Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Anbefalte innlegg

Gjest incognita
Skrevet
15 minutter siden, mm456 skrev:

Håper noen kan fortelle de blonde jentene at de ikke burde ha blå/sølvsjampo i håret så lenge..

Det der er mer enn sølvsjampo ass.

AnonymBruker
Skrevet

Det kan i hvert fall ikke være replikker de har fått utdelt, for ingen komiker kan komme opp med så mange gullkorn på så kort tid. :rulle: hoho

Anonymkode: b521a...533

• Liker 4
Skrevet

Hun som ligner på mamma til Michelle var morsom

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet hvorfor Imme ikke drikker? :)

Anonymkode: 96171...4f6

Gjest Ennasus
Skrevet
1 time siden, MalloryK skrev:

Når blir episodene lagt gratis ut på nett? Det går kl 22.30 på tv, blir det da lagt ut kl 23.30?

Blir lagt ut på tv3play 22.30 :)

Skrevet

Takk! Det er nytt i år, før ble det alltid sendt en time etter tv-sendingen

Skrevet

Synes Øystein ser ut som Biff i Back To The Future

• Liker 4
Gjest Rose11
Skrevet

Øystein  (han med hatten? ) ligner på Harry Styles. Han minner meg litt om Dennis fra sesong 4.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri skjønt meg på PH, men ga det en sjanse i går. Fy søren som jeg lo! Lå omtrent og rullet rundt på gulvet, selvbildet deres er jo fra en annen verden.... Hvem får seg til å si sånne ting høyt? På tv....???

Og hvorfor valgte Carl Aksel hun med mørkt hår? Han sa jo at han likte hun lille blonde som ble stemt ut?

Anonymkode: 89bb8...8b7

• Liker 5
Skrevet

Syns det er noe PH har gjort godt inntrykk på som ikke har fått oppmerksomheten den trenger. Det er å ha tatt inn deltakere som ikke drikker alkohol. Det er viktig at det blir vist frem ungdommer som også ikke drikker alkohol og som samtidig kan være sosiale. Hvis en person sier til deg at h*n ikke drikker, vil du nemlig automatisk tenke at h*on ikke er sosial i det hele tatt. Jeg er en av de som ikke drikker alkohol selv. 

• Liker 14
Skrevet

Skrev ikke Carl Aksel en douchebag-blogg sammen med eksen til Sophie Elise og en annen luring? osloguttene.blogg.no eller noe. Mener han hadde meninger om at jenter over 50 kg ikke kunne vise seg på stranda.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Selma1984 skrev:

Skrev ikke Carl Aksel en douchebag-blogg sammen med eksen til Sophie Elise og en annen luring? osloguttene.blogg.no eller noe. Mener han hadde meninger om at jenter over 50 kg ikke kunne vise seg på stranda.

Det stemmer, men det var et pr-stunt mener jeg?

Anonymkode: 96171...4f6

Skrevet

Jeg retter meg: det var roksel.blogg.no han skrev dette på, den er nå slettet. Osloguttene-bloggen består først og fremst av lister på hva gutter/jenter liker/ikke liker hos henholdsvis jenter/gutter. Litt underholdende, mest begredelig.

Annonse
Skrevet

Mener å huske at Carl Aksel var med i VGs miniserie "Oljebarna" også?

• Liker 6
Skrevet

Episode 2 ligger ikke ute

Skrevet

Er fem minutter på etterskudd, men episode 2 here we go! 

Skrevet

Der kom den, here we go!

Skrevet

Haha, så akkurat i det klippet hvor jentene reiser til det gamle hotellet at vi ser bildene til Martine og Pierre i grus og skitt. De er de eneste bildene vi ser. Er det et symbol? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...