 30. april 2016 #3559 Skrevet 30. april 2016 (endret) 18 minutter siden, LeilaS skrev: Drømmesenario er at Lekka sjekker inn neste uke og CA har ikke annet valg enn å stille seg bak Mikela på parsermonien og Mikela velger Lekka fremfor CA Jeg synes Lekka bør få en ny sjanse siden han ble urettferdig behandlet. Urettferdig behandlet? Han ble jo ikke sendt ut på en twist, men av sin partner Sandra. Så ganske fair dette, selvom Sandra oppførte seg som en diva mot han. Den som ble urettferdig behandlet er Henriette fra dag 1, som ikke engang fikk muligheten til å sjekke inn på hotellet. Og CA trenger heller ikke til å stille seg bak Mikela, da han har både Stine og Celester som han kan overtale. Stine nevnte nå på torsdag at hun var villig til å sende ut Nicklas for Carl eller Øystein. Celester er også en veldig enkel bytte, som Carl kunne nok ha overtalt uten problem. Mye tyder derimot på at det er Nicklas og Jørgen som må kjempe om å bli på hotellet Endret 30. april 2016 av Gætzby 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2016 #3560 Skrevet 30. april 2016 Jeg så Audun i går Anonymkode: a3fd2...f8e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå