AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #1 Skrevet 8. januar 2016 Jeg har hatt komplekser for brystene mine siden jeg var 14-15 år, og det har ikke bedret seg med årene. Nå er jeg snart 30 år og har endelig råd til å kunne gjøre noe med det, hvis jeg ønsker det. Jeg er idag en liten B-cup, ønsker en (stor) C. Hvor i Norge er det best og billigst? Vil ha en konsultasjon, og ønsker først å høre erfaringer fra andre som har gjort det Anonymkode: aad8f...439
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #2 Skrevet 8. januar 2016 Jeg gjorde det på fanamedisinske i Bergen, hos Dr.Bugge. Han er en av de fremste plastikk-kirurgene i Norge, og har erfaring fra utlandet også. Han har en litt stiv pris, men for meg så handlet det ikke om penger. Jeg betalte det som det måtte koste for at jeg skulle bli fornøyd. Om man skal ta det billigste så kommer man garantert til å bli missfornøyd. Bugge lyttet til meg og forsto hva jeg ville. Jeg kunne ringe/sende melding uansett når på døgnet, og han tok vare på meg under hele prosessen. Jeg gikk fra en AA-cup til en C-cup. Tok 255 gram anatomiske proteser. Angrer IKKE et sekund på at jeg valgte den klinikken der. Kunne ikke vært mer fornøyd enn det jeg er i dag. Tror faktisk at han har en klinikk i Oslo også. Anonymkode: ea697...641
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #3 Skrevet 8. januar 2016 Hvorfor vil du bytte ut en B? Det er jo den beste størrelsen Anonymkode: 3ce73...bd4
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #4 Skrevet 8. januar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor vil du bytte ut en B? Det er jo den beste størrelsen Anonymkode: 3ce73...bd4 Fordi jeg har aldri følt at B passer til resten av kroppen min og ville vært mye mer komfortabel med en C Anonymkode: aad8f...439
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #5 Skrevet 8. januar 2016 Colosseum i Oslo hos Helge Einar Roald. Colosseum er medlem av teres medical group osv. Viktig å sjekke ut klinikkene man vurderer. Aldri gå etter pris. Det er tross alt en operasjon og det er en alvorlig ting du skal tenke nøye gjennom. Det er mye å sette seg inn i og være forberedt på. Det er masse risikoer ved slik operasjon. Komplikasjoner osv du må tenke på. Søk litt på nettet og les litt forex på Colosseum klinikken sine sider. www.terescolosseum.no... Ellers er det flere tråder her inne du kan lese om det. Og søk også på ceecees hemmelige verden. Anonymkode: 8d525...000 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #6 Skrevet 8. januar 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt komplekser for brystene mine siden jeg var 14-15 år, og det har ikke bedret seg med årene. Nå er jeg snart 30 år og har endelig råd til å kunne gjøre noe med det, hvis jeg ønsker det. Jeg er idag en liten B-cup, ønsker en (stor) C. Hvor i Norge er det best og billigst? Vil ha en konsultasjon, og ønsker først å høre erfaringer fra andre som har gjort det Anonymkode: aad8f...439 Jeg hadde det som deg. B-cup, og det var litt feil proporsjoner i forhold til resten av kroppen (litt brede hofter). Ville egentlig bare ha C-cup, men pga at puppene var mye større under amming, ble jeg enig med kirurgen at han skulle fylle opp brystene UTEN å strekke huden. Det endte opp med å bli en str 70E/65F, og det høres veldig stort ut, men folk flest blir overrasket over at jeg faktisk har så stor størrelse. Som oftest gjetter folk at jeg har en stor C-cup. Uansett, jeg er superfornøyd, og kroppen ser mer "riktig" ut nå. Jeg gjorde det forresten på Teres i Kristiansand. Kirurgen heter Tom Topstad, og jeg kjenner flere som er veldig fornøyde med ham😊 Anonymkode: e7a72...ebf 1
Safiye Skrevet 8. januar 2016 #7 Skrevet 8. januar 2016 Tråden er ryddet for avsporiner. - Pavilion, mod
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #8 Skrevet 21. april 2016 Jeg tok på aleris i Kristiansand, veldig fornøyd med oppfølging og operasjonen. Enda ikke gått lang nok tid til å se endelig resultat, men ser bra ut. Hadde det som deg, puppene sto ikke i proposjon til resten av kroppen og gledet meg gjennom hele ungdomskolen/vidergående til å få pupper (noe jeg aldri fikk, så da måtte jeg ta saken i egne hender). Legen sa at jeg til og med kunne opperere inn DD uten at det ville se unaturlig ut (var en A, men har former alle andre plasser på kroppen), det ble en D (de sjekker jo litt når de legger inn silikonen hva som så best ut, og jeg var veldig nøye med at det måtte se naturlig ut) , har du tenkt på dette i så mange år vil du nok ikke angre! Smerte etter operasjonen har ikke vært ille, men jeg kastet opp ALT i 2 døgn etterpå, reaksjon på narkosen, som også gjorde det umulig for meg å få i meg smertestilleden. <-- tenkte jeg skulle informere om at noen gjør det, står nesten ikke noe om det i noen forum eller på noen sider Anonymkode: 6d390...31a
vonnhelg Skrevet 12. mai 2016 #9 Skrevet 12. mai 2016 (endret) DROPP NORGE!!!!!! Dra til tyskland/svergie hvis du skal ha bryst implantater. Der er der ekspertisen ligger. Spes i tyskland...norge er helt håpløst.. norske leger har en følelsesladd holdning til brukernes ønsker... jeg gikk fra 800cc til 2000cc, av norske leger hørte jeg bare "nei huff og asj" i tyskland og svergie var det NULL problem. Jeg er 160cm og 55 kilo. Ja, mine 2000cc er ganske store. Men har hatt dem nå i 4 år uten noen form for problem..... mine 2000ml har kosta 70,000. litt dyrere en det som er vanlig men ble helt perfekt! Endret 12. mai 2016 av vonnhelg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå