Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Anbefalte innlegg

Gjest Rose11
Skrevet
14 timer siden, smartbimbo skrev:

Jeg ble skuffet over nivået på denne episoden jeg.. Lite spenning, klein intimkonsert med Sandra (javel? Hva var poenget) og lite spennende med han Jørgen som kom inn på slutten, spør du meg. Kjenner jeg synes hun Henriette røyk ut på dårlig grunnlag også, ikke var det særlig spennende hvem som ble valgt heller.. De kunne ha bygget opp det der litt bedre. 

Gjerne slik det alltid er i begynnelsen, når deltakerne er "ukjente" for oss.. Men her sovna samboer foran TV, og han er ihuga PH-fan.. Det sier litt (for oss).

Enig her. Henriette røyk ut på urettferdig måte. Kjedelig da Mayo skulle velge. Han hadde jo sagt Eileen var penest og han likte hun best. Ingen bombe han valgte ho da.

Vet ikke hvem jeg heier på enda. Irriterende at Eileen sier "mmm" hele tiden 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er fullt mulig at jeg mangler sosiale antenner her, men eksisterer det overhodet noen samfunnslag der en 20-åring kan stå og si at drømmedama er ei tynn dame med store silikonpupper, 500g i hver pupp (eller noe i den retning) - uten å umiddelbart fremstå som en komplett idiot? Er det noen som ikke synes slike uttalelser diskrediterer? Bare det at noen får seg til å si slikt på nasjonal tv skulle tilsi at slike holdninger ikke er så uvanlige.

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Larsern skrev:

Det er fullt mulig at jeg mangler sosiale antenner her, men eksisterer det overhodet noen samfunnslag der en 20-åring kan stå og si at drømmedama er ei tynn dame med store silikonpupper, 500g i hver pupp (eller noe i den retning) - uten å umiddelbart fremstå som en komplett idiot? Er det noen som ikke synes slike uttalelser diskrediterer? Bare det at noen får seg til å si slikt på nasjonal tv skulle tilsi at slike holdninger ikke er så uvanlige.

Si det. Han har jo rett til sine preferanser, men for meg fremstår han som en stor overfladisk tosk. Og han er jo ikke noe fin selv heller! Det er nesten det verste av alt.

Anonymkode: 34b9f...07d

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, smalls skrev:

Nå har jeg sett første episoden. Han Mayo kan da ikke være seriøs??? Han er så ekkel og tror han er guds gave til alle jentene. Nei, du er ikke det! Hadde han sjekket meg opp på byen, så hadde jeg avvist han. Usj. Ikke faen Carl Aksel har hatt sex med 300-400 jenter. Lille guttunge. 

Håper Mayo ryker fort ut. Takler han ikke

Er jo nettopp derfor han må bli :tongue: Kjedelig om det bare er kosemose-stemning der inne og vi seere liker alle deltagerne. Man skal jo bli flau og irritert, er jo derfor vi ser på :fnise:

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, The Kitten skrev:

Jeg tipper Carl Aksel er jomfru. 

Det tror jeg å. Folk som skryter av hvor mange de har hatt sex med lyver.

Noen som har blogg? Hadde vært gøy hvis noen tok plassen til Isabel og Pierre nå. Dritt lei de. :roll: 

Anonymkode: 80c8b...16a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, NasseNøff skrev:

Kjenner jeg blir kvalm og uvel av guttene. 
Det kan ikke være mulig å ha et så stort ego og selv-elsk, uten å ha et par diagnoser. 

Ironisk at de som har styggest ansikt har størst ego og selv-elsk. Vrangforestillinger, det er ordet. Tror nok noen ligger på grensen til narsissistisk også. 

Begynner å lure på om jeg har blitt for gammel for paradise. 
Da jeg først så det så var jeg 1-2 år yngre enn deltagerne. Nå er de så barnslige og under-utviklet psykisk at det er provoserende. Jeg er nå 5 år eldre enn gjennomsnittet på paradise. 
Får se om jeg gidder å se årets sesong. Hvor finner de disse folka?! 

Tja, jeg er like gammel som de yngste av deltakerne og jeg sitter med det samme inntrykket. Det dreier seg nok om castingen, redigering og idioter som har bedt deltakerne om å virke ekstremt arrogante og høye på seg selv. Jeg kan umulig tenke meg at de guttene faktisk er slik. Mayo, som er den verste, er jo også faktisk 25 år gammel. 

Det er jo kun i norske Paradise det er slik. Ikke i danske eller svenske. 

Anonymkode: b4268...6dd

• Liker 1
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jo nettopp derfor han må bli :tongue: Kjedelig om det bare er kosemose-stemning der inne og vi seere liker alle deltagerne. Man skal jo bli flau og irritert, er jo derfor vi ser på :fnise:

Sant det. Synes bare han er så irriterende. Kanskje han roer seg etterhvert. Morsomt da Eileen sa han var en 6er. Da ble han helt taus :fnise: 

• Liker 3
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tja, jeg er like gammel som de yngste av deltakerne og jeg sitter med det samme inntrykket. Det dreier seg nok om castingen, redigering og idioter som har bedt deltakerne om å virke ekstremt arrogante og høye på seg selv. Jeg kan umulig tenke meg at de guttene faktisk er slik. Mayo, som er den verste, er jo også faktisk 25 år gammel. 

Ja, de norske er jo helt ekstreme. Greit å ha selvtillit, men grensa går en plass. 

Skrevet

Håper Carl Aksel ryker raskt. For en drittunge :dry:

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva har Madam Mim (hun som ble sendt hjem) gjort med håret sitt? Jeg bleket håret mye da jeg var ung, men aldri sett så ødelagt hår! 

Anonymkode: 508c3...b51

Håret var jo grått. Ikke særlig lekkert.

Anonymkode: db34b...155

• Liker 2
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 15.3.2016 den 16.12):

Endret av Nasse Nøff ❤
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w:bond:

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når folk der inne irriterer meg så holder jeg på å klikke når de ikke blir sendt ut, men det er jo faktisk det som gjør PH morsomt! Som den sesongen med Kristian René og Tina. Faen så sint jeg var til tider, men for at det skal være verdt å se på så må blodtrykket gå litt opp ;)

Har de kuttet ut det talkshowet de hadde i fjor etter hver episode?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, smalls skrev:

Håper Mayo ryker fort ut. Takler han ikke. 

Jeg håper både han og Eileen blir en stund og fortsetter å være par. FOR en kombinasjon. :ler:

Anonymkode: 13221...4fd

• Liker 9
Skrevet

Når blir episodene lagt gratis ut på nett? Det går kl 22.30 på tv, blir det da lagt ut kl 23.30?

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor folk klager sånn på Mayo og Carl Aksel... Er jo de som sørger for god TV, hadde blitt dønn kjedelig uten dem. 

• Liker 8
Skrevet

Håper noen kan fortelle de blonde jentene at de ikke burde ha blå/sølvsjampo i håret så lenge..

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, Lostinparadise skrev:

Skjønner ikke hvorfor folk klager sånn på Mayo og Carl Aksel... Er jo de som sørger for god TV, hadde blitt dønn kjedelig uten dem. 

Fordi det er jo gøy å ha noen å klage på :fnise: 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...