Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Oppdaget i dag at vippene mine har blitt skikkelig korte! Fikk litt panikk. Hvilket vipoeserum anbefaler dere? Og tror dere det vil hjelpe? 

Anonymkode: 0103c...742

Videoannonse
Annonse
Gjest lipgloss
Skrevet

Fikk tak i vippeserum fra polen som er kjempbra,kostet 250 kr pakken og de varer lenge husker ikke hva det heter men skal sjekke når jeg kommer hjem,det er veldig egfektivt serum som virkelig virker😊

AnonymBruker
Skrevet

Latisse! Har prøvd alle serum i alle prisklasser, men kun Latisse virker. Har fått kjempelange vipper. De er på resept. Google det. Lover at  det funker!!!

Anonymkode: bb65b...44b

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Latisse! Har prøvd alle serum i alle prisklasser, men kun Latisse virker. Har fått kjempelange vipper. De er på resept. Google det. Lover at  det funker!!!

Hva sier man til legen for å få dette utskrevet? 

Skrevet

Har god erfaring med Stimulash fusion.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har prøvd castoroil i tre uker nå, og merket positiv forskjell etter to uker. Tydelig lengre, og den vant vel også testen hos TV2 hjelper deg :)

Jeg kjøpte pukka herbs sin olje på blivakker(tror jeg).

Anonymkode: dafd7...600

Skrevet

Jeg kan anbefale iGlow. Har prøvd et par forskjellige serum før, men iGlow har funket helt fantastisk. Folk spør om jeg har extensions. :fnise:

Gjest Bossa Nova
Skrevet
Den 9.1.2016 at 17.12, lipgloss skrev:

Fikk tak i vippeserum fra polen som er kjempbra,kostet 250 kr pakken og de varer lenge husker ikke hva det heter men skal sjekke når jeg kommer hjem,det er veldig egfektivt serum som virkelig virker😊

Ja, gjør det :) Er spent på hva merket er, og om det er mulig å få tak i det på nett.

Gjest lipgloss
Skrevet

4 long lashes fra oceanic

😊😊😊

Skrevet

Fikk Latisse-resept på hudlege senteret i Oslo. Hadde bare stubber etter vippeextension. Trur ikke de er så veldig restriktivemed å skrive det ut, siden det er helt ufarlig.

Skrevet

Har brukt laksèrolje og det funker IKKE.  Iglow sitt vippeserum derimot. Tror vippene mine har vokst 2-3 mm.

• Liker 1
Skrevet
23 timer siden, DreamOn skrev:

Har brukt laksèrolje og det funker IKKE.  Iglow sitt vippeserum derimot. Tror vippene mine har vokst 2-3 mm.

Funker definitivt på meg. Iglow sitt rakk jeg aldri teste siden jeg fikk reaksjoner etter hver bruk, så jeg gav det videre.

På tester vant castoroil over samtlige konkurrenter. Men at man kan måtte prøve ulike ting pga individuelle forskjeller, det er nok tilfelle. 

Anonymkode: dafd7...600

• Liker 1
Skrevet

Castor oil funker ikke. Men de myker jo opp de vippene man har, og kanskje gjør at de ikke blir tørre og knekker? Jeg har brukt den på både vipper og negler; ingen effekt. Ingen vippeserum funker, var et som funka, men på grunn av bivirkninger ble den ingrediensen som ga effekten fjerna... Ikke lov mer, og da var jo vitsen borte...

• Liker 1
Skrevet

Iglow virker veldig bra på meg. Støtter det en over her sier at vippene har vokst flere mm. Nå når de opp til øyenbrynet. Det har de ikke gjort siden ungsommen. I tillegg mener jeg de har fått en pen bue :-)

Skrevet

Hvor får man kjøpt serumene og hva ligger prisen på?

Skrevet

Enig ang iglow! Bruker det fast og er superfornøyd☺ billig er det og, 499 el hva det var.

Skrevet

Dere som bruker iglow, hvor lang tid tok det før vippene begynte å vokse? 

Anonymkode: 7ade6...998

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg brukt den i 6-7 uker og nå vises det som sagt godt. Det tok nok hvertfall 3 uker ++ før jeg så forskjell :-)

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg brukte det i ca 2 mnd før jeg så noen som helst forskjell.  SKal bruke det til den er tom, lurer på hvor lange de kan bli, haha. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...