AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #5841 Skrevet 1. juni 2016 Det er så idiotisk at at juryen har såpass mye makt i finaleuka. De fikk sette sammen parene, velge den første som skulle ryke og i tillegg fikk tre av dem komme inn igjen! Det er jo nesten en ulempe å komme seg til finalen, bare 3 av 7 som faktisk kom seg dit, er der fortsatt. Det er jo nesten en ekstra ulempe å komme seg til den siste uka med den partneren man VIL stå med, bare se på Jørgen og Sandra (selv om jeg ikke kan fordra noen av de personlighetsmessig, skjønner jeg at det er bittert å ha kjempet seg til finalen sammen, og så bli brutt opp / ryke på den måten). Anonymkode: 33d10...b59 23
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #5842 Skrevet 1. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er så idiotisk at at juryen har såpass mye makt i finaleuka. De fikk sette sammen parene, velge den første som skulle ryke og i tillegg fikk tre av dem komme inn igjen! Det er jo nesten en ulempe å komme seg til finalen, bare 3 av 7 som faktisk kom seg dit, er der fortsatt. Det er jo nesten en ekstra ulempe å komme seg til den siste uka med den partneren man VIL stå med, bare se på Jørgen og Sandra (selv om jeg ikke kan fordra noen av de personlighetsmessig, skjønner jeg at det er bittert å ha kjempet seg til finalen sammen, og så bli brutt opp / ryke på den måten). Anonymkode: 33d10...b59 Ja, det er helt tullete. Det bør jo totalt sett kun være én fra juryen som kan komme inn igjen. De bør heller ikke ha den makten til å sende ut den de vil. Det er jo åpenbart at juryen er bitre. Tåpelig. Jeg har sluttet å se på PH Norge, og jeg håper at seertallet går ned i bakken denne uken på grunn av at bildet ble lekket. Anonymkode: b4268...6dd 9
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #5843 Skrevet 1. juni 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Øystein har gjort seg godt likt av så og si alle der inne. Det er jo nettopp ofte sånn man vinner, det er et sosialt spill. Man kan spille og være så taktisk man bare vil, og man kan komme langt, men en plass stopper det. Som Nina.. Jeg har heiet på henne hele tiden, men hun har vært veldig på det å spille og ikke vært så opptatt av å bli godt likt av folk. Hun kom seg til finaleuken, men hun hadde ikke hatt sjans til å vinne.. For å vinne er man avhengig av stemmer og folk stemmer som oftest på dem de liker best. Det er det samme med mange av de som har vunnet i de tidligere sesongene, de har vunnet fordi de har gjort seg godt likt, ikke fordi de har spilt masse og tatt masse valg. Anonymkode: bb2f3...015 Det er jo hvordan deltakerne stemmer som også har blitt kritisert her i tråden da. De evner jo ikke å tenke rasjonelt. PH er ikke bare et sosialt spill, og det er irriterende at deltakerne ikke klarer å ta det for det det er. En person som Nina vil aldri vinne i norsk PH, men i dansk PH hadde hun hatt en god sjanse. Anonymkode: b4268...6dd 11
Ferny Skrevet 1. juni 2016 #5844 Skrevet 1. juni 2016 Jeg trodde én fra juryen kunne komme inn igjen når kulene ble sluppet, men ikke "alle". Var jo nesten ikke noe poeng å komme seg til finaleuken da...? Juryen har jo styrt alt så langt. De fikk sette sammen svake par, og gav seg selv like stor sannsynlighet for å komme inn igjen når alt var avhengig av hvor raskt de andre slapp kulene (altså, millisekunder). Dette ble jo bare lotto. Synd Nina og Jonas ikke står i finalen altså. Synes de burde vært der i stedet for Jørgen og Stine. Litt kjedelig når alle er fra samme allianse... utenom Eileen, som har vært litt på begge sider. Hun kan ikke være annet enn den som er best likt i juryen nå, og sammen med Øystein fremstår de i mine øyne som det klart sterkeste paret. 11
smalls Skrevet 1. juni 2016 #5845 Skrevet 1. juni 2016 10 timer siden, Gjendekjeks skrev: Bare jeg som synes måten Malin ler så mye og intenst av seg selv hele tiden er utrolig irriterende å høre på? Ja, virkelig hater det. 2
smalls Skrevet 1. juni 2016 #5846 Skrevet 1. juni 2016 Jeg vedder på CA kjempet hardt for å få Malin til å stå med Daniel. De andre gikk så klart med på det. For da visste han at hun ville slippe kula uten å blunke. Jeg er enig i at kun en burde få lov til å bytte. Altså den som var først. Helt tullete at alle fikk lov. 10
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #5847 Skrevet 1. juni 2016 Det gjør godt å se all bitterheten til folk her inne når Nina og Jonas ble shippet på huet ut av hotellet. Nå er det plutselig er spill fra produksjonen igjen... Spar meg. Anonymkode: 37f83...111 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #5848 Skrevet 1. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det gjør godt å se all bitterheten til folk her inne når Nina og Jonas ble shippet på huet ut av hotellet. Nå er det plutselig er spill fra produksjonen igjen... Spar meg. Anonymkode: 37f83...111 Halvparten av de som er der inne er fra juryen. Juryen har hatt makt til å sende ut 4 stk som har kommet til finaleuken. Spar oss. Dersom du tror at produksjonen ikke har noen baktanker med bestemmelsene er du jammen meg naiv. Anonymkode: b4268...6dd 17
LeilaS Skrevet 1. juni 2016 #5849 Skrevet 1. juni 2016 Dette er min siste sesong med PH. Produksjonen ødelegger jo alt. De blander seg for mye inn og finner seg sine favoritter. I år er det jo CA de har hatt som favoritt. Virker som de tar alt på sparket og endrer på regler underveis. Avhengig av hvem som er i fare. Det har vært noen ganger hvor jeg har hatt lyst til å rive av meg håret mitt i frustrasjon. For. Eksempel da CA og Martine ble konge og dronningen. I historien ble de jo halshugd, men istedenfor for ble de låst? Wtf! De sender inn både Sandra og Malin rett før finalen med en fordel. De sender inn Mayoo og Mikela helt uten noen fordeler og makt. Det er blitt lagt opp til at noen fra hoffet skal vinne. Akkurat som i fjor da det ble lagt opp til at Pierre og Martine skulle vinne. Jeg synes ikke det blir gøy å se på når produksjonen styrer alt der inne og bestemmer hvem som skal reise på parsermoniene. Kjedelig. Etter denne sesongen er ferdig blir PH Danmark Det er det ordentlig spilling og ingen er på badeferie. 15
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #5850 Skrevet 1. juni 2016 6 minutter siden, LeilaS skrev: Dette er min siste sesong med PH. Produksjonen ødelegger jo alt. De blander seg for mye inn og finner seg sine favoritter. I år er det jo CA de har hatt som favoritt. Virker som de tar alt på sparket og endrer på regler underveis. Avhengig av hvem som er i fare. Det har vært noen ganger hvor jeg har hatt lyst til å rive av meg håret mitt i frustrasjon. For. Eksempel da CA og Martine ble konge og dronningen. I historien ble de jo halshugd, men istedenfor for ble de låst? Wtf! De sender inn både Sandra og Malin rett før finalen med en fordel. De sender inn Mayoo og Mikela helt uten noen fordeler og makt. Det er blitt lagt opp til at noen fra hoffet skal vinne. Akkurat som i fjor da det ble lagt opp til at Pierre og Martine skulle vinne. Jeg synes ikke det blir gøy å se på når produksjonen styrer alt der inne og bestemmer hvem som skal reise på parsermoniene. Kjedelig. Etter denne sesongen er ferdig blir PH Danmark Det er det ordentlig spilling og ingen er på badeferie. Samme her. Jeg har ikke sett, og kommer ikke til å se, episodene i finaleuken. Nå gleder jeg meg masse til PH Danmark, og kommer ikke til å ense flere sesonger fra Norge. Liten avsporing: NÅR er det PH Danmark kommer ut på tv3play? Anonymkode: b4268...6dd
LeilaS Skrevet 1. juni 2016 #5851 Skrevet 1. juni 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samme her. Jeg har ikke sett, og kommer ikke til å se, episodene i finaleuken. Nå gleder jeg meg masse til PH Danmark, og kommer ikke til å ense flere sesonger fra Norge. Liten avsporing: NÅR er det PH Danmark kommer ut på tv3play? Anonymkode: b4268...6dd Pleier å være når denne sesongen er ferdig, så til fredag håper jeg
Hattivatti Skrevet 1. juni 2016 #5852 Skrevet 1. juni 2016 Jeg kjenner jeg angrer på å ha sett den danske sesongen allerede. Har ikke noe å glede meg til videre nå De skuffer ikke i år heller. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #5853 Skrevet 1. juni 2016 1 minutt siden, LeilaS skrev: Pleier å være når denne sesongen er ferdig, så til fredag håper jeg Anonymkode: b4268...6dd
Kassiopeia Skrevet 1. juni 2016 #5854 Skrevet 1. juni 2016 Helt sykt at så mange fra juryen fikk spille seg inn igjen. Kan aldri huske at det har vært slik tidligere? Det som er virkelig spennende er jo om EN fra juryen får klare å kjempe seg inn. Slik det var nå så var det jo faktisk ikke lønnsomt å være i finaleuken, men heller ryke ut i ukene før å være jurymedlem. For det er jo dem som har fått spille spillet, finalemedlemmene var bare brikker uten noen sjanse til å redde seg selv. De som mener at produksjonen heller ikke styrer alt der inne må være blinde. De har jo regelrett valgt ut egne favoritter til å være jurymedlemmer, men ikke valgt i rett rekkefølge ettersom hvem de siste som røk ut var. Slik det SKAL være. Det gjør bare hele paradise-konseptet til en parodi av hva det skal være. 16
Sitronmelis Skrevet 1. juni 2016 #5855 Skrevet 1. juni 2016 15 minutter siden, LeilaS skrev: Pleier å være når denne sesongen er ferdig, så til fredag håper jeg KOmmer den ut på viaplay også? Eller har den kommet ut? Hvilken sesong er det? =)
Mippi Skrevet 1. juni 2016 #5856 Skrevet 1. juni 2016 (endret) Jeg har PH på serieopptak. Vil Tv3 få inntekter og seertall på dette? Hvis de gjør det skrur jeg av serieopptak. Årets PH har vært såpass styrt av produksjonen at det ikke er noe poeng å se på. Kan likesågodt se på en gjeng på badeferie, ettersom det ikke er vits å prøve å spille. Hvem som blir sendt ut er liksom ikke så spennende da, for det er alltid en twist som endrer utfallet uansett. Og twistene er ikke morsomme eller overraskende. Når man vet gjennom 9 uker at Caksel blir kunstig reddet til å bli på hotellet, så forsvinner spenningen totalt. Nå driter jeg i hvem som vinner. Håper Eileen, men bryr meg ikke. Endret 1. juni 2016 av Mippi 7
LeilaS Skrevet 1. juni 2016 #5857 Skrevet 1. juni 2016 1 time siden, Sitronmelis skrev: KOmmer den ut på viaplay også? Eller har den kommet ut? Hvilken sesong er det? =) Det vet jeg ikke. Jeg pleier alltid å se på Tv3 play siden det er gratis. Det er sesong 12 tror jeg Gleder meg!
LeilaS Skrevet 1. juni 2016 #5858 Skrevet 1. juni 2016 Jeg kjenner jeg ikke en gang bryr meg om hvem som vinner. Klarer ikke å engasjere meg så veldig mye. Vil bare det skal bli ferdig. De 3 siste sesongene har bare vært tull. Etter sesong 5 fikk de nye produksjons folk og det merkes godt! PH var mye bedre før. Uten tvil. Castingen var også bedre. 8
Alethia Skrevet 1. juni 2016 #5859 Skrevet 1. juni 2016 Det burde skje noe sykt for å greie å veie opp for alt nå. 4
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #5860 Skrevet 1. juni 2016 13 minutter siden, Alethia skrev: Det burde skje noe sykt for å greie å veie opp for alt nå. Det er vel to til som skal ut. Håper så inderlig Jørgen og Malin ryker. De fortjener ikke å stå i finalen. Anonymkode: 5969a...57b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå