Gå til innhold

Selvtillitskurs

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Finnes det kurs der en kan bygge opp selvtilliten sin?

Vil vidre her i livet, men det er så mye som stopper meg, derfor tenkte jeg at et kurs kanskje hadde vært tingen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å gå på biblioteteket og låne en god bok om presentasjonsteknikk?? Der finnes mange kloke ord...

• 4 år senere...
Skrevet

Ser det er noen år siden du skrev dette innlegget. Fikk du kommet deg på noe selvtillitskurs? jeg har faktisk lyst og være med på noe slikt selv. Har lest endel bøker, men det hjelper liksom ikke. Det er menneskelig kontakt man trenger om det så er samtaler eller praktisk erfaring så hjelper det om ting blir gjort i praksis og ikke gjennom en bok. Bøker er bare, etter min mening, støttelitteratur her. Om det er noen her som vet om et bra selvtillitskurs jeg kan melde meg på, speak out!

Skrevet

Å gå til en kognitiv terapeut eller en psykolog som driver med kognitiv psykologi skulle jo kunne hjelpe godt på dette. Et annet alterantiv er en coach, gjerne en med NLP bakgrunn. Å gå til hypnose eller lære selvhypnose fungerer også. Kampsport generelt hjelper ofte mye.

Vær forsiktig med hvor far out og new age slike kursholdere er og om de er solide. En del coacher er bare ikke helt gode i hodet og ekstremt urealistiske. Gå gjennom annbefalning eller dann deg et godt inntrykk avpersonen før du deltar i noe.

Secret smile meditasjon jobber med tilstanden av avspenning, følelsen av selvsikkerhet, følelsen av lykke, følelsen av kjærlighet og blander dem så med hverandre og med å fremkalle minnene om ditt livs heftigste orgasme for å forsterke følelsene (seksuell energi forsterker altid alle følelser den opptrer sammen med enten det er positive eller negative følelser). Så får å bygge selvtillitt og gode følelser er secret smile genialt:

http://www.thetaobums.com/index.php?showtopic=9719

Den bør i starten kombineres med pusteteknikken som er beskrevet for å bli avspent og konsentrert nok.

• 1 år senere...
Gjest Voksen dame
Skrevet

Hei.

Hvis det er selvtillitskurs dere er ute etter, så vil jeg anbefale Hans Ellingsen sitt foredrag. Vanvittig motiverende. Billettene ligger til salgs ute på billettservice, eller på hjemme siden hans.. Vet han holder foredrag i Tromsø i Mai, og at han kommer til flere byer også så jeg.. Hørte han i fjor så anbefaler alle å dra på det. Han vet virkelig hva han snakker om, jeg må si jeg ble mektig imponert av hvor effektivt det var.

Jeg tenkte at man kan lære en hel del av å lese bøker, men jeg kom meg liksom ikke noe videre fra det. Så når jeg dro på foredraget hans, så kunne jeg spart meg for mange av de bøkene. Når effekten av fordraget var så bra. Teknikkene han lærer bort, er effektive og virkningsfulle.

Anbefaler å ta en titt:)

www.hansellingsen.no eller http://selvtillitskurs.no/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...