Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Anbefalte innlegg

Gjest Rose11
Skrevet
9 timer siden, Notatboka skrev:

Syns både ph danmark og ph sverige er bedre på å finne ulike, kule personligheter sammenlignet med norge som i de siste sesongene har bestått av flåsete, blærete gutter og kjedelige jenter uten særpreg. Som en over nevnte så har jeg allerede glemt alle fra introduksjonsvideoene, bortsett fra han Carl Axel(?). Og eneste grunnen til at jeg husker den videoen var at jeg ble kvalm av hvor cocky han var.

Kan gutta ha fått beskjed av produksjonen om å være cocky og klyser? Slik som i fjor. Begynner å lure. Det er hvertfall utrolig teit. Blir så påtatt. 

Gjest Rose11
Skrevet
9 timer siden, ElizabethTaylor skrev:

Stian og vida lill. Eller vida lill og miguel, men hun slapp kula. Beste parsermonien ever, etter den med Aurora og Mariell så klart :opplyser:

Synes ikke dette var en god parsermoni. Jeg likte ikke Vida i det hele tatt. Fikk skikkelig vondt av Miguel da hun holdt han i hånda og blunket til han før hun slapp kula. De andre bare begynte å le når hun kaster kula i bakken. Huff :(

Gjest Notatboka
Skrevet
1 time siden, Rose11 skrev:

Kan gutta ha fått beskjed av produksjonen om å være cocky og klyser? Slik som i fjor. Begynner å lure. Det er hvertfall utrolig teit. Blir så påtatt. 

Det kan godt være tilfellet. I så fall sier det sitt om produksjonen mener nå jeg.

Skrevet
6 timer siden, Rose11 skrev:

Synes ikke dette var en god parsermoni. Jeg likte ikke Vida i det hele tatt. Fikk skikkelig vondt av Miguel da hun holdt han i hånda og blunket til han før hun slapp kula. De andre bare begynte å le når hun kaster kula i bakken. Huff :(

Enig.

Skrevet

likte sesong 3 , var så forelska i kim høgas hansen <3 

jeg likte sesong 4, mye bra med da , men føler Andreas bare klaga igjennom hele sesongen, og Christina var så uspiselig menneske at det var bare jævelig å se på! 

håper ikke de sender inn 15stykk på en gang sånn at flere av favorittene ryker samtidig! jeg like godt Knut Eirik Kokkin, men han hadde jo ikke mulighet til å komme videre, for det var så mange som skulle ut! Jonas Opshal syns jeg også virka som en litt kul fyr, men hadde heller ikke mulighet til å komme seg inn i spillet fordi dem var for mange! og kevin Kvamvold, han likte jeg fordi han hadde sånn humor som man måtte forstå! men han også røyk ut fordi det var for mange!

• Liker 2
Skrevet
Den 2. mars 2016 at 10.03, AnonymBruker skrev:

Gamle deltakere kommer nok til å bli sendt inn igjen  (sånn er det hver sesong) men trenger ikke å sende inn en hel haug. Holder med 2 stykker. I fjor ble jo alle sendt inn igjen hele tiden. Lurer på om det var få som meldte seg på?

Anonymkode: db34b...155

Det er vel totalt 20 deltakere. Så 9 nye som kan komme inn da de starter med 11. 

Jeg så ikke på i fjor, men er det fortsatt sånn at man ikke kan se på nett før etter det har blitt sent på tv? Siden det begynner 22.30 blir det isåfall veldig seint.. Nå jeg skulle hatt tv! 

• Liker 1
Gjest Notatboka
Skrevet
3 timer siden, Smookiekins skrev:

Det er vel totalt 20 deltakere. Så 9 nye som kan komme inn da de starter med 11. 

Jeg så ikke på i fjor, men er det fortsatt sånn at man ikke kan se på nett før etter det har blitt sent på tv? Siden det begynner 22.30 blir det isåfall veldig seint.. Nå jeg skulle hatt tv! 

De er på viaplay fra klokken 15 samme dag alle dager bortsett fra torsdag fordi de ikke vil spoile parsermonien for andre.

Skrevet
24 minutter siden, Notatboka skrev:

De er på viaplay fra klokken 15 samme dag alle dager bortsett fra torsdag fordi de ikke vil spoile parsermonien for andre.

Ok, takk! Men på tv3.play er det vel etter det har gått på tv da? 

Gjest bruker83924
Skrevet

Da er det bare 2 dager igjen til PH-modus :hjerter: #Nolife

AnonymBruker
Skrevet

To av jentene ble intervjuet på Panelet på vgtv uka her. Vi fikk også se et lite klipp fra ph (ikke spoiling egentlig, bare en kort samtale mellom en gutt og en jente) . De svarte til forventningene av ph-deltakere i alle fall. 

Anonymkode: dadf8...4a1

• Liker 1
Gjest Notatboka
Skrevet
9 timer siden, Smookiekins skrev:

Ok, takk! Men på tv3.play er det vel etter det har gått på tv da? 

Regner med det! Det angående viaplay var forresten sånn det var i fjor, skal ikke si sikkert at det er sånn i år også.

Skrevet
54 minutter siden, Notatboka skrev:

Regner med det! Det angående viaplay var forresten sånn det var i fjor, skal ikke si sikkert at det er sånn i år også.

Ok, får bare vente å se på mandag :)

Skrevet

Er det ikke sant at Ep 1 legges ut på Viaplay i morgen? Og ep 2 på mandag osv. ?

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, Charlotteh skrev:

Er det ikke sant at Ep 1 legges ut på Viaplay i morgen? Og ep 2 på mandag osv. ?

1. episode blir ikke lagt ut før den går på tv! Men 2. tror jeg blir lagt ut på mandag

Anonymkode: 025f3...160

Gjest Rose11
Skrevet

Kommer til å gi det en sjanse selv om gutta og jentene er så kliene.  Herregud! Men er det bare en tafatt og kjedelig sesong,  så gidder jeg ikke å følge med. Men gir det en sjanse. Savner personligheter som Stian, Carl, Mads, Stine Marie,  Tine, Iselin, Kristian Rene osv. 

Annonse
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1. episode blir ikke lagt ut før den går på tv! Men 2. tror jeg blir lagt ut på mandag

Anonymkode: 025f3...160

I fjor sluttet de vel å legge ut episodene dagen før på Viaplay? Mener de kom ut rundt kl 15.00 samme dag. De hadde jo så mye problemer året før det igjen med å få ut episodene til rett tid.

Skrevet

Anbefaler absolutt alle til å se på Paradise Hotel DANMARK sesong 6. Noe av det beste jeg har sett. Utrolig smarte deltakere, morsomme også var det også en del sex. Inneholdte alt. Beste av alt var taktikk-spillet. 

Er en annen ting jeg vil kritisere ved norske PH. Triana tar med seg privatlivet sitt inn i spillet...Lagt merke til at hun flere ganger sier til deltakere "ikke mobb hverandre, ha det gøy". Så utrolig dårlig programleder. Det er jo nettopp drama vi ønsker oss. Hvis hun ikke tåler drama pga. hennes fortid fordi hun ble mobbet, må hun finne seg en annen jobb. Hun driver også å avslører taktikker og hemmelige ting på parsermorier. Haha elendig programleder. De fleste syns nok hun er flink kun fordi hun snill og fin...

• Liker 1
Skrevet

Jeg håper virkelig at de har gjenninført panodras eske i år. Jeg kan ikke ha vært den eneste som har vært misfornøyd med at de ikke hadde det i fjor. 

• Liker 14
Skrevet
1 time siden, The Kitten skrev:

Jeg håper virkelig at de har gjenninført panodras eske i år. Jeg kan ikke ha vært den eneste som har vært misfornøyd med at de ikke hadde det i fjor. 

Enig. Savner de anonyme spørsmålene!

Ble også veldig lei av alle disse utkledningskveldene. Hadde jo ingen hensikt i det hele tatt.

• Liker 5
Gjest Notatboka
Skrevet
5 minutter siden, briannaa skrev:

Enig. Savner de anonyme spørsmålene!

Ble også veldig lei av alle disse utkledningskveldene. Hadde jo ingen hensikt i det hele tatt.

Enig med både pandoras eske og utkledningskveldene! Håper så inderlig denne sesongen blir bra. Spent på første episode i morgen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...