Gå til innhold

Burde jeg reise til legen?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt en kul i spyttkjertelen under øret i nesten 2 mnd. Den er kanskje 1,5cm i diameter, og den har vokst litt iløpet av disse 2 månedene. Våkner ofte opp om natten med helt tørr munn, lurer på om dette har en sammenheng med kulen? Den er ikke vond eller øm. 

Er dette noe å reise til legen med, eller vil den bare forsvinne etterhvert?

Anonymkode: 6a279...a37

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bestill time og få det sjekket. :)

Anonymkode: 3baaa...99f

Skrevet

Heller dra til legen en gang for mye enn en gang for lite (da snakker jeg ikke om å renne inn dørene hos legen for hver minste ting, men det virker ikke som at du gjør det). Kan være lurt å sjekke for å være på den sikre siden. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt en kul i spyttkjertelen under øret i nesten 2 mnd. Den er kanskje 1,5cm i diameter, og den har vokst litt iløpet av disse 2 månedene. Våkner ofte opp om natten med helt tørr munn, lurer på om dette har en sammenheng med kulen? Den er ikke vond eller øm. 

Er dette noe å reise til legen med, eller vil den bare forsvinne etterhvert?

Har du kost deg litt mye med en Teondheimsstudent i det siste? 😜 Er ikke dette tegn på kusma? Kom deg til legen! Kuler bør du få sjekket ut.

Anonymkode: 00ba0...18b

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har du kost deg litt mye med en Teondheimsstudent i det siste? 😜 Er ikke dette tegn på kusma? Kom deg til legen! Kuler bør du få sjekket ut.

Anonymkode: 00ba0...18b

Haha, har nok ikke det. Tror jeg ville fått litt større hevelser hvis det var kusma, så ettersom det bare er en kul tviler jeg på at det er tilfellet. :-) 

• Liker 1
Skrevet

Ja

Skrevet

Det kan ikke være en liten cyste på skjoldbruskkjertelen? De er som regel helt ufarlige, men jeg ville sjekket med legen. Hvis de blir for store anbefales det å fjerne dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...