Gå til innhold

Call Of Duty Advanced Warfare

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hjelp oss folkens. Skjønner ikke problemet. I det spillet så finnes det ekstra "pakker" som man kan kjøpe og spille online på flere baner og ikke bare de originale. Vi Jar installert 3 forskjellige pakker, så til sammen skal vi ha 12 nye baner å spiller på. Men de dukker aldri opp når vi går online. I private matcher går det greit, men kjedelig å spille bare to. Så når vi altså går online, er det kun de gamle banene som dukker opp. 

Jeg har prøvd å sjekke på andre forumer ang akkurat dette, men er vist for blond. Skjønner ingenting. Så derfor spør jeg her: Kan noen være så snill og gi meg et svar eller vise andre sider hvor jeg kan finne svaret?

hilsen håpløs gamer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eneste rådet jeg har er å kjøpe Black ops 3 isteden. Advanced Warfare = hestemøkk. Black Ops 3 = genialt. 

Vet de hadde spillet på salg for 300 i vinter , litt usikker på om det fremdeles gjelder. Det kan sjekkes her : http://store.steampowered.com/app/311210/

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, Puso skrev:

Hjelp oss folkens. Skjønner ikke problemet. I det spillet så finnes det ekstra "pakker" som man kan kjøpe og spille online på flere baner og ikke bare de originale. Vi Jar installert 3 forskjellige pakker, så til sammen skal vi ha 12 nye baner å spiller på. Men de dukker aldri opp når vi går online. I private matcher går det greit, men kjedelig å spille bare to. Så når vi altså går online, er det kun de gamle banene som dukker opp. 

Jeg har prøvd å sjekke på andre forumer ang akkurat dette, men er vist for blond. Skjønner ingenting. Så derfor spør jeg her: Kan noen være så snill og gi meg et svar eller vise andre sider hvor jeg kan finne svaret?

hilsen håpløs gamer

Det kan være disse map`ene ikke er i "rotasjon" på online delen i public games enda? Activision har gjort dette før.

Anonymkode: 05401...670

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...